Alleen Lowlands....

anni

Nieuw lid
5 feb 2023
3
2
Hoi,
Net nieuw hier en ik vroeg mij af of er wel eens mensen alleen naar een festival gaan. Ik ga dit jaar solo naar Lowlands. Vind het wat spannend op de camping. Verder kan ik mij mengen in de mensenmassa op het terrein. Iemand nog tips?
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Vorig jaar alleen naar BKS geweest. Wel maar een dag dus niet op de camping gestaan. Mij heel erg goed bevallen en als ze eindelijk eens wat bekend maken en de zaterdag of zondag bevalt mij dan ga ik weer alleen ;) Veel meer aanspraak dan als je met iemand of een groep bent! Daarnaast hoef je met helemaal niemand rekening te houden en doe je lekker waar je zelf zin in hebt.

Ik vermoed dat je op de camping binnen no time met wat buren aan de praat raakt en een fantastische tijd gaat hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: anni

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Gewoon even voorstellen aan de buren op de camping en je hebt zo nieuwe vrienden! Veel mensen staan er op festivals erg voor open om anderen op te nemen in de groep. En zoals @HollandiaFCB ook zei: geniet vooral van het feit dat je geen groep hebt. Doe lekker waar je zelf zin in hebt, nieuwe vrienden kom je vanzelf tegen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: anni

anni

Nieuw lid
5 feb 2023
3
2
Vorig jaar alleen naar BKS geweest. Wel maar een dag dus niet op de camping gestaan. Mij heel erg goed bevallen en als ze eindelijk eens wat bekend maken en de zaterdag of zondag bevalt mij dan ga ik weer alleen ;) Veel meer aanspraak dan als je met iemand of een groep bent! Daarnaast hoef je met helemaal niemand rekening te houden en doe je lekker waar je zelf zin in hebt.

Ik vermoed dat je op de camping binnen no time met wat buren aan de praat raakt en een fantastische tijd gaat hebben
Thanks, heb er veel zin in!
 

anni

Nieuw lid
5 feb 2023
3
2
Gewoon even voorstellen aan de buren op de camping en je hebt zo nieuwe vrienden! Veel mensen staan er op festivals erg voor open om anderen op te nemen in de groep. En zoals @HollandiaFCB ook zei: geniet vooral van het feit dat je geen groep hebt. Doe lekker waar je zelf zin in hebt, nieuwe vrienden kom je vanzelf tegen :)
Ja he? Lijkt mij gezellig!
 
  • Confetti
Waarderingen: liluzi

Domi

Nieuw lid
9 feb 2024
1
1
Hi iedereen,



Heeft iemand interesse om in augustus met mij naar Lowlands te gaan?

Het festival is op 16, 17 en 18 augustus 2024. Het is in Biddinghuizen, Flevoland.



Ik wil dolgraag Jorja Smith, Peggy Gou, Fred Again, Inhaler en Ama Lou zien.

Ik geniet heel erg van Dancemuziek, Pop, Rock en R&b en Soul.



Het liefst wil ik samen genieten van Lowlands met een festivalmaatje.

Vind jij het erg tof om 3 dagen te feesten, stuur een privéberichtje naar mij. 😉



Groetjes,

Domi
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
397
557
Mijn tweede Lowlands (1999) deed ik solo omdat mn maat de dag voor LL ziek werd en ik alsnog wilde gaan. Ik vond het - als 16 jarige - fantastisch. Hele weekend bier gedronken met de buren op de camping. We gaan nu alweer jaren met een grote vriendengroep en dat is gezellig maar trek alsnog heel vaak mn eigen plan en ga er dan alleen op uit omdat ik als enige echt van bandjes als Ploegendienst hou. Ook dan ontmoet ik altijd nog genoeg nieuwe mensen.

Als ik geen vrienden zou hebben (of geen vrienden die mee zouden willen naar LL) zou ik zo 100% weer alleen naar Lowlands gaan. Ergens lijkt me dat ook wel heerlijk haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken