Jouw topfavoriet voor festivalzomer 2023

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.466
4.253
System Of A Down
Ik was zo f*cking blij in 2020 dat ik eindelijk mijn favoriete band zou kunnen zien, wel ja... (in 2017 was ik nog te jong)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Scheelt wel echt dat je die ieder jaar kan zien. Moet genieten geblazen zijn!
Ze werkt aan een debuutalbum dat volgend jaar uitkomt, en haar show is totaal niet meer dezelfde als die van een jaar geleden. Dus ja, ik kijk er naar uit om 'r opnieuw te zien. Alsof je geen fan mag zijn van iemands muziek louter omdat die 'van hier' is en dus gemakkelijk(er) te zien is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Royke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Alsof je geen fan mag zijn van iemands muziek louter omdat die 'van hier' is en dus gemakkelijk(er) te zien is.
Absoluut mee akkoord. Ben jaren zelf grote fan geweest van Monza (groep van Stijn Meuris) en mijn festivalzomer was toen ook pas geslaagd als ik hen een paar keer live had gezien.
Dus in dat opzicht vind ik Froukje zeer zeker een meer dan goed antwoord!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.373
10.208
Ze werkt aan een debuutalbum dat volgend jaar uitkomt, en haar show is totaal niet meer dezelfde als die van een jaar geleden. Dus ja, ik kijk er naar uit om 'r opnieuw te zien. Alsof je geen fan mag zijn van iemands muziek louter omdat die 'van hier' is en dus gemakkelijk(er) te zien is.
Ik ben voor een keertje eens niet op je aan het vitten (aka j'étais serieux) en dan is het weer niet goed :)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Na hun geannuleerde show in Antwerpen meer dan ooit:

RATM. Een van de zeldzame, nog actieve, namen die ik absoluut eens wil gezien hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
395
244
Er zijn nog best wat namen die ik zou willen afstrepen van mijn wensenlijstje. Hoop daarom zelf volgend jaar op een gig van onder meer RATM, The Who, AC/DC, ELO, Santana, David Byrne en REM (al zal REM vermoedelijk niet meer touren).
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
725
652
RATM

Maar het wordt mij niet gegund. In 2020 (maand voor coronalockdown) tickets gekocht voor in Wenen in september, uitgesteld. Tickets dan weggedaan en tickets gekocht voor sportpaleis, afgelast. Hopelijk derde keer, goede keer.
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Noem 1 topfavoriet die je absoluut wil zien op onze festivalzomer 2023.
Een favoriet waarvoor je sowieso een ticket koopt of misschien al gekocht hebt.
Geen lijstjes, gewoon 1 naam! 🙂

Je hoeft geen rekening te houden met tourschema's, budgetten of beschikbaarheden (maar uiteraard wat realistisch blijven... The Beatles zijn bijvoorbeeld geen optie).
Reeds bevestigde namen zijn toegestaan.

Hoeft ook geen absolute headliner te zijn.
Kan perfect zijn dat je een lokale band waarvan je fan bent, absoluut wil zien op onze podia.

====

Mijn absolute gewenste topfavoriet: Foo Fighters (in welke bezetting dan ook)
Reden: na het zien van het Taylor tribute concert nog maar eens beseft hoe zeer ik ze live mis en hoe fantastisch goed ze zijn. Weinig realistisch, maar wel mijn absolute most wanted voor 2023!
The Black Keys zou ik heeeeel graag op een festival zien dit jaar
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Velen snappen het concept niet helemaal of willen het niet snappen; ÉÉN naam :p

en ik snap dat het moeilijk kiezen is, want voor mij zijn het ook een drietal namen eigenlijk. Maar dan toch compleet losgaan op RATM!
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: slyke en theblackmadness

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Velen snappen het concept niet helemaal of willen het niet snappen; ÉÉN naam :p

en ik snap dat het moeilijk kiezen is, want voor mij zijn het ook een drietal namen eigenlijk. Maar dan toch compleet losgaan op RATM!

Dan houd ik het op Taylor Swift.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken