Festileaks Festival Draft VIII

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
@Oasiss is een avondje uit dus heeft mij gevraagd zijn naam aan te kondigen. Hij komt later met het hoe en waarom, maar hij kiest

Sepultura

@theblackmadness (toch?)
Thanks @Timmetje

Over het hoe en waarom: de hele toko moet zo nu en dan vakkundig verbouwd worden. Vast een throwback naar deze prachtige beelden van Pinkpop '96 (waarvan ik als 6-jarige, hoewel ik op een goeie steenworp afstand woonde, toen nog niet heel van mee kreeg ;))

 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Thanks @Timmetje

Over het hoe en waarom: de hele toko moet zo nu en dan vakkundig verbouwd worden. Vast een throwback naar deze prachtige beelden van Pinkpop '96 (waarvan ik als 6-jarige, hoewel ik op een goeie steenworp afstand woonde, toen nog niet heel van mee kreeg ;))

Bewijst maar weer dat met Max en Igorr de real deal is. 😜😘
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
De zondag beginnen we met de adembenemend mooie muziek van: Lubomyr Melnyk!


Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods 2023 zijn: Agnes Obel, Alt-J, Arno, Aurora, Avalon Emerson, Bruno Mars, Colin Benders, Daniel Norgren, Eels, Feist, Flight Facilities, Haim, Janelle Monáe, Kylie Minogue, Lorde, London Grammar, Lubomyr Melnyk, Lucy Dacus, Maggie Rogers, Myrkur, Rats On Rafts, Sløtface, Sons Of Kemet, Soulwax, STUFF., St. Vincent en Zara Larsson.

@RubenFrusciante
@Koekdoos
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en wenteldave

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Channel%20Zero%20%28106%29-2.jpg


Channel Zero.

@Paddy
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Vraagje: ik wil een artiest boeken, die op de Nacht van de Poëzie heeft gestaan. Festivalinfo classificeert de Nacht als een festival. Maar om discussie voor te zijn: vinden jullie dat ook?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Vraagje: ik wil een artiest boeken, die op de Nacht van de Poëzie heeft gestaan. Festivalinfo classificeert de Nacht als een festival. Maar om discussie voor te zijn: vinden jullie dat ook?
Ik ken het niet goed genoeg om er een sterke mening over te hebben, maar heb er geen problemen mee. Dus ga je gang als je Willeke Alberti wilt boeken!
 
  • Haha
Waarderingen: Lion

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Vraagje: ik wil een artiest boeken, die op de Nacht van de Poëzie heeft gestaan. Festivalinfo classificeert de Nacht als een festival. Maar om discussie voor te zijn: vinden jullie dat ook?
Als Festivalinfo het zegt!

Zou het gewoon doen ja
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken