Lokerse Feesten 2023 - Nieuws & Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
WT verkoopt wel gewoon 2x paleis 12 uit, in dat opzicht is dit gewoon een heel grote band
Was natuurlijk wel samen met Evanescence
Is inderdaad meer hun jaarlijkse passage in België. Niets verrassend aan. Als dit hun effectieve headliner is en niet Megadeth... Hoop in ieder geval dat het niet zo is.
Edit: ze zijn een van de headliners..
Staan op Graspop standaard hoger dan Megadeth. Zou echt bizar zijn om WT onder Megadeth te zetten, gaat echt niet gebeuren. Bovendien heeft WT gewoon een headline waardige productie.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Over goede boekingen gesproken: dit is de tour van Lorde tot nu toe (heeft Flow net toegevoegd):

Boardmasters (EN) - 11 Aug
Flow (FI) - 12 Aug
Paredes (PT) - 19 Aug

Dan moet Lokerse Feesten misschien ook kans maken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Ploegie

Playlistbediener
23 feb 2015
28
17
Camping gaat zaterdag ook in de verkoop, kreeg ik te horen via Instagram DM van Lokerse Feesten!
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
288
383
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Leuk zo'n weekje metal aankondigingen.

Maar het kan mij (nog) niet overtuigen. Heb heel weinig met Within Temptation en Bullet.
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
WT zou een van hun kleinste metalheadliners ooit zijn maar verder wel eens met Yannick, vind dat de Lokerde Feesten het over de hele lijn weer goed aan het doen is met hun programma. Veel grote namen tot nu toe. Viel mij vorig jaar ook wel op eigenlijk.
Dit vind ik wel een rare, want Within Tempation was daar al eens headliner.

BFMV, Within Temptation, Megadeth zijn voor mij allemaal van die bands je even leuk meeneemt wanneer je eigenlijk vooral voor iets anders tickets hebt gekocht, maar als er alleen maar dat soort groepen staan... tja, dan zal het dit jaar toch enkel bij een dagje Blur blijven.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
Moet ook wel toegeven dat ik het vreemd vind dat ze geen dag rond een genre programmeren. Ik vind het tot nu toe wel uitstekende namen, daar niet van. Maar iemand die zich verdiept in slechts 1 genre metal heeft hier weinig aan. Maar ben nog maar 1x naar de Lokerse Feesten geweest op de metaldag en volg het niet zo goed om te weten of dit ieder jaar zo is...
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Moet ook wel toegeven dat ik het vreemd vind dat ze geen dag rond een genre programmeren.

Dat is toch wat Lokerse Feesten net wel doet? Ze hebben (voor zover ik weet) elk jaar al sowieso een metaldag en een punkdag. Dit jaar is 06/08 de metaldag, de punkdag moet (mogelijk) nog aangekondigd worden. Daarnaast heb je ook nog vaak een dag met enkel Nederlandstalige artiesten, een dag met DJ's, ... .

Verder heb ik ook het gevoel dat ook de andere bands die komen vaak wel bij elkaar passen. Voor Neil Young hadden ze bijvoorbeeld Admiral Freebee gezet. Toch de meest passende Belgische artiest om bij Neil Young te zetten, lijkt me. En zo zijn er wellicht nog een hele hoop voorbeelden te geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Bij de Lokerse weten ze echt wel uitstekend een programma te cureren dat steeds gewoon bij elkaar past. Kijk bvb naar Siouxsie voor Placebo dit jaar.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
Dat is toch wat Lokerse Feesten net wel doet? Ze hebben (voor zover ik weet) elk jaar al sowieso een metaldag en een punkdag. Dit jaar is 06/08 de metaldag, de punkdag moet (mogelijk) nog aangekondigd worden. Daarnaast heb je ook nog vaak een dag met enkel Nederlandstalige artiesten, een dag met DJ's, ... .

Verder heb ik ook het gevoel dat ook de andere bands die komen vaak wel bij elkaar passen. Voor Neil Young hadden ze bijvoorbeeld Admiral Freebee gezet. Toch de meest passende Belgische artiest om bij Neil Young te zetten, lijkt me. En zo zijn er wellicht nog een hele hoop voorbeelden te geven.

Het klopt dat er bepaalde themadagen zijn, maar ik had het zelf fout verwoord, vermits ik specifiek op de metaldag doelde op een specifieker subgenre van de metal :)
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Via de website zijn nu ook campingtickets beschikbaar voor andere dgn 4, 6, 7, 8 en 10 aug.
Er zijn 3 mogelijkheden:
Campingplaats € 20
Basic tent € 80
Luxe tent € 120
Verder kan ik nergens vinden wat het verschil is tussen basic en luxe tent, weet iemand dat misschien?
Ik heb al eens 'n mail gestuurd maar krijg maar halve antwoorden.
Het valt me ook op dat je online geen drank/food bonnen meer kunt kopen....
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Heb toch nog 'n antwoord gekregen vd organisatie:

Bij een luxe tent voorzie je zelf beddengoed en beschik je over 2 strandstoelen en een luifel aan de tent.
Bij een basic tent dien je zelf een slaapzak of lakens mee te nemen en krijg je er geen strandstoelen en luifel bij.

Ik denk ik deel het ff, misschien dat iemand er iets aan heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en pongolesi

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Bart Peeters, Regi, Metejoor en Pommelien Thijs op zondag 11 augustus. Ook een crazy sunday.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken