Pinkpop 2024

neus

Dagopener
16 mrt 2019
648
368
Ik help jullie hopen dat er weer gewoon een fijne plek voor jullie is op A, maar aangezien de organisatie al zichzelf op de borst kloppend mededeelt dat alle "vaste gast plekken" voor A zijn uitverkocht.... Dit was juist wat een festival het festival maakt, de sfeer eromheen met het juiste publiek en de gemoedelijkheid. Niet de types die zichzelf overschattend maar wat graag laten zien dat zij in hun pantalon wel toegang hebben tot het Wilhelmina Skydeck... Even goed wens ik iedereen natuurlijk weer een mega gave, gezellige en sfeervolle editie en hoop ik stiekem gewoon op omstandigheden waaronder ik maar wat graag weer het hele weekend van de partij ben.
Heel herkenbaar. Al die spontane feestjes, wat altijd een hoogtepunt was , op A hebben ze de nek omgedraaid en daarvoor in de plaats een lauwe DJ die om 1 uur stopt.
 
  • Haha
Waarderingen: brutus257

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Heel herkenbaar. Al die spontane feestjes, wat altijd een hoogtepunt was , op A hebben ze de nek omgedraaid en daarvoor in de plaats een lauwe DJ die om 1 uur stopt.
Hahaha inderdaad!
Even een rondje om de camping was toch altijd wel een genot biertje hier biertje daar..
Heb dit jaar ook weer veel te veel bier mee maar je wilt zo nu en dan ook eens 1 kunnen uitdelen, we zijn 1 grote familie met elkaar!!

Maar we schieten er weer een vraag in 😅

Komt een ieder donderdag al vroeg naar de camping?

Want ga er vanuit dat een ieder een bepaald vlak krijgt! Om bijelkaar te staan zal waarschijnlijk nog lastiger worden?
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Stiekem kan ik dan toch een kleine glimlach niet onderdrukken. Wat hebben deze twee heren (Rob en Niek) het toch knap voor elkaar gekregen om een heel mooi festival de nek om te draaien met hun commerciële hebzuchtige instelling. Helemaal uitgemolken met allerlei poeha die niks, maar dan ook helemaal niks, toevoegt aan de ware festival beleving. Wilhelmina Skydeck, ja ik zie dat je decadent bent, dat heel graag wil tonen en totaal geen affiniteit hebt met muziekliefhebberij. Tuinterras, who cares..? €5,00 betalen voor een vaste gast plek op camping A, hoelang kwam je ook alwe... oh wacht dit is je eerste keer? Een echte "vaste" gast dus? Waar zijn alle leuke vriendengroepen (de sfeermakers) gebleven op camping A? Wat een uitsterfbeleid joh, geen partytenten meer op de camping en zelfs je deodorant bus wordt in beslag genomen. Enkel nog poppy headliners en totale creatieve armoede als het aankomt op de boekers. Het publiek wordt met het jaar steeds meer besmet met "the Dutch Disease" en daar ontbreekt ook vaak totaal aan oprechte interesse in de muziek/muzikanten... En toch ben ik er dit jaar weer bij, al is het maar één dag deze keer, na 17 jaar een vaste weekendgast te zijn geweest. Rob, Niek bedankt voor het verruimen van mijn zicht veld. Dankzij jullie gulzigheid weet ik ineens weer waarom festivals in België zoveel leuker, beter en puurder zijn. Dus lekker weer 4 dagen naar Werchter, waar het nog wel allemaal kan en het om de muziekbeleving draait. Mocht de lijn doorgetrokken worden van dit commercieel beleid i.c.m. de keuze voor steeds minder rock, Indie, alternatief en de echte live beleving en meer Top40 (vergankelijke, consumptieve bagger).. Dan heeft mijn laatste weekend Pinkpop plaatsgevonden. Blijf de reactie overigens zeer opmerkelijk vinden van de organisatoren, ze hebben tot voorkort volgehouden dat ze ruim tevreden waren met het verloop van de ticketverkoop.... In het verleden werd hier wel een eerlijkere mening over gedeeld door ome Jan.

Er is vast ergens een middenweg, wat een negatief beeld schets je.

Zonder enige verandering (reageren op de behoefte in de markt) heeft zelfs Pinkpop uiteindelijk geen bestaansrecht meer.

Misschien is er wel te weinig verandering geweest en doet Pinkpop teveel moeite om iedereen tevreden te stellen.
Vlees noch vis zoals iemand eerder al noemde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.439
Er is vast ergens een middenweg, wat een negatief beeld schets je.

Zonder enige verandering (reageren op de behoefte in de markt) heeft zelfs Pinkpop uiteindelijk geen bestaansrecht meer.

Misschien is er wel te weinig verandering geweest en doet Pinkpop teveel moeite om iedereen tevreden te stellen.
Vlees noch vis zoals iemand eerder al noemde.
Die behoefte in de markt bestaat vast niet uit vaste gast tickets, Skydecks of Tuinterrassen. Daar heeft Harm echt wel een goed punt imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en Davidd

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.367
2.710
Die behoefte in de markt bestaat vast niet uit vaste gast tickets, Skydecks of Tuinterrassen. Daar heeft Harm echt wel een goed punt imo.
VIP is toch iets dat ingeburgerd is in heel wat festivals?

Dat daarin exclusieve frontrow toegang zit is weer een ander verhaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117

Die behoefte in de markt bestaat vast niet uit vaste gast tickets, Skydecks of Tuinterrassen. Daar heeft Harm echt wel een goed punt imo.
Die vaste gast tickets vind ik eigenlijk best handig.
Dat tuinterras lichtelijk aso omdat die parasols etc zouden er overal moeten zijn voor iedereen.

Dat skydeck brengt goed geld in het laatje. Ik zou het er niet voor over hebben maar ieder z’n ding.

tja en verder krijg ik al jaren de indruk dat Pinkpop zou moeten moderniseren en tegelijk de oude garde tevreden probeert te houden. Dan krijg je een stijl die niemand meer begrijpt.

We hebben er in ieder geval allemaal een mening over.
 
  • Leuk
Waarderingen: 3 biertjes en een koffie

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
399
213
Hahaha inderdaad!
Even een rondje om de camping was toch altijd wel een genot biertje hier biertje daar..
Heb dit jaar ook weer veel te veel bier mee maar je wilt zo nu en dan ook eens 1 kunnen uitdelen, we zijn 1 grote familie met elkaar!!

Maar we schieten er weer een vraag in 😅

Komt een ieder donderdag al vroeg naar de camping?

Want ga er vanuit dat een ieder een bepaald vlak krijgt! Om bijelkaar te staan zal waarschijnlijk nog lastiger worden?
Ja denk je dat je in een bepaald vak wordt geplaatst... Ik hoop van niet. Wij zijn er idd vroeg hopen rond 11 uur aan te schuiven, maar ligt er wel een beetje aan of we de auto al kwijt kunnen. Had me opgegeven om van P3 naar de andere parking te verhuizen (want 4 gratis muntjes en dichterbij camping A), gaat ie pas om 14:30 uur open.... 🤦🏼‍♂️
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik hoop het. Zelfs een herhaling van gtst zou fijner zijn dan Maneskin.
gelukkig zijn er mensen die Keane en Måneskin wel interessant vinden en een ticket voor Pinkpop hebben...

het siert Pinkpop dat ze zich enkel richten op de muziek die avond (op het festivalterrein en de campingtainment) en zich niet laten kennen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.439
Je zit daardoor straks bij Keane en een gedeelte Maneskin wegens geen alternatief wellicht wel tegen een zee van mobieltjes met voetbal te kijken.
 
  • Haha
Waarderingen: hersenscheetje

Davidd

Support act
7 jul 2021
937
1.702
VIP is toch iets dat ingeburgerd is in heel wat festivals?

Dat daarin exclusieve frontrow toegang zit is weer een ander verhaal.
Bij welk groot festival in Nederland is dat dan ingeburgerd? De grote festivals in Nederland hebben dat toch niet.. Ben het iig nog niet tegengekomen op LL, DTRH en BKS heeft het volgens mij ook niet. En zeker de eerste twee verkopen vrijwel direct uit. Dus klinkt niet als iets wat nodig is om je festival draaiende te houden en iets waar de nieuwe generatie festival gangers behoefte aan hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en brutus257

Gebruikers die dit onderwerp bekijken