Alternatieve camping Rock Werchter

Kendara

Playlistbediener
21 mei 2023
7
1
Zijn er goede alternatieven voor een camping tijdens Rock Werchter?

Ik zie camping Klokkeberg, heeft iemand daar ervaring mee? Ik heb een kampeerbusje maar daarmee mag ik niet op de Werchter-camping...het is geen officiele camper.
Heb je op die Klokkeberg-camping een eigen plaats of staat alles daar door elkaar? En kun je nog met de auto de camping af in het weekend? Of staan er dan zoveel tenten/auto's/campers dat dat niet meer lukt?
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
162
84
Al een aantal jaar Klokkeberg-ganger hier.
Je krijgt een plaats aangewezen. Het is passen en meten en op het einde van de dag is de camping volledig vol gebouwd.
Vorig jaar was de camping op woensdagavond helemaal vol.

Even met de camper de camping af gaat je niet lukken. Maar sowieso is het aan te raden om fietsen mee te nemen om naar het festival terrein te gaan.
Met die fietsen zou je ook wat boodschappen kunnen doen bij een supermarkt/bakker in de buurt.
 

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
klokkenberg al een paar keer geweest. fiets is wel aan te raden. lopend is de heen weg nog wel te doen, maar na een dag festival is de terug weg wel ver..
vorig jaar konden we als een van de laatste er nog op op woensdag avond rond 19 uur dus wel aan te raden om wat eerder te komen.
 

Kendara

Playlistbediener
21 mei 2023
7
1
Goed om te weten. We vertrekken pas op donderdag en ik moet de camping af kunnen tussendoor dus dan is Klokkenberg sowieso geen optie voor ons.
Ik heb een andere camping gevonden op fietsafstand en daar een plekje gereserveerd.
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
748
670
Al een aantal jaar Klokkeberg-ganger hier.
Je krijgt een plaats aangewezen. Het is passen en meten en op het einde van de dag is de camping volledig vol gebouwd.
Vorig jaar was de camping op woensdagavond helemaal vol.

Even met de camper de camping af gaat je niet lukken. Maar sowieso is het aan te raden om fietsen mee te nemen om naar het festival terrein te gaan.
Met die fietsen zou je ook wat boodschappen kunnen doen bij een supermarkt/bakker in de buurt.

Beste,

Is het wat een treffelijke camping? Wij zouden er dit weekend gebruik van maken (met de tent), maar ik lees zeer uiteenlopende reacties🙈
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
162
84
Ik heb op betere camping gestaan. Maar als alternatief voor de Hive, Camping A,B,C is het meer dan prima.
Voordeel is dat je stroom bij je tent kunt hebben, bbq is toegestaan, gasstelletjes zijn toegestaan.

Tijdens RockWerchter is de camping ram vol. Hier zijn de toiletten en douches niet helemaal op berekend.
Er worden wel extra toiletten en douches bij geplaatst tijdens RockWerchter maar ook die zijn niet heel geweldig.

Ik vermoed dat het dit weekend een stuk minder druk zal zijn dan tijdens RockWerchter. Dan zal het een prima slaapplek zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

Gebruikers die dit onderwerp bekijken