Camping ervaringen

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Want ik ga met nog 2 maten, zij hadden al vroeg gekocht met 2 hive tickets. Ik heb nog geen campingticket..
Dus zoek 1 hive ticket of myspace voor 4 personen
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
102
80
Deze snap ik niet helemaal.
The Hive Myspace is toch juist dat je een stukje grond (space) hebt?
Per 8 vierkante meter krijg je twee campingtickets. Ik heb 16 vierkante meter omdat de tent vrij groot is en dus in totaal vier campingtickets, maar slechts voor twee mensen. We hebben graag wat ruimte zeg maar. Dat betekent dat er nog twee over zijn. Voor mensen die bv. iemand kennen op MySpace en op diens 'space' kunnen staan, kan dat handig zijn. Al ieder jaar mensen zo geholpen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Per 8 vierkante meter krijg je twee campingtickets. Ik heb 16 vierkante meter omdat de tent vrij groot is en dus in totaal vier campingtickets, maar slechts voor twee mensen. We hebben graag wat ruimte zeg maar. Dat betekent dat er nog twee over zijn. Voor mensen die bv. iemand kennen op MySpace en op diens 'space' kunnen staan, kan dat handig zijn. Al ieder jaar mensen zo geholpen.
Helder!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bwoite

Josy

Playlistbediener
7 jun 2023
6
2
Iemand ervaringen met de wachtlijsten die ze hanteren indien te laat met het kopen van een campingticket? Ik zoek nog een ticket voor The Hive, zoals wel meer leden hier.
 
7 jun 2023
1
0
Per 8 vierkante meter krijg je twee campingtickets. Ik heb 16 vierkante meter omdat de tent vrij groot is en dus in totaal vier campingtickets, maar slechts voor twee mensen. We hebben graag wat ruimte zeg maar. Dat betekent dat er nog twee over zijn. Voor mensen die bv. iemand kennen op MySpace en op diens 'space' kunnen staan, kan dat handig zijn. Al ieder jaar mensen zo geholpen.
Met die tickets geraak je ook op de gewone The hive toch? Eventueel bereid om de tickets voor die overige 2 personen te verkopen?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
923
961
Van de website van Werchter, onder de campinginfo :
  • Gasvuurtjes en –installaties zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden.
Daarmee bedoelen ze toch niet van die kleine campeervuurtjes mag ik hopen ? Ik wil koffie kunnen zetten !
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
102
80
Met die tickets geraak je ook op de gewone The hive toch? Eventueel bereid om de tickets voor die overige 2 personen te verkopen?
Bij mijn weten geraak je met een ticket voor The Hive Myspace niet op de gewone The Hive. Je kan er wel mee in de entertainmentzone.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
532
Bij mijn weten geraak je met een ticket voor The Hive Myspace niet op de gewone The Hive. Je kan er wel mee in de entertainmentzone.
Dit kan ik bevestigen. Stond vorig jaar zelf MySpace en komende editie weer.
 

Jopie27

Playlistbediener
9 mei 2023
37
183
Van de website van Werchter, onder de campinginfo :
  • Gasvuurtjes en –installaties zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden.
Daarmee bedoelen ze toch niet van die kleine campeervuurtjes mag ik hopen ? Ik wil koffie kunnen zetten !
Jawel, ze lopen rond om je in de kraag te vatten. Eentje op wacht terwijl de ander kookt dus. En het geluid van de Oehoe oefenen vanaf nu. Nog 21 dagen dus go go go go!! Vergeet je extra gasflessen niet!
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.157
5.468
paar kleine vraagjes over de hive myspace :).
1. kun je ter plekke nog beslissen of je ontbijt neemt of niet? Dus moet je op voorhand al die ontbijtvouchers aanschaffen?
2. Is er eigenlijk elektriciteit voorzien op de camping voor mensen die een tentje gehuurd hebben?
Neen, geen elektriciteit.
Er zijn Bevers bakkers in elke comfortzone op de Hive. Maar dat is totaal geen waardig ontbijt. Als je deftig wil ontbijten is het op voorhand voucher aanschaffen.
 
  • Leuk
Waarderingen: c00kie

reaper

Support act
26 okt 2015
1.078
914
is er iets van limiet op drank en eten meenemen in the hive resort?
is meer dan 10 jaar geleden dat ik nog gedaan heb dusja
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
139
163
is er iets van limiet op drank en eten meenemen in the hive resort?
is meer dan 10 jaar geleden dat ik nog gedaan heb dusja
Volgens mij zolang het niet in glas zit is er geen probleem. Je ziet mensen vaker heen en weer lopen naar auto om extra proviand op te halen.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
532
Ze geven bijzonder warm weer af, iniedergeval tot de dinsdag nét voordat we op de camping komen. Er vanuit gaande dat dit weer doorzet, krijgen we te maken met een behoorlijk warm Rock Werchter.

Ik overweeg dan ook te investeren in een Fresh & Black tent, voornamelijk omdat het dan wat koeler is (het donkere aspect maakt me niet zoveel uit, maar door extreme hitte kan ik niet slapen).

Zijn hier mensen met ervaringen met dusdanige tenten en is het de moeite waard in te investeren of is het net zo ellendig als een reguliere kampeertent qua hitte?
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Ze geven bijzonder warm weer af, iniedergeval tot de dinsdag nét voordat we op de camping komen. Er vanuit gaande dat dit weer doorzet, krijgen we te maken met een behoorlijk warm Rock Werchter.

Ik overweeg dan ook te investeren in een Fresh & Black tent, voornamelijk omdat het dan wat koeler is (het donkere aspect maakt me niet zoveel uit, maar door extreme hitte kan ik niet slapen).

Zijn hier mensen met ervaringen met dusdanige tenten en is het de moeite waard in te investeren of is het net zo ellendig als een reguliere kampeertent qua hitte?
Ja! Ik heb vorig jaar een Fresh & Black tent aangeschaft aangezien we naar Sziget gingen en Pinkpop brandde ik echt mn oude opgooitent uit. Sinds ik die Fresh & Black tent heb slaap ik oprecht goed op festivals 😂. Langer donker maar idd ook langer koeler. Wel ervoor zorgen dat je de tent niet open laat staan zodat er minder warmte binnenkomt ;)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Ik heb toch wel al veel goeie dingen gehoord over die tenten, dat het echt een verschil maakt.
Zelf ook net eentje gekocht, volgende week haar doop op Glastonbury dus daarna kan ik zelf ook een mening vormen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.386
6.626
Ze geven bijzonder warm weer af, iniedergeval tot de dinsdag nét voordat we op de camping komen. Er vanuit gaande dat dit weer doorzet, krijgen we te maken met een behoorlijk warm Rock Werchter.

Ik overweeg dan ook te investeren in een Fresh & Black tent, voornamelijk omdat het dan wat koeler is (het donkere aspect maakt me niet zoveel uit, maar door extreme hitte kan ik niet slapen).

Zijn hier mensen met ervaringen met dusdanige tenten en is het de moeite waard in te investeren of is het net zo ellendig als een reguliere kampeertent qua hitte?
Ik heb die tent nu al een aantal jaren en het is oprecht één van mijn beste aankopen ooit. Graspop 2019 was ik de enige van mijn vriendengroep die er eentje had. En nadat mijn vrienden die editie elke ochtend heel vroeg letterlijk hun tent uit dreven en ik op zondag zelfs nog een koel blikje bier uit mijn tent toverde, gingen ze overstag. De eerstvolgende editie stonden er een stuk of 7 van die tenten in ons kamp, haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

muggenstift

Playlistbediener
25 jun 2018
11
5
Ja, 100% de moeite. We hebben dit jaar onze oude Fresh en Black tentjes verkocht en een upgrade gedaan naar een iets grotere Fresh en Black met een kleine voortent. Het blijft veel langer comfortabel om in te slapen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
164
85
Top tentje inderdaad!
Verder probeer ik altijd mijn tent zo neer te zetten dat ie in de ochtendschaduw staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken