Roadburn 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Aha, die memo had ik gemist... Hoe laat zijn de secret shows en wanneer weet je wat het is?
Als ik dat eerste eens wist. Zou altijd wel kunnen zijn. Deze optredens komen in de app te staan en daar krijg je dan ook een melding van. Oftewel, tijdens het festival even in de gaten houden.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Aha, die memo had ik gemist... Hoe laat zijn de secret shows en wanneer weet je wat het is?
Meestal ongeveer een uur van tevoren komt er een melding in de TimeSquare app. Soms hangt er ergens al een A4'tje aan de muur en geruchten zijn er sowieso altijd.

In het Skatepark kunnen ze elk moment zijn. Bij de andere podia kun je wel gokken op basis van de gaten in het schema. Die gaten op vrijdag spreken bijvoorbeeld voor zich.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-03-23-19-57-26-42_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~3.jpg
    Screenshot_2023-03-23-19-57-26-42_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~3.jpg
    140,7 KB · Weergaven: 9

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Pijnlijkste clashes
Onderstreept wint, italics is gelijkspel

Donderdag
Julie Christmas - Sangre de Muerdago
The Soft Moon
- France
Deafheaven - Bo Ningen

Vrijdag

Trounce - Sangre de Muerdago w/ Judasz & Nahimana
Holy Scum - Elizabeth Colour Wheel
Portrayal of Guilt - Deafheaven
Backxwash - Deafheaven
Bad Breeding - Jerusalem in My Heart
Teeth of the Sea - Maud the Moth

Zaterdag

KEN Mode
- Sangre de Muerdago
Chat Pile - Oiseaux-Tempete - AL-AN/TARAB
Backxwash - Cave In

Zondag

Mamaleek
- Circuit des Yeux

Ingevulde clashfinder

Groen > Blauw > Roze /// Rood = verdrietige clash
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik mis meestal dat soort dingen omdat ik vaak niet veel op mijn telefoon kijk tijdens het festivallen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Als ik dat eerste eens wist. Zou altijd wel kunnen zijn. Deze optredens komen in de app te staan en daar krijg je dan ook een melding van. Oftewel, tijdens het festival even in de gaten houden.
Meestal ongeveer een uur van tevoren komt er een melding in de TimeSquare app. Soms hangt er ergens al een A4'tje aan de muur en geruchten zijn er sowieso altijd.

In het Skatepark kunnen ze elk moment zijn. Bij de andere podia kun je wel gokken op basis van de gaten in het schema. Die gaten op vrijdag spreken bijvoorbeeld voor zich.
Zeg ik krijg hier nu al stress van >.<

Maar dat zou op zaterdag zo rond 16:30 in Paradox moeten zijn dus, als HANL nog een Secret show zou spelen?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Zeg ik krijg hier nu al stress van >.<

Maar dat zou op zaterdag zo rond 16:30 in Paradox moeten zijn dus, als HANL nog een Secret show zou spelen?
Een beetje stressvol is het wel, maar voor mij persoonlijk werkt het goed om wat meer mijn vooraf uitgestippelde route los te laten en daardoor juist verrassende dingen te zien.

Haha nee dat lijkt me iets te krap. Ik gok op die spot in de Main op vrijdag voor het begin van het programma of tussendoor in de Next. Primitive Man / Full of Hell wordt ook gegokt door mensen in de comments.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Mijn schema gaat ongeveer zo worden
Donderdag:
John Cxnnor - All My Futurue's Past > Burst > Esben & The Witch - Hold Sacred > Julie Christmas > White Boy Scream > Deafheaven - Sunbather (jammer dat ik Bo Ningen moet laten schieten) > The Soft Moon - Excister.

Vrijdag:
Sangre de Muerdago w/ Judasz & Nahimana > Oiseaux Tempete - Self Titled/Utopiya > Spirtual Poison > Brutus of Jerusalem In My Heart (hier ben ik nog niet over uit) > Deafheaven - Infinite Granite > Holy Scam > Boy Harsher (of ik skip deze, wel erg laat)

Zaterdag:
Chat Pile > Katrhyn Joseph > David Eugen Edwards > Candy - Heaven Is Here > Cave In - Interestellar Mixtape - Giles Corey - Boy Harsher of Show Me The Body

Zondag:
Big Brave - Nature Morte > Warfayer - A High Plains Eulogy > Zola Jesus > Circuit Des Yeux > Oiseaux-Temepete From Somehwere INvisible / What on Eearth
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Een beetje stressvol is het wel, maar voor mij persoonlijk werkt het goed om wat meer mijn vooraf uitgestippelde route los te laten en daardoor juist verrassende dingen te zien.

Haha nee dat lijkt me iets te krap. Ik gok op die spot in de Main op vrijdag voor het begin van het programma of tussendoor in de Next. Primitive Man / Full of Hell wordt ook gegokt door mensen in de comments.
Denk je? Best een ruim gat, bijna 3 uur.

1679641844053.png
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Iemand nog een tip om voordelig te kunnen parkeren? Omdat ik maar 1 dagje ga vind ik 3 kilometer lopen om parkeerkosten te besparen prima.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Iemand nog een tip om voordelig te kunnen parkeren? Omdat ik maar 1 dagje ga vind ik 3 kilometer lopen om parkeerkosten te besparen prima.
Bij de universiteit (rood cirkeltje linksboven op de afbeelding) kun je gratis parkeren en eventueel met de trein naar Centraal gaan. Lopend is dat wel 4km.

Vanuit de Laarstraat (vlak voor het Willem II stadion, rood onderaan) is het 2,5km. Vanaf de AB-fabriek (woonboulevard, rood rechtsonder) is het 1,5km naar 013. Volgens mij is dat ook 's avonds nog bereikbaar. Als je net voorbij de Nachtzuster richting FC Tilburg (rood rechtsboven) gaat dan is daar op net wat meer dan 1km ook nog een wijk met betaald parkeren. Weet niet hoeveel plek daar verder is, maar het is ook vrij dichtbij de polsbandjes tent (roze op kaart).

Hieronder vind je de parkeerkaart:

 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-03-28-21-27-48-71_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~2.jpg
    Screenshot_2023-03-28-21-27-48-71_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~2.jpg
    218,5 KB · Weergaven: 8
  • Winning
Waarderingen: Moniek

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Jammer dat het Nederlandse OV zo kut is, anders zou ik de trein aanbevelen. Maar in mijn geval moet ik om 00:22 bij het station staan om de laatste trein nog te halen naar huis. Dus ik parkeer hem maar weer in Tivoli of achter de Grass Company als tivoli vol zit.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Jammer dat het Nederlandse OV zo kut is, anders zou ik de trein aanbevelen. Maar in mijn geval moet ik om 00:22 bij het station staan om de laatste trein nog te halen naar huis. Dus ik parkeer hem maar weer in Tivoli of achter de Grass Company als tivoli vol zit.
Speelt er na 00:22 nog veel dan? Mijn laatste trein gaat om 23:42 en dat is te doen met mijn persoonlijke timetable.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Speelt er na 00:22 nog veel dan? Mijn laatste trein gaat om 23:42 en dat is te doen met mijn persoonlijke timetable.
Mwah ik wil die laatste acts toch wel zien. Alleen Boy Harsher Dj set om 01:45 begint is me toch wat de gortig.

23:42.. dan kan je bijna nooit fatsoenlijk de “headline shows” in 013 zien toch? En met de auto ben ik binnen een half uurtje weer thuis. En een trein kaartje kopen is ook niet goedkoop.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
173
149
Speelt er na 00:22 nog veel dan? Mijn laatste trein gaat om 23:42 en dat is te doen met mijn persoonlijke timetable.
Voor mij dezelfde laatste trein geloof ik. Daardoor mis ik wel een aantal namen die ik graag had willen zien. Zoals Antichrist Siege Machine, Show Me The Body/Boy Harsher en Elizabeth Colour Wheel. Maar goed, gelukkig waren dit ook geen echte must sees voor mij en is het ook niet zo erg om niet al te laat weer in mijn nest te liggen.

Overigens is Poil Ueda wel de enige naam die mij iets zegt op de Paradox, die daardoor ook niet echt uitkomt voor mij. Wil daar sowieso wel weer iets checken, iemand nog aanraders?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Iedere dag wel, behalve de laatste die om 00.00 eindigt. Tilburg had best dichter bij de Randstad mogen liggen.
het is meer gebrek aan goede investering in de OV dan dat het ver van de randstad ligt. Daarom hekel ik ook de mentaliteit om auto rijders vaak te duren parkeerkaarten en stuff te laten betalen. Ik wil best met de trein hoor, maar als overal en altijd maar te vroeg moet vertrekken om je laatste trein te halen is gewoon niet te doen.
Maar goed Roadburn dan maar, waarom staat die Boy Harsher dj set zo laat? En waarol is DeWolff dagsluiter?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
het is meer gebrek aan goede investering in de OV dan dat het ver van de randstad ligt. Daarom hekel ik ook de mentaliteit om auto rijders vaak te duren parkeerkaarten en stuff te laten betalen. Ik wil best met de trein hoor, maar als overal en altijd maar te vroeg moet vertrekken om je laatste trein te halen is gewoon niet te doen.
Maar goed Roadburn dan maar, waarom staat die Boy Harsher dj set zo laat? En waarol is DeWolff dagsluiter?
De timing van die Boy Harsher DJ set voelt inderdaad raar. Laat dan de voorgaande band in de Next minder laat spelen zodat je vanuit de Main of Koepelhal gelijk door kan naar Boy Harsher. Misschien dat er nog een onaangekondigde set ergens tussendoor komt? Of ze willen graag dat we ff een Turkse pizza gaan halen. Ik denk dat ik mijn benen dan sowieso liever nog even spaar.

DeWolff wel een aparte dagafsluiter inderdaad. De 'headliner' is op Roadburn ook vaak de voorlaatste naam op de Main. Hun set op Redux was wel goed onthaald volgens mij.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Voor mij dezelfde laatste trein geloof ik. Daardoor mis ik wel een aantal namen die ik graag had willen zien. Zoals Antichrist Siege Machine, Show Me The Body/Boy Harsher en Elizabeth Colour Wheel. Maar goed, gelukkig waren dit ook geen echte must sees voor mij en is het ook niet zo erg om niet al te laat weer in mijn nest te liggen.

Overigens is Poil Ueda wel de enige naam die mij iets zegt op de Paradox, die daardoor ook niet echt uitkomt voor mij. Wil daar sowieso wel weer iets checken, iemand nog aanraders?
Nordmann, Schnellertollermeier, Heavy Jam van Reinier Baas, Under the Surface en I Like To Sleep. Heb ik alles genoemd? Volgens mij wel, maar ik dan ook te veel. Zou zeker bij de eerste twee en de laatste gaan kijken!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Fluxion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken