Graspop Festileaks Meeting 2023

Ik wil en kan op de volgende tijdstippen bij een meeting aanwezig zijn.


  • Totaal aantal stemmers
    52

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Heb je een Pb gestuurd @Jamel Voeg mij dus ook maar toe. btw wie komt er naar de woensdag meeting? Weet ik of ik woensdag al zou opgaan. Die meeting mag voor mijn part de langste van het weekend worden, week, Ik bedoel festival.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Heb je een Pb gestuurd @Jamel Voeg mij dus ook maar toe. btw wie komt er naar de woensdag meeting? Weet ik of ik woensdag al zou opgaan. Die meeting mag voor mijn part de langste van het weekend worden, week, Ik bedoel festival.
Ik ben woensdag avond zeker van plan om alvast een biertje te drinken met de reeds aanwezige forum vrienden ja!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Ik zal er op elke meeting zijn. Maar als ik heel goed gezelschap tegen kom kan het zijn dat ik een keertje oversla. Jullie zijn natuurlijk ook goed gezelschap.
Zaterdag meeting moet nog aangepast worden aangezien infected rain draconian heeft vervangen dacht ik. Maar vind infected rain ook wel een leuke band.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik zal er op elke meeting zijn. Maar als ik heel goed gezelschap tegen kom kan het zijn dat ik een keertje oversla. Jullie zijn natuurlijk ook goed gezelschap.
Zaterdag meeting moet nog aangepast worden aangezien infected rain draconian heeft vervangen dacht ik. Maar vind infected rain ook wel een leuke band.
Ja die zaterdag meeting valt in het water nu. Ga nu stukje Halestorm kijken na The Ghost Inside en op een gegeven moment richting Metal dome. 20 minuten van revoren is bijna altijd wel voldoende al ben ik er met Sleep Token niet helemaal zeker van
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
de zaterdag meeting is nog steeds alleen tijdens halestorm en legion of the damned toch? niets veranderd in dat tijdslot dacht ik
dat mensen dan even naar de metaldome moeten lopenis toch wel te overzien?
was nou net de enige meeting waar ik met 100% zekerheid bij ging zijn, haha.
de vrijdag meeting kan ik nu ineens niet meer bij zijn aangezien ze landmvrks daar net neer hebben gezet
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Is er in de whatsapp groep al een specifieke plaats afgesproken? Want die berichten gaan veel te hard. Zoja, even hier kort om het overzichtelijkt e houden.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Is er in de whatsapp groep al een specifieke plaats afgesproken? Want die berichten gaan veel te hard. Zoja, even hier kort om het overzichtelijkt e houden.
Nee nog niet. Doen we inderdaad ook hier. Niet iedereen zit in de groepsapp.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Vorig jaar hadden we bij zo'n groot kruis achterin het veld van de mainstages, misschien dat weer?
Als het met foto en pijltjes is is het voor mij ok. Want sommigen waaronder ik kunnen zich nogal eens van kruis verwisselen. Pak een goede zodat de schaduw aan de goede kant valt. haha.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
gmmweer-jpg.1862


Deze heb ik opgevist net uit het topic van vorig jaar (met maar 250 pagina's...)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
gmmweer-jpg.1862


Deze heb ik opgevist net uit het topic van vorig jaar (met maar 250 pagina's...)
De verwarring bij mij vorig jaar was dat er geen 2 maar 4 kruisen zijn. Klopt dit? Het is dus het kruis het dichtste bij de south stage? Als de mainstages voor je staan? Sta je dus aan de rechterkant van het kruis?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
De verwarring bij mij vorig jaar was dat er geen 2 maar 4 kruisen zijn. Klopt dit? Het is dus het kruis het dichtste bij de south stage? Als de mainstages voor je staan? Sta je dus aan de rechterkant van het kruis?

Geen idee of dit weer de plek gaat worden trouwens nog natuurlijk.
Maar als dit de plek is, dan is het het kruis rechts van de tribune, als je op de tribune zou zitten. Het dichtst bij de south stage denk ik wel ja
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ja er was hier op het forum een poosje geleden iemand die een web appje had gemaakt waarin je makkelijk exacte locaties op een festival terrein kon delen. Inderdaad met behulp van de plattegrond en wat rode lijnen. Ik heb geen heel goed beeld van wat goede plekken zijn op het nieuwe terrein, kan me wel voorstellen dat aan de mainstages terwijl daar een show bezig is wat te luid kan zijn om even rustig te kunnen kennismaken/bijpraten?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Ja er was hier op het forum een poosje geleden iemand die een web appje had gemaakt waarin je makkelijk exacte locaties op een festival terrein kon delen. Inderdaad met behulp van de plattegrond en wat rode lijnen. Ik heb geen heel goed beeld van wat goede plekken zijn op het nieuwe terrein, kan me wel voorstellen dat aan de mainstages terwijl daar een show bezig is wat te luid kan zijn om even rustig te kunnen kennismaken/bijpraten?

Vorig jaar daar achteraan was het goed te doen, zeker als volgens mij Tom Morello aan de andere kant speelt op North.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Op zo'n twee weken voor het festival toch maar even peilen: is er animo voor een groepsapp op Whatsapp?
Maakt het communiceren op het festivalterrein wellicht wat eenvoudiger.

Kleine voorwaarde vanuit mijn kant is wel dat 'ie niet vol gespamd wordt met foto's van wat je gegeten hebt of welk pension je je hond hebt gebracht voor het weekend. ;)

Als je erbij wilt, stuur me dan een PB met je telefoonnummer. Dan voeg ik je toe.
Sorry late reactie, maar goed idee!
Had dit topic al even niet meer open gedaan

Ik stuur u mijn gsm nummer
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
gmmweer-jpg.1862


Deze heb ik opgevist net uit het topic van vorig jaar (met maar 250 pagina's...)
Lijkt me wederom een goede plek. Werkte vorig jaar ook.


Met het wegvallen van draconian zal ik niet de gehele meeting in de Dome doorbrengen. Ff genieten van The Ghost Inside eerst
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Lijkt me wederom een goede plek. Werkte vorig jaar ook.


Met het wegvallen van draconian zal ik niet de gehele meeting in de Dome doorbrengen. Ff genieten van The Ghost Inside eerst
meeting is toch na Infected Rain? Dan is The Ghost Inside al lang af :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
meeting is toch na Infected Rain? Dan is The Ghost Inside al lang af :)
Ah ja. Gooi er nog maar een clash bij, bedankt he. Dan kan ik namelijk ook en stukje Halestorm meepakke of toch nog ff genieten van Suicidal Angels.. kortom, ik ga niet de hele tijd in de metal dome staan. Teveel moois op het terrein dat moment
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken