Hardrock & Metal Chat

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
halestorm wordt blijkbaar niet uitgezonden
geloof niet dat je ergens een schedule van de livestream kan vinden of wel? met wat er wel of niet uitgezonden wordt
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
halestorm wordt blijkbaar niet uitgezonden
geloof niet dat je ergens een schedule van de livestream kan vinden of wel? met wat er wel of niet uitgezonden wordt
Echt heel vreemd. Tot nu toe werd alles gewoon uitgezonden. Zelfs Foo Fighters.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Imag

Playlistbediener
26 mei 2023
30
72
Iemand anders ook opgevallen dat er heel veel backingtracks voor de vocalen gebruikt worden bij Hollywood Undead nu op de live stream?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Iemand anders ook opgevallen dat er heel veel backingtracks voor de vocalen gebruikt worden bij Hollywood Undead nu op de live stream?
Er gebeurt van alles op dat podium. Ik vind het muzikaal vreselijk, maar die chaos op het podium fascineert me wel om één of andere reden. Hoeveel vocalisten hebben ze, zes? Heel bizar.

Maar ik ga zo wel schakelen naar Incubus. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
jezus wat is er gebeurd met Hollywood Undead
en waar zijn hun maskertjes etc?
die waren vroeger toch wel echt een stuk beter live
maakt die clash in ieder geval een stuk gemakkelijker voor mij op graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel, Jamel en Imag

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Incubus klinkt ook niet zoals ik me herinner van PKP18
Ook niet zoals ik me herinner van hun concert in de Afas (toen nog HMH) in 2007.

Wel vermakelijk, daar niet van. Maar toen knalde het echt voor mijn gevoel. Heb de hele avond vooraan in de moshpit gestaan. Daar kan ik me nu weinig bij voorstellen, als ik deze set beluistert.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Blijf erbij bedenken wel dat dit allemaal beelden zijn en dat er live ter plekke zijn nog steeds anders klinkt/aanvoelt
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.784
De problemen van Moody van Five Finger Death Punch houden (logischerwijs) langer aan. Waar het oorspronkelijk maar tot 12 juni zou duren, wordt ook de support bij Metallica in 18 juni in Göteborg geschrapt. Weer valt Epica in, dus die hebben het wel leuk met elkaar! Zou me niet verbazen als 5FDP hun hele tour nog gaat schrappen.
En inderdaad hebben ze de complete Europese tour gecanceld. Zoals voorspeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.217
Blijf erbij bedenken wel dat dit allemaal beelden zijn en dat er live ter plekke zijn nog steeds anders klinkt/aanvoelt
Ja dat is sowieso waar. Maar toch zijn er sommige livestreams die ook digitaal volledig overkomen zoals Bury Tomorrow gister. Kan ook aan opnames of geluidmix liggen natuurlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ook vandaag weer een mooi programma:
1685867558447.png

Ik kijk zelf echt uit naar die headline show in het donker van BMTH, ben ik heel benieuwd naar.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
199
434
huh maar sum41 zou 5 min geleden begonnen moeten zijn toch?
ook dat is overigens nu niet zo, want papa roach is voor de 2e keer aan het afdraaien.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Ik vind dat gedoe met die rechten toch wel heel teleurstellend. En vooral dat ze er vooraf niet over communiceren. Heb me dit weekend al tevergeefs klaargezet voor Halestorm, Gojira, Spiritbox en Sum41. Hopelijk krijgen we straks nog wel NOFX en Arch Enemy.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Jeetje, het geluid bij NOFX is wel echt bagger. En dan in combinatie met hun goofy gedrag, lijkt het net alsof ik naar één of ander amateurbandje op een lokale braderie zit te kijken.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik vind dat gedoe met die rechten toch wel heel teleurstellend. En vooral dat ze er vooraf niet over communiceren. Heb me dit weekend al tevergeefs klaargezet voor Halestorm, Gojira, Spiritbox en Sum41. Hopelijk krijgen we straks nog wel NOFX en Arch Enemy.
Ik snap dit ook gewoon oprecht niet.. in mijn ogen kan je er alleen maar zieltjes mee winnen doordat mensen die de livestream zien denken "daar wil ik nog eens bij zijn!"
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken