Festileaks Festival Draft VIII

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Festival Mud GIF by Mitteldeutscher Rundfunk
Dit is opzich wel hoe het er ongeveer uitzag ja 🤣🤣
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
mulatu-astatke-590.jpg

Gisteren werd jazzlegende Pharoah Sanders aangekondigd, vandaag kwam het trieste nieuws dat hij overleden is. Ook Secret Beach Experience eert hem door het aankondigen van een andere jazzlegende : "vader van de Ethio-Jazz", gesampled door o.a. Kanye West, Madlib en Nas, en eerder dit jaar nog in Paradiso, de legendarische Mulatu Astatke!



Vrijdag
Rosalía
Carly Rae Jepsen | Cat Power | Fever Ray | Grouper | James Holden & The Animal Spirits | Osees

Zaterdag
Iggy Pop | Patti Smith
Mulatu Astatke | Death Grips | Injury Reserve | Swans

Zondag
LCD Soundsystem
At the Drive-In | Godspeed You! Black Emperor | Pan Daijing | Phoenix | Ustad Saami

@mattman @anderhalvemunt
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
20180809_KamasiWashington-008.jpg


Sinds er vandaag een grootheid in de jazz is gestorven, wil ik graag een naam aankondigen die in de laatste jaren voor mij toch iemand is geworden die langzamerhand zich richting 'de groten' aan het componeren is. Ook blij dat ik z'n spirituele jazz al eens live heb mogen mee maken, bij deze: Kamasi Washington.

@Paddy
Shit. Het was óf Kamasi Washington óf Liturgy. Ugh...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ik zie hier jouw tag, vrijdag 19:52. Dus dat was tot za 7:52. Een uur later heeft Dave zijn naam aangekondigd. Misschien iets mis in het tag systeem? Ik krijg ze wel binnen. Misschien gewoon gemist?
Of het bericht waarin Hollandia stond, is bewerkt om die tag toe te voegen. Dan krijg je nooit een melding.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

anderhalvemunt

Campingartiest
29 aug 2022
50
251
Met wieleren heb ik weinig ben ik bang, maar ik lag wel nog op één oor. Zondagochtend blijft lastig. Onze volgende naam past perfect bij deze druilerige zondag. Julia Jacklin komt haar prachtige folk laten horen in West-Friesland. Voor de mensen die meer van dansjes houden: Hot Chip heeft net een leuk nieuw album op zak en komt dat dan graag met ons delen.

De tijdlijn is hersteld als ik nu @mattman en daarna @teunajax zeg toch? (en @randyrw mocht thundercat geen kloon hebben)
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Even snel:

Today Is the Day dat we door middel van een afgezaagd bruggetje de makers van een van de favoriete nummers van de organisatie aankondigen. Een van de favoriete bands van de organisatie. Een van de favoriete livebands van de organisatie, hoe kan het ook anders na de bijna drie uur durende droom die hun meest recente show in Paradiso was.


Ze zijn an American Band. Dit is The Story of Yo La Tengo, de volgende naam voor Secret Beach Experience.



@Paddy
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken