camping tips

stefiono

Playlistbediener
4 apr 2023
43
30
Model vergelijkbaar met de eerste heb ik al jaren goede ervaringen mee, al moeten er bij die van mij inmiddels ook nieuwe wielen op ja. Kleine laadplatform is geen probleem als je gewoon een krat/box onderop zet en met een spanbandje zekert. Zou ik sowieso aanraden. Je kan hier echt een mega degelijke bagage unit van maken, tot zeer hoog gewicht.

Die opvouwbare dingen zien eruit alsof ze direct doorzakkenbij het eerste hobbeltje als je er een goede lading bier, tenten, en andere zooi op hebt zitten. Heb die in praktijk ook al vaak kapot langs het pad zien staan. Maar mocht je het willen wagen, doe dan absoluut die laatste met grote luchtbanden, want die kleine plastic wieltjes zijn 100% het eerste breekpunt, zeker bij onverharde ondergrond.
Thnx voor je uitgebreide info en ervaringen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

stefiono

Playlistbediener
4 apr 2023
43
30
Hier al begonnen met mijn lijstje te maken wat ik allemaal ga meenemen naar graspop. Maar was aan het overwegen voor slaapoordoppen en slaapmasker. Iemand ervaring hiermee. Wat zijn goede ? Welke zijn te mijden ? Zodat we de weinige uurtjes in de tent toch zouden kunnen slapen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443

Jasper31

Playlistbediener
7 okt 2016
17
17
Hier al begonnen met mijn lijstje te maken wat ik allemaal ga meenemen naar graspop. Maar was aan het overwegen voor slaapoordoppen en slaapmasker. Iemand ervaring hiermee. Wat zijn goede ? Welke zijn te mijden ? Zodat we de weinige uurtjes in de tent toch zouden kunnen slapen.

Heb altijd deze oordoppen.
https://www.alpine.nl/products/sleepdeep
Werken echt goed sinds ik deze gebruik nog nooit zo goed geslapen op een festival camping.
 
  • Leuk
Waarderingen: thesummoning en stefiono

Jasper31

Playlistbediener
7 okt 2016
17
17
Bekijk bijlage 5060Bekijk bijlage 5062Bekijk bijlage 5063momenteel wat aan twijfelen tussen bovenstaande steekkarren . Eerste (rode) heb ik staan . Moeten wel 2 nieuwe wielen op. Nadeel smal laadplatform en niet opvouwbaar. 2de twijfel ik beetje of wielen wel sterk genoeg zijn . 3de lijkt me wel wat. Wat zijn jullie ideeën of ervaringen. En dan nog iets dat ik over twijfel. Je mag zogezegd geen hamer meenemen op de camping. Doen ze daar dan echt zo moeilijk over? Je moet toch je piketten in de grond kunnen kloppen.

Hier wordt al jaren deze Steekwagen gebruikt. Kan tot nu toe alles aan zelfs de kiezelstenen wegen bij Rock am Ring.
 
  • Leuk
Waarderingen: stefiono

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
183
246
Ik zie elk jaar wel verschillende mensen stil staan met een kapotte steekkar/rolwagen oid.
Meestal lekker zwaar geladen en op nogal ruw terrein geeft gewoon problemen.

Ik houd het zelf bij een grote rugzak, al is dat ook geen plezier, maar geeft me wel zekerheid.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
313
573
Ik weet niet of deze nog live is maar heb wat vragen

A: ik wil graag nar Inferno maar wat waren de prijzen van een 4 persoons tent en van de Tip-up ?

B: hoe doen jullie het met opladen van de GSM ????? als ik een tent neem hab ik geen stopcontact neem ik aan dus hoe de F. laad ik me gsmmeke op
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Ik weet niet of deze nog live is maar heb wat vragen

A: ik wil graag nar Inferno maar wat waren de prijzen van een 4 persoons tent en van de Tip-up ?

B: hoe doen jullie het met opladen van de GSM ????? als ik een tent neem hab ik geen stopcontact neem ik aan dus hoe de F. laad ik me gsmmeke op
Wij slapen zelf altijd op de gewone camping met een eigen tent. Ik heb een heel goede powerbank die mijn gsm gemakkelijk een week kan opladen.
Andere optie is om een locker te huren met elektriciteit (vlak aan de ingang van het festivalterrein), maar daar moet je blijkbaar altijd nogal snel bij zijn.
Er waren volgens mij op inferno ook tenten waar wel stroom voorzien is. Ik kijk even naar de inferno mensen voor deze info @Piebe71 @jasper79
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
313
573
Wij slapen zelf altijd op de gewone camping met een eigen tent. Ik heb een heel goede powerbank die mijn gsm gemakkelijk een week kan opladen.
Andere optie is om een locker te huren met elektriciteit (vlak aan de ingang van het festivalterrein), maar daar moet je blijkbaar altijd nogal snel bij zijn.
Er waren volgens mij op inferno ook tenten waar wel stroom voorzien is. Ik kijk even naar de inferno mensen voor deze info @Piebe71 @jasper79

DAMN, das een goeie bank dan

Welke is dat dan
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
DAMN, das een goeie bank dan

Welke is dat dan
MOJOGEAR XL 20.000 mAh EXTRA FAST Powerbank

Zowel voor op reis als op festivals is dit al een toppertje gebleken, enorm tevreden van. Om echt in mijn handtas mee te nemen heb ik nog een mini formaatje want deze weegt daarvoor wat veel, maar voor in de tent of op reis waar ik geregeld zonder elektriciteit zat is die al ontzettend nuttig geweest.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Hmm niet alle tenten, want @RubenJS sliep daar ook maar zijn tent had geen stroom.
Ik denk dat de basic, deluxe en tipup tentjes dat niet hebben, maar de groepstenten en canvastenten wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Slyder73x en RubenJS

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
342
489
I don't know if this is still live but I have some questions

A: I would like to go to Inferno, but what were the prices for a 4 person tent and the Tip-up?

B: how do you charge your mobile phone ????? If I take a tent I don't have a socket, I assume, so how do I charge my mobile phone?
In canvas hut there was a socket, and prices was 600€ + 150€ deposit, 4 beds.
But I always have with me two Xiaomi powerbanks, one is 20000 mAh and the other one is 16000 mAh. And it still works like new, I've bought it like 5-6 yrs ago.
 
  • Leuk
Waarderingen: Slyder73x

RubenJS

Support act
18 feb 2023
793
2.230
Hmm niet alle tenten, want @RubenJS sliep daar ook maar zijn tent had geen stroom.
Ik denk dat de basic, deluxe en tipup tentjes dat niet hebben, maar de groepstenten en canvastenten wel.
Klopt! Daarnaast waren er bij het badkamer-blok nog een aantal stroompunten.
Heb me er zelf niet aan gewaagd; je moet er dan bij blijven, en t was vrij druk.
Heel prettige camping!
 
  • Leuk
Waarderingen: Slyder73x

johanra

Playlistbediener
13 sep 2021
29
84
De pagina met info de verschillende opties op inferno is nog altijd online , maar zoals @nikita al zei hebben enkel de groepstenten , Tip Up & canvashut hadden een stopcontact.
Aan de incheckbalie en de wastafels waren redelijk veel stopcontacten beschikbaar waar je gratis kon opladen.
Ik denk niet dat er op inferno lockers waren met ingebouwd stopcontact.
Voor 4 personen was de canvas hut dit jaar 599 en een deluxe festitent was 520 , de standaard festitent heb ik de prijs niet meer van.
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Slyder73x en nikita

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
228
391
Hmm niet alle tenten, want @RubenJS sliep daar ook maar zijn tent had geen stroom.
Ik denk dat de basic, deluxe en tipup tentjes dat niet hebben, maar de groepstenten en canvastenten wel.
Uhm wij hadden een tipup die had ook stroom. Wellicht dan die kleinere tentjes zonder bedden en houten vloer niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
313
573
Uhm wij hadden een tipup die had ook stroom. Wellicht dan die kleinere tentjes zonder bedden en houten vloer niet?
dank voor alle info en jij ook @RubenJS en @nikita

nog een vraag Hahahaha

ontbijt, hoe deden jullie dat op/bij inferno en was dat duur.

ik weet dat het douchen e.d. best goed te doen was uit verhalen. ( gratis toch )

( als iemand foto van de 4pers deluxe en of canvas heeft kan die dat altijd in een dm sturen )

is nu de afweging tussen de deluxe 4p en de canvas

hoe deden jullie dat met de koffer/ tas kleding ?
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
793
2.230
dank voor alle info en jij ook @RubenJS en @nikita

nog een vraag Hahahaha

ontbijt, hoe deden jullie dat op/bij inferno en was dat duur.

ik weet dat het douchen e.d. best goed te doen was uit verhalen. ( gratis toch )

( als iemand foto van de 4pers deluxe en of canvas heeft kan die dat altijd in een dm sturen )

is nu de afweging tussen de deluxe 4p en de canvas

hoe deden jullie dat met de koffer/ tas kleding ?
Ontbijt: Ik had gewoon bolletjes mee. Waren zondag wat minder lekker, maar prima. Ontbijt op de camping zag er goed uit, brood met ei en evt bacon, koffie etc. Hoeveel t kost weet ik niet precies meer. Wel redelijke rij als je er niet direct om 8 uur al stond.

Douchen: gratis inderdaad, fijne douche!

Koffer/ tas: lag gewoon in de voortent. Had een deluxe 2p tent. Lag er wel alleen in, was dus erg ruim. Had met z’n 2en ook prima gepast. Daarnaast is de parking dichtbij. Je zou evt wat spullen dus prima terug kunnen brengen naar de auto, mocht het te vol worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Slyder73x

Gebruikers die dit onderwerp bekijken