Rock Werchter 2025

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
513
475
De Foo Fighter show van dit weekend op Southside festival USA gaat niet door. Hoe zou dat toch komen..... Ik ben blij ze weer eens op Werchter te hebben gezien, dit beloofd niet veel goeds (voorlopig)
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
308
212
Gisteren Aurora in Berlijn gezien, haar show is ferm gegroeid nu ze grotere zalen speelt en die nieuwe nummers komen live ook enorm goed over. Geef haar een mooie Barn spot en je hebt potentieel hét concert van het weekend.

Voor de mensen die morgen naar Vorst gaan, veel plezier!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.695
6.881
Gisteren Aurora in Berlijn gezien, haar show is ferm gegroeid nu ze grotere zalen speelt en die nieuwe nummers komen live ook enorm goed over. Geef haar een mooie Barn spot en je hebt potentieel hét concert van het weekend.

Voor de mensen die morgen naar Vorst gaan, veel plezier!
Ik ga zaterdag in de Ziggo AFAS, thanks voor deze korte review, goed om te lezen! Zin in :)
 
Laatst bewerkt:

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.903
4.861
Gisteren Aurora in Berlijn gezien, haar show is ferm gegroeid nu ze grotere zalen speelt en die nieuwe nummers komen live ook enorm goed over. Geef haar een mooie Barn spot en je hebt potentieel hét concert van het weekend.

Voor de mensen die morgen naar Vorst gaan, veel plezier!
Ik hoop echt dat ze definitief doorbreekt. Ik vind haar zoveel interessanter dan de populaire (Disney) popmeisjes anno nu.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken