Graspop forum shirts

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.786
All good, Ruben! Heb een beetje meegekregen hoeveel werk jullie erin hebben gestoken, dus die 4 euro hoef je naar mij niet terug te storten hoor. Allang blij dat die shirts nu bij jou zijn, zodat ik hem op Graspop mooi in ontvangst kan nemen. :)
Ja, Ruben. Volgens mij had ik in de app ook al aangegeven wat je met die verzendkosten mocht doen. Bedankt voor de tijd en moeite. Is ook wat waard. Zie je volgende week op InfernošŸ¤˜šŸ¤˜šŸ»šŸ„³
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Ik ben alleen op het festivalterrein. Rij donderdag en vrijdag weer terug naar huis.

Ik zal proberen bij de eerste meeting te zijn en anders stuur ik @RubenJS een pb. Je woont niet toevallig in de omgeving Breda / Den Bosch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Ik ben alleen op het festivalterrein. Rij donderdag en vrijdag weer terug naar huis.

Ik zal proberen bij de eerste meeting te zijn en anders stuur ik @RubenJS een pb. Je woont niet toevallig in de omgeving Breda / Den Bosch?
Ga je naar Molybaron? Of ben je in elk geval van plan om voor 12:00 uur op het festivalterrein te zijn? Want ik sta om 11:45 voor de Metaldome met shirts van de mensen die niet op de woensdagmeeting zijn of niet naar Inferno kunnen komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Ga je naar Molybaron? Of ben je in elk geval van plan om voor 12:00 uur op het festivalterrein te zijn? Want ik sta om 11:45 voor de Metaldome met shirts van de mensen die niet op de woensdagmeeting zijn of niet naar Inferno kunnen komen.
Dat hangt een beetje van het verkeer af. Ik probeer sowieso naar Beast in black te gaan.
 

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
43
44
Als ik dit zo lees was dit een succes ? Ook een optie voor komend jaar of was het 1 malig ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Gebruikers die dit onderwerp bekijken