Camping ervaringen

DeefGroll

Playlistbediener
18 dec 2019
18
6
Absoluut! Om te douchen kan je gewoon nummertje trekken en dan je beurt afwachten, kan gewoon aan de eigen tent. Gewoon in de gaten houden wanneer het aan jou is. Daarnaast ook gewone kraantjes.

(of zo was het toch de afgelopen jaren)
Super, merci!
 

LeLe89

Nieuw lid
26 apr 2023
1
0
Weet iemand wat de exacte afmetingen zijn van een my space 8m2?
Je zou verwachten je zou 2.8m x 2.8m verwachten.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
139
163
Twee op vier meter!

Ben erg benieuwd hoe strict men hier op is, maar ook hoe andere bezoekers hier mee omgaan.

Wij gaan met 2, en kamperen al jaren met een 3 persoonstent (dit jaar voor eerst op MySpace). Ik lig liever niet in een Quecha 2pers. pop up... In een 3 persoons heb je net wat meer ruimte om ook e.g. bagage en een stoeltje weg te zetten. Maar de tent is gewoon echt 2m breed... Past net, of strikt genomen, past net niet.. Scheerlijn valt er dus net buiten.. Moet een mouw aan te passen zijn denk ik dan.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
558
513
Qua ruimte moet je MySpace niet te serieus nemen, ik stond er vorig jaar. Prima genoeg ruimte maar 8m2 is echt precies net niks en ik twijfel of je die ook werkelijk krijgt. Tent wegzetten moet geen probleem zijn. Beetje creatief zijn met de scheerlijnen en sympathiek zijn met de buren.

Mijn voordelen van MySpace waren:
- Plek wordt toegewezen, geen gedoe ten opzichte van de normale Hive met een plek zoeken.
- Je staat vele malen dichter bij je auto, minder gezeul met je troep.
- Gratis douchen, je spaart per douche 1,5 consumptiemunt uit. Elke dag douchen en je hebt de extra prijs t.o.v. normale Hive er al bijna uit.
- Lootje trekken voor de douche, je neemt er voor je groep mee 's ochtends om 09:00 en je gaat chillen aan je tent tot je nummertje komt (ik hoop dat het tekort aan materiaal dit jaar minder aanwezig is waardoor er meer douchecabines zijn).

Al met al vond ik het de markup in prijs zeker waard en ik sta dit jaar weer op MySpace. De "chillheid" die je voor het extra geld terug krijgt is fijn. Dus als je zin hebt om tegen die tijd samen een koude pint te drinken hoor ik het wel!
 
  • Confetti
Waarderingen: wesvs

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
139
163
Qua ruimte moet je MySpace niet te serieus nemen, ik stond er vorig jaar. Prima genoeg ruimte maar 8m2 is echt precies net niks en ik twijfel of je die ook werkelijk krijgt. Tent wegzetten moet geen probleem zijn. Beetje creatief zijn met de scheerlijnen en sympathiek zijn met de buren.

Mijn voordelen van MySpace waren:
- Plek wordt toegewezen, geen gedoe ten opzichte van de normale Hive met een plek zoeken.
- Je staat vele malen dichter bij je auto, minder gezeul met je troep.
- Gratis douchen, je spaart per douche 1,5 consumptiemunt uit. Elke dag douchen en je hebt de extra prijs t.o.v. normale Hive er al bijna uit.
- Lootje trekken voor de douche, je neemt er voor je groep mee 's ochtends om 09:00 en je gaat chillen aan je tent tot je nummertje komt (ik hoop dat het tekort aan materiaal dit jaar minder aanwezig is waardoor er meer douchecabines zijn).

Al met al vond ik het de markup in prijs zeker waard en ik sta dit jaar weer op MySpace. De "chillheid" die je voor het extra geld terug krijgt is fijn. Dus als je zin hebt om tegen die tijd samen een koude pint te drinken hoor ik het wel!
Dat is serieus goed te horen. Had al een 2 tickets voor MySpace gekocht, met welke tent was alleen nog de vraag. 8m2 is echt minimaal, maar dan komen we er qua tent ook wel uit.

En idd alle voordelen zijn voor mij ook reden om MySpace eens te proberen. Douche toch iedere dag dus komt qua kosten op zelfde uit. Al paar jaar op rij, ruim 2,5uur in de rij (eerst voor fouilleren en daarna voor een veldje voor de tent), voordat we met opzetten kunnen beginnen. Dat is al de meest relaxte besparing. En dan ook nog een stuk minder lopen in de avond. Win-win-win, zeg ik! Laat de pinten maar komen ;-)
 

Conan

Nieuw lid
8 mrt 2023
2
2
Hey allemaal,

Mijn vriendin en ik gaan dit jaar voor het eerst een volledig weekend naar Werchter. We hebben alle opties qua overnachtingen bekeken en zouden opteren voor camping C7 (lijkt een rustige camping en ook goede faciliteiten qua douches). Zijn er mensen die ervaring hebben met deze camping? C3 lijkt ook rustig, maar daar kunnen we weinig info over vinden. Haar tante woont in Erps-Kwerps, maar is toch nog een redelijke afstand dus daar overnachten lijkt ook niet echt haalbaar. Alvast bedankt voor tips!
 

JorttB

Playlistbediener
8 aug 2022
37
14
Ik ben op zoek naar 1 ticket voor camping regular a1! Delen wordt gewaardeerd :)
 

dirkos

Nieuw lid
16 mei 2023
2
0
Ik heb een ticket voor camping A1 maar mijn vrienden hebben kaartje voor hive. Is er iemand die wil ruilen?
Of 1x A1 voor 1x hive
Of 3x hive voor 3x A1

Please??
 

vanNelle_Monae

Campingartiest
1 jun 2023
55
33
Ik meende ooit het antwoord op de wonderlijke wereld van internet te hebben gelezen, maar kom het niet meer tegen. Wat zijn de standaard afmetingen voor een regular camping? / Wat is maximale grootte voor een tent, voor 2 personen? Dit jaar eerste jaar Rock Werchter en mede door dit forum gekozen voor A1 :)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.171
2.973
De standaard campings zijn gewoon free-for-all hoor. Niemand gaat je tegenhouden om ergens een hele familietent neer te zetten voor je eentje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en vanNelle_Monae

Berninger220

Randprogramma
19 aug 2022
135
166
Iemand ervaring met parkeertickets en weet wat het verschil is tussen parking ticket the hive en parking ticket the hive XL?
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
102
80
Voor de geïnteresseerden, ik heb nog twee tickets voor The Hive Myspace over. Wel geen grond. Dus enkel toegangsticket. Bij interesse, stuur gerust een pm.
 

c00kie

Nieuw lid
6 jun 2023
2
1
paar kleine vraagjes over de hive myspace :).
1. kun je ter plekke nog beslissen of je ontbijt neemt of niet? Dus moet je op voorhand al die ontbijtvouchers aanschaffen?
2. Is er eigenlijk elektriciteit voorzien op de camping voor mensen die een tentje gehuurd hebben?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.754
3.692
Voor de geïnteresseerden, ik heb nog twee tickets voor The Hive Myspace over. Wel geen grond. Dus enkel toegangsticket. Bij interesse, stuur gerust een pm.
Deze snap ik niet helemaal.
The Hive Myspace is toch juist dat je een stukje grond (space) hebt?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken