Pinkpop 2025

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Eens kijken welke aap PP nu weer uit de mouw gaat toveren.....
dat is nu afwachten...
misschien Linkin Park die toch wel op tour gaan, Springsteen een paar dagen later naar Göteborg laten afreizen, The Killers eens lief aankijken. Green Day 3 dagen achter elkaar laten spelen. Er gaat vast nog genoeg op tour in 2025, misschien weet Mojo nog een Ziggo act om te praten voor een headliner slot...
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.128
505
dat is nu afwachten...
misschien Linkin Park die toch wel op tour gaan, Springsteen een paar dagen later naar Göteborg laten afreizen, The Killers eens lief aankijken. Green Day 3 dagen achter elkaar laten spelen. Er gaat vast nog genoeg op tour in 2025, misschien weet Mojo nog een Ziggo act om te praten voor een headliner slot...
Hoe staat het met de vijver, dan maar weer good old PJ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Dat is ook, anders was die cancel in de VS wel eerder gecommuniceerd denk ik.
Soundside in VS had wel al meteen vervanging, dus wellicht is er al even tijd geweest voor Mojo om iets te doen, wellicht hadden ze al een appje in de mouw?

Laat ik zo zeggen, aankomende week eens kijken of Greenfield toch met iets komt. Of NovaRock toch met een headliner komt... Of er aankomende weekjes tours bekend gemaakt worden. Ik verwacht ook dat het niet lang wachten is op Download Festival...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
dat is nu afwachten...
misschien Linkin Park die toch wel op tour gaan, Springsteen een paar dagen later naar Göteborg laten afreizen, The Killers eens lief aankijken. Green Day 3 dagen achter elkaar laten spelen. Er gaat vast nog genoeg op tour in 2025, misschien weet Mojo nog een Ziggo act om te praten voor een headliner slot...
LP mogelijk alleen festivals in Duitsland.
Even gekopieerd vandaag uit efestivals.

Linkin Park Rumour
Colin said on his Instagram Live today that they will be coming to Argentina, Mexico, and be playing German festivals in 2025.
Indonesia and Singapore too.
Source forum Lplive Rumour tour 2024/2025.
If they play in Europeans Festivals, it's possible they would play Werchter, Pinkpop, Rock am Ring, Lolapalooza France, Idays, ...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.865
5.392
Misschien vergezocht en een vleugje wishfull thinking, maar zou Nick Cave geen optie zijn? Hij vult de Ziggo twee keer, met een doelgroep die best wel loyaal is en ook wel de wereldreis naar Limburg zou maken en kunnen bekostigen. Ik denk echt niet dat hij minder kaarten zal verplaatsen dan Calvin Harris en zeker niet minder dan Maneskin. Gooi Gerard Joling of John Tana tegelijk in de tent en het picknickpubliek heeft er geen last van.

Ik geloof meteen de Nick Cave niet heel Megaland vult, maar ik heb op DTRH bij The National gemerkt dat het mij als fan echt geen reet boeit als ik in het voorvak zou staan en 50 meter verderop mensen liggen te hartenjagen.
 

Boyd04

Playlistbediener
27 jun 2024
6
3
Voor Pinkpop zie ik aankomende editie misschien wel iets als dit gebeuren zonder de Foo Fighters.
Headliners:
Post Malone
Pearl Jam
Green Day

Daaronder:
Twenty One pilots
Noah Kahan
Sam Fender
Luke Combs
The Killers
Onerepublic
Disturbed
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.916
4.871
Misschien vergezocht en een vleugje wishfull thinking, maar zou Nick Cave geen optie zijn? Hij vult de Ziggo twee keer, met een doelgroep die best wel loyaal is en ook wel de wereldreis naar Limburg zou maken en kunnen bekostigen. Ik denk echt niet dat hij minder kaarten zal verplaatsen dan Calvin Harris en zeker niet minder dan Maneskin. Gooi Gerard Joling of John Tana tegelijk in de tent en het picknickpubliek heeft er geen last van.

Ik geloof meteen de Nick Cave niet heel Megaland vult, maar ik heb op DTRH bij The National gemerkt dat het mij als fan echt geen reet boeit als ik in het voorvak zou staan en 50 meter verderop mensen liggen te hartenjagen.
Nee, die zet MOJO eerder op DTRH of Lowlands. Anders gewoon BKS.
Voor artiest en festival zou Nick Cave op Pinkpop een fiasco zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken