CORE Festival 2023 - Nieuws en Geruchten

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.151
2.914
Leuk om mee te pikken! Benieuwd wel wanneer er nog een echt pakketje komt, is toch al van december geleden.
Dat kwam sneller dan verwacht! Weer enkele prima namen erbij zo, zeer tevreden mee. Voor €138 in presale wordt dit een goeie deal.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Lang getwijfeld om te gaan naar die show in de Botanique, maar ik vond de opgezochte beelden speciaal. Is toch vooral een tape waarop hij zingt en danst, met nog gastdansers?
Dit ja. Ook wel fan van de muziek, maar live denk ik niet echt bijster..
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

polnico

Playlistbediener
29 aug 2018
38
29
Lang getwijfeld om te gaan naar die show in de Botanique, maar ik vond de opgezochte beelden speciaal. Is toch vooral een tape waarop hij zingt en danst, met nog gastdansers?

Ook getwijfeld, te lang eigenlijk, want het is nu uitverkocht. Als het me niet lukt om tickets op Ticketswap te krijgen,
Zondag ga ik waarschijnlijk naar CORE.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Gezien op Pukkelpop en was toen wel een hele nice vibe. Tent ging ook vlot mee.
Ja aan de vibe twijfel ik niet. Maar sinds ik The Knife in 2013 heb gezien check ik altijd liever eerst. Je kan niet alle shows doen, dus soms wat selecteren.
Maar wil hem zeker is checken op een festival.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
wat was jouw probleem met The Knife?
Ik heb ze op Lowlands gezien, en ik vond het heel bijzonder dat op een gegeven moment alle 12 de mensen op het podium vooraan aan het dansen waren, en de muziek liep gewoon door?????
 

FrankieD

Playlistbediener
26 okt 2022
25
14
Ligt het nu aan mij of blijven de nieuwe namen nu wel heel lang uit? Of is dit de volledige line up?
 
  • Leuk
Waarderingen: dann

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.151
2.914
Vorige pakketje was 2,5 weken geleden, valt wel mee toch? Denk dat we nog even geduld moeten hebben.
Er komt sowieso nog heel wat bij, voornamelijk voor het elektronische gedeelte van het festival.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
282
225
Vorige pakketje was 2,5 weken geleden, valt wel mee toch? Denk dat we nog even geduld moeten hebben.
Er komt sowieso nog heel wat bij, voornamelijk voor het elektronische gedeelte van het festival.
Het festival vindt natuurlijk ook wel plaats binnen 2,5 maand.
 
  • Leuk
Waarderingen: FrankieD

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik had Moderat eigenlijk al bij de oorspronkelijke aankondigingen verwacht. Maar die zijn precies echt voor overal beschikbaar.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik zie nergens een aankondiging. Raar van Moderat inderdaad. Mooi, aan de andere kant, dat ze die nog achter de hand hadden.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Denk dat er nog geen enkele aankondiging van Core dit jaar vlekkeloos is verlopen...
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.151
2.914
Heb zelf niet zo veel met Moderat maar JPEGMAFIA is meteen een extra highlight erbij! Masego ook leuk om wellicht mee te pikken.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Heb zelf niet zo veel met Moderat maar JPEGMAFIA is meteen een extra highlight erbij! Masego ook leuk om wellicht mee te pikken.
Moderat is een geweldige act. Maar durf ook gerust te zeggen dat ze niet echt spaarzaam zijn met shows. Met hetzelfde album: Werchter, 3x AB, Core, Pukkelpop en normaal gezien dit najaar nog een zaalshow.
Heb het stiekem toch altijd liever dat een act iets minder shows speelt, maakt het unieker.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Ik zie nergens een aankondiging. Raar van Moderat inderdaad. Mooi, aan de andere kant, dat ze die nog achter de hand hadden.
Het persbericht is nog maar eens te vroeg uitgestuurd denk ik. StuBru deelde het al.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken