Rolling Loud Rotterdam 2023

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
WooHah-Festival-13072019-JostijnLigtvoetFotografie-255-1024x684.jpg

Rolling Loud Rotterdam 2023​

Datum: 30 juni - 1 juli 2023
Venue: Ahoy
Plaats: Rotterdam
Land: Nederland
Organisator: Mojo
Capaciteit: 40000
Eerste editie: 2014

Alle info:
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Het festival Woo Hah! x Rolling Loud komt niet terug op het festivalterrein van Beekse Bergen in Hilvarenbeek. De gemeente vindt meer dan drie grote festivals in een korte zomerperiode te belastend voor de omgeving.

 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.307
4.985
Het festival Woo Hah! x Rolling Loud komt niet terug op het festivalterrein van Beekse Bergen in Hilvarenbeek. De gemeente vindt meer dan drie grote festivals in een korte zomerperiode te belastend voor de omgeving.

Bijzonder dat dan Woo Hah! juist van de 4 (Woo Hah, Decibel, BKS, Awakenings) juist deze komt te vervallen. Er waren enorm veel klachten las ik na Awakenings.

Nu vond ik eerlijk gezegd ook de locatie van Woo Hah niet zo super op het BKS terrein. Het miste een beetje daardoor de ruwe kantjes wat zo'n festival meer nodig heeft dan bijvoorbeeld een BKS. Hopelijk blijven ze wel gesettled in Brabant.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Snap dan ook niet dat Awakenings nog wel door mag gaan, als laatst bijkomende Festival. Geluidsoverlast was er enorm in de omgeving.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.307
4.985
Woo Hah gaat zo te zien nu enkel Rolling Loud heten en is volgend jaar maar 2 dagen. Morgen meer nieuws over dit festival.

Benieuwd of ze Kendrick + Travis Scott hebben
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
476
314
Ook erg benieuwd inderdaad, vooral ook naar de nieuwe locatie. Joey badass en slowthai kunnen we al met potlood opschrijven denk ik, woohah en dtrh hebben in het verleden wel vaker overlap gehad met de hiphop namen
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Ook erg benieuwd inderdaad, vooral ook naar de nieuwe locatie. Joey badass en slowthai kunnen we al met potlood opschrijven denk ik, woohah en dtrh hebben in het verleden wel vaker overlap gehad met de hiphop namen
Is dat zo? Ik zou er in al die jaren maar eentje kunnen noemen, namelijk Skepta in 2019.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Met vier podia zal het vernieuwde, tweedaagse hiphopfestival op 30 juni en 1 juli 2023 zowel binnen als buiten zijn, in en rond evenementenlocatie Ahoy. Op een fors buitenpodium op de parkeerplaats treden de headliners op: de Amerikaanse hiphopsterren Kendrick Lamar en Travis Scott.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Oasiss en Joslittel

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
664
591
Tof dat het naar Rotterdam verhuisd, een erg leuke aanwinst voor de stad! (zeg ik als Rotterdamer). 1x op Woo Hah geweest, het is niet mijn type festival maar voor Kendrick Lamar wellicht toch een kijkje nemen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.307
4.985
Qua locatie natuurlijk niet te overtreffen maar hier zitten ze wel in het hart van hun doelgroep.
Ja zeker, sowieso zal de Urban (vreselijk woord, sorry) setting denk beter tot zijn recht komen dan op het strand. Maar vind het wel jammer dat het festival vanuit het Tilburgse is verhuist naar de "grote" stad.

Nu maakt het kwa afstand voor mij niets uit, ik zit net zo snel in Rotterdam als in Hilvarenbeek. Maar vond het wel mooi dat we zo'n festival hadden in Brabant.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Zou vet zijn als kendrick lamar bij travis scott nog eventjes op het podium komt om goosebumps te doen!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Dit is de nieuwe site: www.rollingloudrotterdam.nl

De kaartverkoop start zaterdag 10 december om 10:00 uur. De eerste twee headliners zijn al bekend en de organisatie maakt binnenkort meer acts bekend!

Early bird weekend GA: 199,-
Early bird weekend GA+: 269,-
Early bird weekend VIP: 349,-
Early bird weekend Munchies: 529,-

Kan op de site geen dagtickets vinden.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ahoy... Aii, dat lijkt me dus niets voor zn festival. Kendrick. Wow!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken