Enquete MOJO abonnement

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Hebben jullie dit ook gelezen? Vind dit een superslecht idee. Misschien goed idee om hierom toch in te vullen?
SmartSelect_20230531-201504_BlueMail.jpg
 

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Waarom vind je het een slecht idee?
Een betaald maandelijks abonnement om meer kans te maken op concertkaarten vind ik een slecht idee. Je dient er de concertbezoeker mijnsinziens niet mee. Zeker mensen met een al krappe beurs. Het is een mooi verdienmodel voor ticketmaster/mojo waarbij het fomo meer wordt uitgemolken. Biedt gewoon iedereen dezelfde kansen en probeer niet overal extra geld op te verdienen...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.513
10.558
Een betaald maandelijks abonnement om meer kans te maken op concertkaarten vind ik een slecht idee. Je dient er de concertbezoeker mijnsinziens niet mee. Zeker mensen met een al krappe beurs. Het is een mooi verdienmodel voor ticketmaster/mojo waarbij het fomo meer wordt uitgemolken. Biedt gewoon iedereen dezelfde kansen en probeer niet overal extra geld op te verdienen...
Maar die presales zullen waarschijnlijk niet veel anders zijn dan degene die er nu al zijn? Dichtbij parkeren en alle andere voordelen zullen vast ook tegen betaling zijn en de rest voegt ook niet gigantisch veel toe. Zo'n groot verschil wordt er dan, denk ik, ook niet gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Lessismore

Nieuw lid
25 jun 2023
2
0
De maatschappelijke (geluids)overlast graag in de prijs meenemen. Of: minder decibellen en minder oordoppen.
Omwonenden tot 4km afstand uit de entreegelden compenseren voor de overlast
Huidige praktijk is onhoudbaar.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.513
10.558
De maatschappelijke (geluids)overlast graag in de prijs meenemen. Of: minder decibellen en minder oordoppen.
Omwonenden tot 4km afstand uit de entreegelden compenseren voor de overlast
Huidige praktijk is onhoudbaar.
Iets zegt me dat je in de buurt van een Malieveld, Goffertpark of Stadspark woont...
 

Lessismore

Nieuw lid
25 jun 2023
2
0
Iets zegt me dat je in de buurt van een Malieveld, Goffertpark of Stadspark woont...
Toch niet.
De oorzaak is altijd vrijwel gelijk; ieder festival gaat qua geluid tot of net over het toegestane max. De impact varieert met het aantal omwonenden.
Bezoekers zijn halfdove liefhebbers en hebben geen notie vh leed buiten het terrein. Gemeentes verdienen eraan en gedogen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken