Amsterdam Dance Event 2022

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
niels-de-vries_DSC8296-1024x683.jpg

Amsterdam Dance Event 2022​

Datum: 19-23 oktober 2022
Plaats: Amsterdam
Land: Nederland

Alle info:
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Hey wat leuk, ik wist niet dat hier een jaarlijks topic voor was.

Zoals elk jaar, ben ik hier meerdere dagen aanwezig. Dit jaar naar Nils Frahm in concertgebouw donderdag, Pongo in Parrallel op vrijdag, en zaterdag een kut-eind fietsen naar Mystic Garden x Dockyard.

Zondag laat ik nog vrij voor een ticketswapje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa en koekebakker

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Hey wat leuk, ik wist niet dat hier een jaarlijks topic voor was.
Was het ook niet! Maar ik dacht: eens proberen.

Ik ben er zelf dit jaar helaas niet bij omdat ik in het buitenland zit, maar Into the Woods is normaal altijd een no-brainer op de zaterdag. Echt lekker dat festivalgevoel nog in oktober, met een buitenterrein en meerdere stages. Verder was ik graag bij die HOLO show van Eric Prydz geweest op donderdag. Lofi ook altijd goed vertoeven, en vaak komt er nog wel een feestje in de Loft bij. Jammer dat Audio Obscura vooralsnog alleen dingen in de RAW Factory heeft gepland, dat vond ik vorig jaar toch geen super geslaagde locatie.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Ik vond de parkeerkelder van de RAW factory wel erg geslaagd, maar inderdaad die grote zaal iets minder. Wel een geweldige set van Mind Against toen gezien.

Ben je ooit in Loft geweest tijdens ADE, @Joszwa ? Lijkt mij echt de kers op de taart wat betreft ADE.

Mocht je op 1 oktober nog niks te doen hebben, Marlon Hoffstadt komt in Lofi. Dat gaat ook een banger worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ben je ooit in Loft geweest tijdens ADE, @Joszwa ? Lijkt mij echt de kers op de taart wat betreft ADE.
Jaa eigenlijk altijd wel 1 of 2 keer per ADE. Sunrisers passen altijd goed in het schema, als kickstart van de dag :D Publiek is niet super leuk eigenlijk, maar als je er zelf met een leuk groepje bent altijd wel een experience.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Jaa eigenlijk altijd wel 1 of 2 keer per ADE. Sunrisers passen altijd goed in het schema, als kickstart van de dag :D Publiek is niet super leuk eigenlijk, maar als je er zelf met een leuk groepje bent altijd wel een experience.
Zou voor mij juist als einde van de dag betekenen, ben ik bang. 🥲
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Ik was vorig jaar toevallig ook naar Audio Obscura in RAW Factory. Die grote zaal was een grote galmbak.
Voor mij bestaat ook nog de kans dat het feestje in Lofi omwissel voor De School.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Benieuwd of De School er direct een 72h uitklapt. Sowieso wel benieuwd hoe die tent gaat worden en de hype gaat opvangen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Ik zie ook dat dit is toegevoegd op de frontpage, ziet er sterk uit!
1662646761972.png


Ik kom zelf helemaal niet graag meer op thuishaven, maar die Day & Night op zaterdag heeft wel een sterke line-up zeg. Afgelopen weekend Philou Louzolo gezien en het was heerlijk, en Ross from Friends is ook heerlijk. Alleen wel behoorlijk weer afhankelijk daar..
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
In Parallel op de 21e een feest met zowel Klubbheads als Evian Christ, wat een combinatie!

Valt helaas samen met Left of the Dial, vorig jaar 2 dagen LotD en 2 events bij ADE gedaan, dit jaar waarschijnlijk ook weer.
 
  • Geweldig
Waarderingen: MarkD

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Nog nooit op Thuishaven geweest, eigenlijk wel benieuwd naar het hoe en waarom, hoe het er was en hoe het er nu dan is.
Er komt t.o.v. voor corona een heel ander publiek. Ik ben er simpelweg te oud voor geworden. Sinds dat de hardtechno een beetje zijn weg heeft gevonden op thuishaven, neemt dat ook een veel jonger publiek met zich mee. Locatie is in de zomer wel echt prima verder.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Leuk dat er hier een topic voor is. Ik kan zelf a night with bitbird in de melkweg zeer aanraden. Al een aantal keer geweest, helaas kan ik dit jaar niet. Maar dat is altijd geheid een goed feest.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Bedankt Timo, voor het vermakelijke stuk op de frontpage.

Iemand tickets voor Loft?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Happy ADE week!! Ik denk dat ik woensdag nog naar HOLO ga als ik ticketswap zo een beetje volg..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Happy ADE week!! Ik denk dat ik woensdag nog naar HOLO ga als ik ticketswap zo een beetje volg..
Staat wel op het kaartje dat je ID gecontroleerd gaat worden. Geen idee of dat echt zo is (meestal niet) maar ik meld het wel even.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik ben er donderdag ook bij!

Oh, ik zie dat jullie er woensdag zijn. Ben benieuwd
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken