Graspop forum shirts

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Ik weet niet of ik ergens tussendoor een memo heb gemist, maar ik denk niet dat ik komende vrijdag al met Dauwpop in ons prachtige shirt kan paraderen toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

RubenJS

Support act
18 feb 2023
814
2.321
Ik weet niet of ik ergens tussendoor een memo heb gemist, maar ik denk niet dat ik komende vrijdag al met Dauwpop in ons prachtige shirt kan paraderen toch?
Helaas gaan we dat niet redden. Hopelijk heb je daarna nog een aantal festivals op de planning :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Hoi vriendjes, sorry, UPS is dus niet van ons. Sowieso hebben we jullie emailadressen niet, dus komen er geen mailtjes voor levering.

Ik ben gisteren andere zakken gaan halen aangezien postnl al meer dan een week niet wil melden wanneer ze mijn bestelling denken te gaan leveren.

De doos naar NL vertrekt vanavond. Ik hoop dat dat pakket snel bij Ruben arriveert en dat iedereen zijn shirt tijdig ontvangt.🤞
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Boodschap van algemeen nut - een tip van mijn zus om de shirts zo lang mogelijk als nieuw te houden:
- bij het wassen shirt binnenstebuiten draaien zodat de print binnenin zit
- geen wasverzachter gebruiken

Voor de BE verzendingen heb ik net eens gekeken of alle pakketjes goed aangekomen zijn:
@won666 - heb jij een briefje gekregen in je brievenbus dat je pakket naar een postpunt is gegaan? Daar af te halen tot zondag 11/6
@Simoni - zelfde voor jou, pakket zou naar een postpunt zijn gebracht. Beschikbaar tot woensdag 21/6 maar dat is uiteraard te laat :)
@theblackmadness - jouw shirt zou "Delivered in safe place" zijn; is die inderdaad safe?
@gerbthederp - jouw shirt zou thuis geleverd zijn, heb je die goed ontvangen?

Van de anderen heb ik al foto's gezien dus ben ik zeker dat die ontvangen zijn :love:
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Boodschap van algemeen nut - een tip van mijn zus om de shirts zo lang mogelijk als nieuw te houden:
- bij het wassen shirt binnenstebuiten draaien zodat de print binnenin zit
- geen wasverzachter gebruiken

Voor de BE verzendingen heb ik net eens gekeken of alle pakketjes goed aangekomen zijn:
@won666 - heb jij een briefje gekregen in je brievenbus dat je pakket naar een postpunt is gegaan? Daar af te halen tot zondag 11/6
@Simoni - zelfde voor jou, pakket zou naar een postpunt zijn gebracht. Beschikbaar tot woensdag 21/6 maar dat is uiteraard te laat :)
@theblackmadness - jouw shirt zou "Delivered in safe place" zijn; is die inderdaad safe?
@gerbthederp - jouw shirt zou thuis geleverd zijn, heb je die goed ontvangen?

Van de anderen heb ik al foto's gezien dus ben ik zeker dat die ontvangen zijn :love:
Ben niet thuis dus kan niet checken
Maar zou wel raar zijn, de post of eender welk post punt is niet open op zondag hier ...
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.516
4.368
Boodschap van algemeen nut - een tip van mijn zus om de shirts zo lang mogelijk als nieuw te houden:
- bij het wassen shirt binnenstebuiten draaien zodat de print binnenin zit
- geen wasverzachter gebruiken

Voor de BE verzendingen heb ik net eens gekeken of alle pakketjes goed aangekomen zijn:
@won666 - heb jij een briefje gekregen in je brievenbus dat je pakket naar een postpunt is gegaan? Daar af te halen tot zondag 11/6
@Simoni - zelfde voor jou, pakket zou naar een postpunt zijn gebracht. Beschikbaar tot woensdag 21/6 maar dat is uiteraard te laat :)
@theblackmadness - jouw shirt zou "Delivered in safe place" zijn; is die inderdaad safe?
@gerbthederp - jouw shirt zou thuis geleverd zijn, heb je die goed ontvangen?

Van de anderen heb ik al foto's gezien dus ben ik zeker dat die ontvangen zijn :love:
Ben een paar dagen niet thuis geweest dus laat het zo snel mogelijk weten
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
@nikita

Mijn vader heeft nagekeken. Niks. Kan u aub dubbelchecken?
Staan je instellingen bij bpost zo dat dat meteen naar een pickup point gaat?
Ik heb de indruk dat ze niet eens bij je thuis langs geweest zijn als ik de tracking volg.
Ik stuur je de bpost code en adres.
    • Item available at the Parcel Locker
    • Wednesday 07-06-2023 | 10:13
    • Item on it's way to Parcel Lockers
    • Wednesday 07-06-2023 | 08:05
    • Your item has been sorted
    • Tuesday 06-06-2023 | 06:19
    • Item accepted after deposit by sender
    • Monday 05-06-2023 | 06:13
    • Drop off item by the customer
    • Saturday 03-06-2023 | 18:09
    • Confirmation of preparation of the shipment received
    • Friday 02-06-2023 | 00:09
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Staan je instellingen bij bpost zo dat dat meteen naar een pickup point gaat?
Ik heb de indruk dat ze niet eens bij je thuis langs geweest zijn als ik de tracking volg.
Ik stuur je de bpost code en adres.
    • Item available at the Parcel Locker
    • Wednesday 07-06-2023 | 10:13
    • Item on it's way to Parcel Lockers
    • Wednesday 07-06-2023 | 08:05
    • Your item has been sorted
    • Tuesday 06-06-2023 | 06:19
    • Item accepted after deposit by sender
    • Monday 05-06-2023 | 06:13
    • Drop off item by the customer
    • Saturday 03-06-2023 | 18:09
    • Confirmation of preparation of the shipment received
    • Friday 02-06-2023 | 00:09
Ah ze hebben dat in de pakjesautomaat gestoken. Ja ik had ook die mail maar die was verloren geraakt doordat ik een tweede pakketje ontvangen heb en ik dacht dat die andere mail al een herinnering was voor het pakket dat reeds is opgehaald 🤣
Geen probleem en prima, ik haal dat pakket straks of morgenvroeg op
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

RubenJS

Support act
18 feb 2023
814
2.321
Inmiddels zijn de Nederlandse shirts bij mij aangekomen. Door wat vertragingen bij de pakketdienst zitten we nu wel erg krap tot Graspop.
Gezien ik zeker wil zijn dat iedereen z'n shirt wel tijdig voor Graspop ontvangt zullen we de shirts nu zelf verspreiden.
Inmiddels is als het goed is iedereen hierover geïnformeerd.
Zo niet, dan hierbij.

Degenen die bij de forum meeting van woensdag op boneyard aanwezig zijn zal ik daar de shirts overhandigen. Een deel van de shirts worden voorafgaand aan Graspop nog middels special delivery van @Ghostattack geleverd, waarvoor dank!! Overige shirts zullen verspreid worden op Inferno/ elders op Graspop, waar ook @Jamel meehelpt, wederom, dank!!
Overigens zal ik het shirt van @Brian z.s.m. op de post doen, gezien je niet naar Graspop komt.
Excuus voor het ongemak, uiteindelijk krijgt iedereen diens shirt tijdig!

Dit betekent ook dat er teveel verzendkosten (4,03 euro pp) in rekening gebracht zijn, deze zal ik binnenkort terugstorten.

Hierbij nog even tags voor wie in NL betaald heeft voor zending, zodat iedereen dit meekrijgt: @Jamel @Joslittel @Roman @Paddy @MortalisVictrix @MasterJub @Loek123 @Piebe71 @jasper79 @Dr. Hannibal @diaan @Ghostattack @Rock is alive @xRoossie @MarcoReusel

Tot volgende week!!
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.362
6.558
Inmiddels zijn de Nederlandse shirts bij mij aangekomen. Door wat vertragingen bij de pakketdienst zitten we nu wel erg krap tot Graspop.
Gezien ik zeker wil zijn dat iedereen z'n shirt wel tijdig voor Graspop ontvangt zullen we de shirts nu zelf verspreiden.
Inmiddels is als het goed is iedereen hierover geïnformeerd.
Zo niet, dan hierbij.

Degenen die bij de forum meeting van woensdag op boneyard aanwezig zijn zal ik daar de shirts overhandigen. Een deel van de shirts worden voorafgaand aan Graspop nog middels special delivery van @Ghostattack geleverd, waarvoor dank!! Overige shirts zullen verspreid worden op Inferno/ elders op Graspop, waar ook @Jamel meehelpt, wederom, dank!!
Overigens zal ik het shirt van @Brian z.s.m. op de post doen, gezien je niet naar Graspop komt.
Excuus voor het ongemak, uiteindelijk krijgt iedereen diens shirt tijdig!

Dit betekent ook dat er teveel verzendkosten (4,03 euro pp) in rekening gebracht zijn, deze zal ik binnenkort terugstorten.

Hierbij nog even tags voor wie in NL betaald heeft voor zending, zodat iedereen dit meekrijgt: @Jamel @Joslittel @Roman @Paddy @MortalisVictrix @MasterJub @Loek123 @Piebe71 @jasper79 @Dr. Hannibal @diaan @Ghostattack @Rock is alive @xRoossie @MarcoReusel

Tot volgende week!!
All good, Ruben! Heb een beetje meegekregen hoeveel werk jullie erin hebben gestoken, dus die 4 euro hoef je naar mij niet terug te storten hoor. Allang blij dat die shirts nu bij jou zijn, zodat ik hem op Graspop mooi in ontvangst kan nemen. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken