Hardrock & Metal Chat

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
161
203
onlangs heb ik nieuwe radio zender gevonden. Het is wel in het frans maar misschien zijn er wel liefhebbers op woensdag avond hebben ze een metal programma je kan ook alles herbeluisteren online.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.128
10.390
2 november staat de band Gothminister in de Boerderij. De beschrijving klinkt wel echt tof maar ken de band helemaal niet. Iemand hier wel? En hoe zijn de live ervaringen? Wordt aangeraden aan fans van Dimmu, Cradle of Filth en Rammstein.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.355
6.534
Ik ben niet de grootste fan van Steel Panther en al helemaal niet van talentshows, maar bij deze combinatie moest ik breed glimlachen. Laat de wereld af en toe maar zien dat heavy metal bij lange na nog niet uitgestorven is en wat er gebeurt als je een viertal professionals hun ding laat doen op zo'n podium.

 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
359
812
Ik ben niet de grootste fan van Steel Panther en al helemaal niet van talentshows, maar bij deze combinatie moest ik breed glimlachen. Laat de wereld af en toe maar zien dat heavy metal bij lange na nog niet uitgestorven is en wat er gebeurt als je een viertal professionals hun ding laat doen op zo'n podium.

Ben wel benieuwd wat ze gaan spelen in de volgende ronde.
Gangbang in the oldfolks home valt nipt af denk ik ;)
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Joe, MetalLimbo en Jamel

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
320
946
Je moet maar durven als gevestigde band, je kan natuurlijk ook volledig afgebrand worden tijdens zo'n talentenshow.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.346
2.817
Ik ben niet de grootste fan van Steel Panther en al helemaal niet van talentshows, maar bij deze combinatie moest ik breed glimlachen. Laat de wereld af en toe maar zien dat heavy metal bij lange na nog niet uitgestorven is en wat er gebeurt als je een viertal professionals hun ding laat doen op zo'n podium.

Hier precies hetzelfde, maar kon dit zeer waarderen. Helemaal die vent in het publiek met zijn vingers in de oren. Zat aan het begin al nee te schudden😆
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: InsaniTiny, Joe en Jamel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.495
10.524
De problemen van Moody van Five Finger Death Punch houden (logischerwijs) langer aan. Waar het oorspronkelijk maar tot 12 juni zou duren, wordt ook de support bij Metallica in 18 juni in Göteborg geschrapt. Weer valt Epica in, dus die hebben het wel leuk met elkaar! Zou me niet verbazen als 5FDP hun hele tour nog gaat schrappen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.109
7.264
Rock Am Ring begint over slechts 5 minuten! ben benieuwd welke bands er voorbij zullen komen op de livestream.
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
161
203
die livestream is da nu iets standaard op iedere festival? vraag me gewoon af hoe da in zijn werk gaat. krijgen bands dan extra geld hier voor?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.109
7.264
die livestream is da nu iets standaard op iedere festival? vraag me gewoon af hoe da in zijn werk gaat. krijgen bands dan extra geld hier voor?
nee niet op ieder festival. Graspop, Hellfest, Rock Am Ring hebben het onder andere
het wordt ook altijd past last minute bekend welke bands worden uitgezonden en welke niet, aangezien ze vaak toestemming moeten krijgen van de bands. er zijn veel bands die niet willen dat hun optreden uitgezonden wordt.
geen idee of ze er geld voor krijgen
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
161
203
nee niet op ieder festival. Graspop, Hellfest, Rock Am Ring hebben het onder andere
het wordt ook altijd past last minute bekend welke bands worden uitgezonden en welke niet, aangezien ze vaak toestemming moeten krijgen van de bands. er zijn veel bands die niet willen dat hun optreden uitgezonden wordt.
geen idee of ze er geld voor krijgen
oké mercikes voor de info. Ik vind het wel altijd leuk de live stream van graspop ik ga telkens voor 1 dagje. Dus dit jaar de dag er voor de donderdag opwarmen met de live streams en zaterdag en zondag afkicken via livestreams :LOL:
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.355
6.534
Zo, het geluid op die stream is echt spot on! Net al bij Flogging Molly prima geluid en nu bij Jinjer ook echt flawless. Als het daar op het terrein een beetje in de buurt komt, hebben ze daar een topdag.

Nu al zin in de volgende passage van Jinjer op Graspop, trouwens. Die gaan of de mainstage platspelen, of misschien wel de Jup headlinen nu het daar is uitgebreid. Heerlijke band!
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.355
6.534
Zo, het geluid op die stream is echt spot on! Net al bij Flogging Molly prima geluid en nu bij Jinjer ook echt flawless. Als het daar op het terrein een beetje in de buurt komt, hebben ze daar een topdag.

Nu al zin in de volgende passage van Jinjer op Graspop, trouwens. Die gaan of de mainstage platspelen, of misschien wel de Jup headlinen nu het daar is uitgebreid. Heerlijke band!
Ik met m'n jinx. Paar minuten later valt het geluid op het podium helemaal uit. :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken