Festileaks lanceert eigen Festival Merch kledinglijn

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Dikke eyecatchers op de festivals deze zomer: de Festival Merch van Festileaks. Duurzame t-shirts en truien van topkwaliteit, in al je favoriete kleuren en elk met een iconisch én handgemaakt borduursel in festivalstijl. Nu helemaal klaar om door jou gedragen te worden.

In de basis bestaat de Festival Merch van Festileaks uit twee producten: een Bio Shirt en een Bio Trui, beide super comfy en eerlijk gemaakt van biologische en gerecyclede stoffen. Maar hier komt de fun: want ze zijn eindeloos te mixen & matchen met tal van kleuren, je gewenste maat en natuurlijk zo'n nu-al-iconisch festival borduurseltje. Kies bv het confettikanon, het raketje, de regenboog of de dixie. Whatever floats your ⛵.

Nu bestellen = nog voor de grote festivals in huis!
Check snel https://festileaks.com/merch 🎉

DSC02974-1024x1024.jpg
DSC02945-scaled.jpg
DSC02970-1024x1024.jpg

TaadaaXFestileaks_Combie_Zwart_Rockhandje_Model-man-748x1024.png
TaadaaXFestileaks_Combie_Warm-Paars_Confetti_Model-748x1024.png
TaadaaXFestileaks_Combie_Naturel_Raketje_Model-man-748x1024.png
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Best saaie merch, tbh. Wat generiek en sommige van die icoontjes komen niet mooi uit op de kleuren. Ook best prijzig.
Dan vond ik het Graspopshirtje wat hier door users is gemaakt leuker.

Gaat er ter zijne tijd ook meer Festileaks achtig spul te koop komen? Dus met logo's oid?
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Ik vind ze tof! Ik pas alleen toch liever een shirt of trui voordat ik er 35 a 60 euro voor uitgeef...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Best saaie merch, tbh. Wat generiek en sommige van die icoontjes komen niet mooi uit op de kleuren. Ook best prijzig.
Dan vond ik het Graspopshirtje wat hier door users is gemaakt leuker.

Gaat er ter zijne tijd ook meer Festileaks achtig spul te koop komen? Dus met logo's oid?
Het zijn inderdaad basic t-shirts met een minimalistisch icoon in plaats van springerige designs. Dat vonden we wel zo stijlvol. :) Uiteraard werken niet alle icoontjes met alle kleuren, maar gelukkig kun je het helemaal naar smaak samenstellen. We zijn bewust niet voor de goedkoopste opties gegaan, omdat we duurzame producten wilden garanderen die lang mee gaan en goed zijn voor mens, dier en wereld. De producten mogen dan ook het Fair Wear label dragen en zijn Vegan Approved door PETA.

Alle producten hebben een klein Festileaks logo op de rug. Het assortiment kan worden uitgebreid met meer producten, kleuren en iconen maar we zijn niet van plan producten uit te geven met uitsluitend het Festileaks logo.

(En het Graspopshirt is natuurlijk ook helemaal top!)

Ik vind ze tof! Ik pas alleen toch liever een shirt of trui voordat ik er 35 a 60 euro voor uitgeef...

Snap ik! Wie weet kom je iemand tegen op een festival om eens te vergelijken. Anders kun je ook altijd kijken naar de maattabel, of naar wat mensen over de producten zeggen op Trustpilot.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Best saaie merch, tbh. Wat generiek en sommige van die icoontjes komen niet mooi uit op de kleuren. Ook best prijzig.
Dan vond ik het Graspopshirtje wat hier door users is gemaakt leuker.

Gaat er ter zijne tijd ook meer Festileaks achtig spul te koop komen? Dus met logo's oid?
Kleur kan je dus zelf mixen en matchen wat ik ervan begrijp, dus kun je zelf zorgen dat je icoontje wel mooi kleurt met de stof. Verder eens dat ze wat generiek zijn, maar om het positieve te benoemen: dat maakt wel weer dat je ze in meer normale situaties kunt dragen. Prijs hangt vast samen met het duurzame aspect, waar ik helemaal voor ben.

Maar mij zul je inderdaad in het Graspop festileaks shirt tegenkomen deze zomer, niet in deze ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa en Timmetje

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Ik vind ze wel leuk. Prijs is ook prima. Nu nog een stand op de majors dit jaar en ik kom even ééntje passen. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Super leuk om alle bestellingen binnen te zien komen people! Hoop ze snel in het echt te zien op de festi's. 😍

1686230019867.jpeg1686230037040.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken