Albums van 2023

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Vandaag op het programma:
  • Protomartyr
  • WITCH
  • Bully
  • Ghais Gavarra & Goyard Ibn Said
  • Alogte Oho
  • McKinley Dixon
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Mijn lijstje om te checken vandaag: Protomartyr, Bully, Foo Fighters, Rancid, RVG en Half Moon Run.. dan nog even kijken of ik aan nog wat andere albums toe ga komen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Op mijn programma:
Enphin - Re-Cut
Avenged Sevenfold - Life Is But a Dream...
Foo Fighters - But Here We Are
Rival Sons - Darkfighter
Protomartyr - Formal Growth in the Desert
Noel Gallagher's High Flying Birds - Council Skies
Bob Dylan - Shadow Kingdom
De Staat - Red / Yellow / Blue
Linda May Han Oh - The Glass Hours
Einar Solberg - 16
Myrkur - Ragnarok (Original Soundtrack)
Lanterns on the Lake - Versions of Us
(En omdat ik Teun hoog heb zitten, WITCH - Zango. Sowieso, Zambiaanse rock; klinkt al goed op voorhand!)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Ik ben zelf maar begonnen aan de nieuwe van Elias Mazian: Alleen Bij Mij.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Vooralsnog vallen vooral Protomartyr en Half Moon Run goed in de smaak. Die gaan nog wel vaker aan. RVG ook leuk album.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
173
149
Twee keer geluisterd en bevalt zeer goed:
Protomartyr - Formal Growth in the Desert

Verdere programma:
Avenged Sevenfold - Life Is But a Dream...
Pupil Slicer - Blossom
RealYungPhil - Victory Music
Foo Fighters - But Here We Are

Misschien nog wat anderen als ik er aan toekom/zin heb (McKinley Dixon/Bully/Thantifaxath).
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Tip van mijn kant :
The Royston Club - Shaking Hips and Crashing Cars
Lekker Album wat stuk voor stuk lekker wegluisterd.
Drain - Living Proof
Lekker Knal Album met lekkere overgangen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Avenged Sevenfold - Life Is But a Dream...

Bijzonder album. Ben normaliter niet erg into metal, maar dit album is toch wel interessant. Lekker divers en niet echt classic metal.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Avenged Sevenfold - Life Is But a Dream...

Bijzonder album. Ben normaliter niet erg into metal, maar dit album is toch wel interessant. Lekker divers en niet echt classic metal.
Héél erg speciaal dit. Een album waar je je best eens goed voor neerzet, al dan niet met een koptelefoon. Bij iedere speelbeurt komen er weer andere zaken naar voor. Dit zag ik totaal niet aankomen. Dit is heel erg gewaagd. Maar dan rijst de vraag, welke nummers breng je hiervan live? Vooral dan als ze headlner zouden zijn op een metal festival. Niet eenvoudig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Vrijdag, dus...:
Jonny Greenwood & Dudu Tassa - Jarak Qaribak
bob hund - Drömmen Är en Råvara / Verkligheten Är en Raffinerad Produkt
Iosonouncane & Paolo Angelli - Jalitah
Gabriel Ólafs - Lullabies for Piano and Cello
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Zo druk bezig IRL dat ik niet door had dat het al 9 juni is, een dag die ik nochtans had omcirkeld wegens zoveel mooie releases.
King Krule, Squid, Jonny Greenwood & Dudu Tassa, Janelle Monáe, Christine and the Queens,...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Vrijdag, dus...:
Jonny Greenwood & Dudu Tassa - Jarak Qaribak
Komen hier snel op terug. Eerste luisterbeurt gehad en nondeju, wat een fantastisch album! Diverse plaat met invloeden uit verschillende genres. Die moet wel hoog eindigen in de eindejaarslijstjes (op dit forum althans)!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Om de dag nog wat extra te vullen zou ik ook nog aanbevelen: Jason Isbell, This Is The Kit.
Uit nostalgische redenen check ik ergens ook nog even The View. Je weet wel die van de klassieker Same Jeans.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Lekker dagje zo idd. Ik ben begonnen bij het zomerse Janelle Monáe en die valt lekker zo in het ochtendzonnetje.

Naast bovengenoemde Dudu Tassa & Johnny Greenwood, Squid en King Krule, liggen hier ook nog Dream Wife, Gengahr en This Is The Kit op de figuurlijke luisterstapel. Fijn dat ik een dagje thuis ben en veel kan luisteren dus!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Vandaag al flink wat geluisterd:
Jason Isbell and the 400 Unit - Weathervanes - Favoriet van vandaag. Sowieso altijd al een groot fan van hem en ook dit album is weer een voltreffer.
This Is The Kit - Careful of Your Keepers - Eerste echte album van haar dat ik echt volledig beluister en ben wel onder de indruk. Doet niet veel onder voor Jason Isbell
Jess Williamson - Time Ain't Accidental - Leuk album met folk en pop invloeden, goede stem ook.
Squid - O Monolith - Niet verkeerd, maar moet er nog beetje doorheen komen.
Jenny Lewis - Joy'all - Laatste albums bevielen we best goed dus was nieuwsgierig, maar deze wil me nog niet pakken.
Dudu Tassa & Jonny Greenwood - Jarak Qaribak - Vanwege enthausiasme van andere forumleden deze aangeslingerd, maar het is niet echt mijn ding. Muzikaal best leuk, maar die taal kan ik niks mee. Heb meestal wel moeite met muziek waar ik totaal geen weet van heb waarover het gaat vanwege taalbarriere.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken