UK Glastonbury 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.119
10.367
De bovenste lijnen van die The Park (een van de grotere podia) poster waren al bekend gemaakt in maart bij de eerste lineup drop. Nu weten we op welk podium die staan en wat er nog bijkomt. Zo gebeurt dat bij elk van de belangrijke podia, dus elke week weer nieuwe dingen te ontdekken.
Volledige lineup en schema volgt meestal ergens eind mei. Rijkelijk laat in vergelijking met andere festivals maar al veel vroeger in vergelijking met Glasto vroeger. Twintig jaar geleden mocht je van geluk spreken als je tegen juni meer dan een handvol namen wist.
Thanks! Voor mijn smaak echt veel en veel te laat. Ik haal juist ook veel plezier uit het vanaf oktober/november inluisteren en nieuwe dingen ontdekken. Dan kan een voor mij nieuwe band in juni opeens een must see zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.084
image.thumb.png.72d3a345ac0afcc5c3258c45df181337.png
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.171
2.970
Momenteel niet veel tijd om het deftig te bekijken maar op het eerste zicht ziet het er goed uit! Pulp en QOTSA er nog bij is indrukwekkend. Lana tijdens GnR en Young Fathers tijdens Royal Blood is echt perfect. Ben Howard op 11u30 op Other valt ook op.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.084
Vraag ik me ook af. Misschien om toch nog een beetje het effect te hebben van een "secret" set? Eerder een tease dan. Gezien een echte secret set wrsch niet meer mag vanwege de veiligheid.
Staan ook een paar mooie TBAs in die nieuwsgierig maken!

Ben Howard om 11.30u op Other is ook heerlijk zeg.

Uur Lizzo is bizar inderdaad.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.084
Onlogisch dat die er niet staan ook. Al kan deze ontkenning ook weer van alles betekenen.

Foos is ergens niet onlogisch. Grohl was er vorig jaar nog.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken