Rock Werchter 2025

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
Volgens de geruchten speelt hij op 27/6 in San Sebastián, Rijsel en nu dan blijkbaar ook in München… 3/7 speelt hij in Milaan, wat meer dan waarschijnlijk het laatste concert van de tour zal zijn. RW is dus uitgesloten.
2023, 2024 en 2025
Werchter doet graag aan herhaling maar 3jaar na elkaar is ook voor hun teveel hoor...
 

Voneulein

Nieuw lid
28 aug 2024
4
3
Meer GMM materiaal maar er mogen voor mij gerust enkele van volgende namen komen:

Sleep Token
I Prevail
While She Sleeps
Jinjer
Bad Omens (nog tegoed)
The Chats
LANDMVRKS
....
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
163
149
Gaan nu veel geruchten dat Linkin Park wel festivals gaat doen in onder andere Duitsland. Grote kans voor RW dus! Voor mij de droomheadliner van alle geruchten die ik tot nu toe heb gehoord.

Kleine voorspelling (grotendeels gebaseerd op persoonlijke voorkeur)

Donderdag: The Cure/Kings of Leon
Vrijdag: Lady Gaga/London Grammar
Zaterdag: Eminem/ Nick Cave
Zondag: Linkin Park/Sam Fender

Beetje overmoedig maarja is het 50 jarig bestaan hé
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
305
205
Staan veel leuke weetjes in de schuer kalender;) heerlijk na jaren weer eens echt leuk om de dagen af te schueren🥳…
Aurora was vorig jaar echt zo goed👌🏻..tot tranen geroerd! Runaway, zo mooi, was daar met meisje wat gevlucht was voor de oorlog in Ukraine (woonde hier bij mijn schoonouders) kom maar snel terug Aurora…zo mooi en puur
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: johanra en Pukkelpopper

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
107
100
Gaan nu veel geruchten dat Linkin Park wel festivals gaat doen in onder andere Duitsland. Grote kans voor RW dus! Voor mij de droomheadliner van alle geruchten die ik tot nu toe heb gehoord.

Kleine voorspelling (grotendeels gebaseerd op persoonlijke voorkeur)

Donderdag: The Cure/Kings of Leon
Vrijdag: Lady Gaga/London Grammar
Zaterdag: Eminem/ Nick Cave
Zondag: Linkin Park/Sam Fender

Beetje overmoedig maarja is het 50 jarig bestaan hé
Whilst I would love this I reckon it’s far too strong.

I’d personally say the only headliner we’re even close to any certainty at the minute is Green Day. I do feel there’s lots of prospective names to choose from. I’ll have another unrealistic/hopeful guess

The Cure/OATW
Olivia Rodrigo/Sam Fender
Nick Cave/FredAgain
Green Day/Blink 182
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Nelios

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
424
236

Headliner: vrijdag 4 Juli 2025: ALANIS MORRISETTE
Headliner: zaterdag 5 juli 2025: JUSTIN TIMBERLAKE
Headliners zondag 6 juli 2025: TEXAS en SIMPLE MINDS
Volgens dit forum zou Justin Timberlake een te druk programma hebben om ook nog Rock Werchter te doen maar Alanis Morissette, Texas en Simple Minds zijn 'historische' Werchter namen die een plekje verdienen in Werchter (uiteraard niet als headliner op de main). Zou mooi zijn dat ze dan bv veel nummers spelen van hun bekendste album bv Jagged little pill (Alanis), A new gold dream (Simple minds) en White on Blonde (Texas) speciaal voor Werchter. Als ik me niet vergis, is het voor Alanis al van 2018 (Suikerrock) geleden dat ze in Belgie optrad.
 

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
107
100
Tournieuws van The Script (Werchter 2013, 2015 en 2018), een waterkansje op een show in Werchter op vrijdag 4 juli 2025 tussen hun UK shows door (3,5 en 6 juli). Op 12 juli krijgen ze ook James Bay als special guest dus die is dan ook in Europa aan het touren.
Don’t play 4 days in a row on their tour and would be very strange to bring all their equipment to another country in between 3 UK gigs.

For me they’re as certain as they can be to being ruled out
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.373
2.713

Headliner: vrijdag 4 Juli 2025: ALANIS MORRISETTE
Headliner: zaterdag 5 juli 2025: JUSTIN TIMBERLAKE
Headliners zondag 6 juli 2025: TEXAS en SIMPLE MINDS
Volgens dit forum zou Justin Timberlake een te druk programma hebben om ook nog Rock Werchter te doen maar Alanis Morissette, Texas en Simple Minds zijn 'historische' Werchter namen die een plekje verdienen in Werchter (uiteraard niet als headliner op de main). Zou mooi zijn dat ze dan bv veel nummers spelen van hun bekendste album bv Jagged little pill (Alanis), A new gold dream (Simple minds) en White on Blonde (Texas) speciaal voor Werchter. Als ik me niet vergis, is het voor Alanis al van 2018 (Suikerrock) geleden dat ze in Belgie optrad.
Simple Minds ooit nog in de Barn gezien, was prachtig en mag zeker op herhaling.
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.271
1.339
Zwaai eens. 😜

Neen, ook heel erg benieuwd. Fijn voorprogramma ook. Mag meteen plekje op de Slope krijgen. ;)
Inderdaad. Voorprogramma Unflirt maakte indruk. Heel 'naturelle', soms dromerige muziek, soms stevigere rock. Zelden een publiek zo genereus zien reageren bij een voorprogramma.

Dan mijn eerste keer AURORA. Is zeker niet tegengevallen zeg. Pop, maar genoeg alternatief om het boeiend te houden voor mij. Zeker geen afgelikte commerciële show, maar uitstekende nummers op een authentieke manier gebracht. Ze trekt het publiek (zeer divers, van tieners tot vijftigers en alles daartussen en achter) helemaal mee in haar universum. En wat een visuals! Op een gegeven moment was het zelfs Chemical Brothers-waardig (met enige vorm van overdrijving, maar het had er toch iets van weg). Starvation is toch een flinke toevoeging aan haar muziek, waar er een uitstap gemaakt wordt naar dance/rave. Ze heeft wel veel gepraat, maar goed, ze komt er nog mee weg vind ik. Zou nog een goede stand up comedian kunnen zijn, met die verhalen over de 'fat cat heaven' bijvoorbeeld :) Ik kan me wel voorstellen dat ze op festivals niet zoveel praat en niet zoveel tijd vrijmaakt voor haar fans op de eerste rijen (verwacht/denk ik toch).

Kortom, zeker welkom op Rock Werchter 2025, ideaal voor The Barn!
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.845
1.064
Zet deze dan ook maar terug op de stage van Werchter voor even, ter ere van het jubileum:

280


Ook al heb ik hem zelf nooit meegemaakt - wel verschillende Humo's Pop Poll Deluxes gezien in het Sportpaleis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel en johanra

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
424
236

Een mooi interview van Elton John met de zanger van Fontaines DC waarin Elton hen de beste band van het ogenblik noemt.
Op dit moment zijn er twee megaconcerten in 2025 bekend voor Fontaines DC: 5 Juli in Londen voor meer dan 40.000 toeschouwers en op 15 augustus in Manchester voor 26.000 toeschouwers. Met hun nieuwe plaat zie ik hen wel (sub)headlinen op een aantal grote Europese festivals in 2025 . Zowel de zondag van Werchter als de zondag van Pukkelpop blijven mogelijk. Hun concert in Vorst op 15 november is al volledig uitverkocht!
 

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
107
100

Een mooi interview van Elton John met de zanger van Fontaines DC waarin Elton hen de beste band van het ogenblik noemt.
Op dit moment zijn er twee megaconcerten in 2025 bekend voor Fontaines DC: 5 Juli in Londen voor meer dan 40.000 toeschouwers en op 15 augustus in Manchester voor 26.000 toeschouwers. Met hun nieuwe plaat zie ik hen wel (sub)headlinen op een aantal grote Europese festivals in 2025 . Zowel de zondag van Werchter als de zondag van Pukkelpop blijven mogelijk. Hun concert in Vorst op 15 november is al volledig uitverkocht!
Apparently been offered to sub the pyramid (or headline the other stage). Their choice and they’ve not made up their minds
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken