Hardrock & Metal Chat

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Ik snap dit ook gewoon oprecht niet.. in mijn ogen kan je er alleen maar zieltjes mee winnen doordat mensen die de livestream zien denken "daar wil ik nog eens bij zijn!"

Al maken ze de livestream gewoon dat het alleen live eenmalig te zien is of iets dergelijks, lijkt me alleen maar voordelig voor de bands inderdaad
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Boem! Soen komt erin! Nieuwe single van hun nieuwe album. Weet het zelf niet zo goed, refrein gaat net iets meer richting pop (qua stem), wat ik toch minder trek.
Ik loop achter, hoor hem nu pas voor het eerst. Bij knalt hij meteen bij de eerste luisterbeurt lekker binnen. Iets poppier ja, maar niet dat het afbreuk doet aan de sound.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
Al maken ze de livestream gewoon dat het alleen live eenmalig te zien is of iets dergelijks, lijkt me alleen maar voordelig voor de bands inderdaad
Mja, aan de andere kant heb ik hier iemand horen zeggen dat ie had gehoopt een livestream van een bepaalde band te kunnen zien, zodat hij op GMM dan kon beslissen bij een clash naar een andere band te gaan..

Maar goed, dit soort uitzendweigeringen zijn van alle tijden.
Bij mijn allereerste festival, Pinkpop 1994 (25e jubileumeditie), weet ik nog goed dat Soul Asylum had geweigerd hun optreden uit te zenden op Nederland 3.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Ik vind de line up van Rock Am Ring niet bijzonder dit jaar, maar ben wel erg jaloers dat die een volledige headline set van BMTH krijgen.
Die productie die die gasten mee hebben is echt ongelovelijk, menig headliner kan er niet aan tippen
Hoop toch echt dat we dit ook eens op Graspop krijgen of op een ander festival in de Benelux, ipv op werchter een uurtje in de zon
North stage headliner op Graspop na maiden ofso bijvoorbeeld lijkt me een perfecte spot voor deze band
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
199
434
BmtH is gewoon keihard en ik gun het ze helemaal. Die shows zijn superdik en de energie gaat door het plafond
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
352
796
Ook net naar het nieuwe A7X album geluisterd.
Het is 1 van mijn eerste metalbands die ik ben beginnen luisteren en de mix van stijlen was heel interessant voor mij altijd.
Echter met The Stage hebben ze een kant genomen waar ik absouluut geen fan van ben. De oude nummers blijven wel nog steeds opstaan voor mij.
Life is but a dream... is voor mij al terug meer de richting uit die ik wel kan smaken, sommige liedjes gaan de afspeellijst wel halen, andere duidelijk niet.
Maar gezien de laatste setlist.fm updates zie ik ze toch nog veel oude nummers spelen dus als ze volgend jaar op bezoek komen in de zalen of de festivals, zal ik er zeker weer bij zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
dure periode , onbetaalbare overnachting, late aankondiging, noem maar op
genoeg redenen waarom de kaartverkoop niet loopt zoals het moet
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
dure periode , onbetaalbare overnachting, late aankondiging, noem maar op
genoeg redenen waarom de kaartverkoop niet loopt zoals het moet
Het was meer dan een jaar van tevoren aangekondigd toch? Denk vooral de dure overnachtingen als probleem. Een dagje gaan kan nog wel maar twee wordt al snel een erg dure business. Daarnaast speelt mee dat de acts weinig onderscheidend zijn. Letterlijk elke act kan je deze zomer op een festival of eerder in een zaalshow al zien. Dat is voor mij de belangrijkste reden om niet te gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Het was meer dan een jaar van tevoren aangekondigd toch? Denk vooral de dure overnachtingen als probleem. Een dagje gaan kan nog wel maar twee wordt al snel een erg dure business. Daarnaast speelt mee dat de acts weinig onderscheidend zijn. Letterlijk elke act kan je deze zomer op een festival of eerder in een zaalshow al zien. Dat is voor mij de belangrijkste reden om niet te gaan
alsook: electric callboy en epica hebben beide een publiek maar dat publiek is heeft weinig overlap. nu gaat de lineup zo breed dat er precies weinig raakvlak meer is
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken