Blur, Gorillaz en andere Damon Albarn avonturen

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Niet verrassend. Verplaatsen naar de AFAS misschien?
Dit blijft gewoon in de Ziggo hoor. Kan mij herinneren dat de kaartverkoop bij Placebo vorig jaar identiek was (tot 2 weken voor de show zelfs). De eerste ring is nu voor 50% gevuld. Laat dit hetzelfde zijn met de staanplaatsen. Dan zit je al op een volle AFAS.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Dan zat ik er toch heel knap naast. Dacht het wel ging lukken met de tweede ring dicht, maar als zelfs dat al niet lukt, moet je dat toch verplaatsen?
Ja ik had ze ook hoger zitten dan nog niet eens een halve Ziggo Dome. Ik ben zelf absoluut geen fan van verplaatsen van venue, je benadeeld hier echt heel veel trouwe kaartbezitters mee, maar dit lijkt voor Blur ook niet echt te doen. Volledige misinschatting van Eventim/Kink.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Er zijn inmiddels een beperkt aantal vakken op de tweede ring in de verkoop, waaronder kaarten voor €44!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.537
Nieuw Blur album! Uit op 21 juli.

The Ballad of Darren:

01 The Ballad
02 St Charles Square
03 Barbaric
04 Russian Strings
05 The Everglades (For Leonard)
06 The Narcissist
07 Goodbye Albert
08 Far Away Island
09 Avalon
10 The Heights

Eerste single:

 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en emilejol

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.590
Ik moet zeggen dat ik erg goed ga op deze single. De tracklist had op het eerste gezicht net zo goed van een nieuw Morrissey album kunnen zijn.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Nieuw Blur album! Uit op 21 juli.

The Ballad of Darren:

01 The Ballad
02 St Charles Square
03 Barbaric
04 Russian Strings
05 The Everglades (For Leonard)
06 The Narcissist
07 Goodbye Albert
08 Far Away Island
09 Avalon
10 The Heights

Eerste single:

Wow! Wat een fijne verassing. Prima eerste single. Ik vind het persoonlijk ook leuker dat de komende tournee er dus ook een aantal nieuwe nummers gespeeld gaan worden. Geeft toch een wat ander gevoel dan een setlist maken met alleen maar greatest hits
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.508
10.853
Heel goede single!
Zie dat er ook tickets beschikbaar zijn op de tweede ring voor €44 of €49,50 i.p.v. die exorbitante prijzen van het begin (en die uiteraard nog steeds verkrijgbaar zijn). Dat maakt het toch een stuk aantrekkelijker om te gaan.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.590
Ik heb hem net teruggekeken, heerlijke show en kijk er nu nog meer naar Amsterdam en Way Out West uit. De enige keer dat ik ze zag was in Hyde Park, dus fijn om ze nu in twee kleinere settings te zien.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77

Deze LP is zo tof.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa en JorttB

JorttB

Playlistbediener
8 aug 2022
37
14
Ik heb even een wat-zouden-jullie-doen vraagje: Ik ga het weekend van de Wembley show een weekend naar Londen, reis en overnachting is al geregeld. Ik heb dus nu staanplaatsen voor de zondag, maar ben aan het twijfelen een poging te doen te ruilen voor de zaterdag. Maar weet niet zo goed of het de moeite waard is. Voorprogramma staat me iets beter aan op de zaterdag, maar het is vooral de sfeer van die allereerste avond wembley die me beter lijkt. Op dit moment zijn staanplaatsen voor zaterdag juist wel weer beschikbaar, maar ik ben bang dat ik de zondag kaarten dan moeilijk kwijt kom.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.309
5.761
Ik heb even een wat-zouden-jullie-doen vraagje: Ik ga het weekend van de Wembley show een weekend naar Londen, reis en overnachting is al geregeld. Ik heb dus nu staanplaatsen voor de zondag, maar ben aan het twijfelen een poging te doen te ruilen voor de zaterdag. Maar weet niet zo goed of het de moeite waard is. Voorprogramma staat me iets beter aan op de zaterdag, maar het is vooral de sfeer van die allereerste avond wembley die me beter lijkt. Op dit moment zijn staanplaatsen voor zaterdag juist wel weer beschikbaar, maar ik ben bang dat ik de zondag kaarten dan moeilijk kwijt kom.
Zaterdag erbij halen en in het “ergste” geval ga je twee keer? Als je er toch al bent. En als je m weet te verkopen, helemaal prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB en Timmetje

JorttB

Playlistbediener
8 aug 2022
37
14
Zaterdag erbij halen en in het “ergste” geval ga je twee keer? Als je er toch al bent. En als je m weet te verkopen, helemaal prima.
Ga samen met mn ouders en mn broertje, en heb helaas niet zomaar €400 extra liggen voor een tweede avond :(
Hoe denk je dat de shows gaan verschillen? Andere sfeer/setlist?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.309
5.761
Ga samen met mn ouders en mn broertje, en heb helaas niet zomaar €400 extra liggen voor een tweede avond :(
Hoe denk je dat de shows gaan verschillen? Andere sfeer/setlist?
Ah ja dan is het lastig. Ik heb geen idee, ga er zelf niet heen, zou persoonlijk grotendeels dezelfde show verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB

Gebruikers die dit onderwerp bekijken