DE Rock Am Ring 2023

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.447
2.927
Weer lekker veel onhandige clashes. Ik zou elk festival een dubbele Main Stage gunnen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.118
7.285
Ook al is de line up best wel slecht dit jaar, ben ik wel erg jaloers op die headline set in het donker van BMTH op hun 2e stage. Dat moet toch een vette show worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Al met al zou ik hier een meer dan prima schema van kunnen maken. Altijd wel wat te zien en enkele ellendige clashes (MiW en Rise Against). Het 2e podium is toch wel mijn favo plek van dit festival maar wat een onthutsend zwakke lineup op dag 1 daar zeg
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
751
677
Net een mail gekregen van Eventim dat ik een weekendticket kan kopen -30 procent. Niet dat ik geinteresseerd ben, maar de verkoop zal precies serieus tegenslaan.
 

Verwijderd lid 43165

Campingartiest
23 nov 2022
64
67
Wat een ruk schema. Vooral de Foo Fighters, Finch, Meshuggah clash is erg lelijk voor mij. . Gelukkig kan ik nog naar Meshuggah op Jera, maar Finch wilde ik eigenlijk niet missen. Net als Carpenter Brut met Toten Hosen is ook balen. Carpenter Brut ga ik gelukkig ook op Jera of de 013 zien. (Carpenter Brut wil ik dit jaar echt niet missen) Gojira of Tenacious D, Arch Enemy of Turnstile wordt ook nog een ding. Nova Twins of Incubus. Rise Against vs MiW (gelukkig komt Jera daar weer tot de redding)

Jammer ook dat Aviva en the Distillers niet meer komen, die wilde ik ook eigenlijk wel zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Net een mail gekregen van Eventim dat ik een weekendticket kan kopen -30 procent. Niet dat ik geinteresseerd ben, maar de verkoop zal precies serieus tegenslaan.
Ja bijzonder. Zo slechte lineup is het niet voor RaR begrippen dus waarom dit jaar dan slechter verloopt?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Niet dat ik ga, maar had ik dat wel gedaan dan had dit mijn route geweest:
Vrijdag: Flogging Molly - Jinjer - Brutus - Employed To Server - Touché Amoré - Limp Bizkit - Rise Against - Foo Fighters en op tijd naar Meshuggah > Apache 207 (niet dat ik het ken, maar dan had ik me er vast in verdiept en toch even gechecked).

Zaterdag: Cleopatrick - Bury Tomorrow - Hot Water Music - Halestorm - Incubus - Gojira - The Chats - Kontra K - Kings Of Leon - Evanescence

Zondag: Boysetfire - Die Nerven (of toch laatste keer Sum41....) - Three Days Grace - NOFX - Turnstile - Architects - Die Toten Hosen - Bring Me The Horizon.

Die zondag heeft nu met Sum41 en NOFX natuurlijk wel 2 bands staan die er spoedig mee stopen en mogelijk niet snel meer te zien zullen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yis

Nieuw lid
5 nov 2021
1
0
Hi forum, ik keek er erg naar uit om naar RAR te gaan dit jaar maar helaas loopt mijn planning even anders. Iemand ervaring met het resellen van de fysieke tickets die je krijgt bij RAR? Heb van eventim helemaal geen E-ticket gehad ofzo dus kan niet op ticketswap. Duur grapje dus, iemand ideeën?
(Geen idee of dit het juiste forum is voor dit soort zaken maar niet geschoten is altijd mis)
 
23 mei 2023
1
0
Iemand hier die iets kan vertellen over ervaringen met de reis naar RAR met auto ofwel trein? Ik twijfel een beetje; auto is goedkoper en makkelijker, maar daar tegenover weet ik dat het bij veel festivals altijd helemaal vaststaat met auto's, waardoor mensen soms uren in de file moeten staan voordat ze eindelijk aankomen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.718
Hi forum, ik keek er erg naar uit om naar RAR te gaan dit jaar maar helaas loopt mijn planning even anders. Iemand ervaring met het resellen van de fysieke tickets die je krijgt bij RAR? Heb van eventim helemaal geen E-ticket gehad ofzo dus kan niet op ticketswap. Duur grapje dus, iemand ideeën?
(Geen idee of dit het juiste forum is voor dit soort zaken maar niet geschoten is altijd mis)
Ik heb dit ook eens gehad met eventim tickets in Duitsland. Heb ze uiteindelijk via Ebay verstuurd, helemaal kut dus.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Graspop ook al paar keer ervaren,Lacuna Coil en vorig jaar Steel Panther en Beast in Black of Battle Beast
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.686
Ik snap nu ook wel hoe dat Turnstile een uur wil vullen in Tilburg. Doen op RaR ook gewoon een drumsessie van vijf minuten en dan nog het gelul tussendoor. Die gaan effectief ook maar drie kwartier spelen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken