Festileaks Festival Draft VIII

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Teskey.png


Ik zit weer te hinken op meerdere gedachten. Moet ik me nu al daar op focussen of heb ik nog meer tijd voor het ander? Wat is het antwoord bij moeilijke vragen zoals dit? Bloedmooie muziek luisteren. Vandaar The Teskey Brothers!


@royke > @Lion
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Aankondiging Naam Zondag
Voordat we deze naam aankondigen is het belangrijk om te melden dat er dit jaar op SLIF een nieuw concept geïntroduceerd zal worden. Op een podium speciaal hiervoor gebouwd mogen negen artiesten, drie per dag, een speciale set spelen, die langer is dan een normale festivalset. Denk hierbij aan sets tussen de twee en drie uur. Dat gebeurt om deze artiesten het beste uit de verf te laten komen. De eerste naam hiervoor is al bekend gemaakt, maar niet onder dit concept. Curator Arooj Aftab zal op zaterdag een speciale set spelen en de volgende naam zal dit op zondag doen.

Deze 56-jarige artiest draait alweer eventjes mee. Zijn postminimalisme heeft er door de jaren heen voor gezorgd dat hij één der groten in het genre is geworden. Tot op heden zijn er al acht studioalbums uitgekomen en de organisatie ziet de beste man eigenlijk steeds beter worden. Met Reimagining Vivaldi en eigen werk zal hij dit podium met ware klasse afsluiten. Het wordt geen On the Nature of Daylight, wel On the Nature of Darkness, Max Richter!


@HollandiaFCB > @theblackmadness
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
De medeorganisator zullen erkennen dat je als boeker je inspiratie op de gekste plekken opdoet. Vandaag was de voltallige organisatie van Jozzfest bezig met het verven van het clubhuis met een fijne mix playlist op en deze band kwam een paar keer voorbij. Stiekem hoorde we onszelf meezingen en dachten: wat hebben ze toch verdomd veel goede nummers. Tegelijk is het een kans om de mainstagr op zaterdagavond om de frontvrouwen te laten draaien! Als sub voor Nightwish staat Amy Lee en haar mannen. Op Graspop hebben we zelf mogen aanschouwen dat het live nog steeds een uitstekende show is. Tijd voor klasse en jeugdsentiment met Evanescence op Jozzfest!


@ThijsDB
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
De beste black metal band. Ooit. Naar onze bescheiden mening. Vernieuwend binnen een genre waar de lijntjes strak aangetrokken worden door de trve liefhebbers. Maar toch gewaardeerd door allen. Met een frontman die solo ook schitterend progressief metalwerk aflevert maar voor een selecief aantal shows per jaar de keizerlijke gitaar weer op pakt.Hun show op Alcatraz staat in het geheugen gegrift.dit doen ze in de Marque op Jozzfest dunnetjes over! Emperor komt erbij op Jozzfest!


@Rikkie
@Oasiss
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
De volgende artiest heb ik dit jaar op Pukkelpop voor het eerst gezien. Geweldige artiest en tekstschrijver. Samen met vele andere leeftijdsgenoten de reden waarom ik vertrouwen heb dat de komende jaren veel goede Nederlandse muziek gaat uitkomen. Yong Yello


@Oasiss
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Deze zomer stonden ze wegens planningsconflicten heel vroeg op de dag op Rock Werchter. Een rij aan de ingang en dit vroege uur zorgde dat er wat publiek later was of ze niet kon zien. Gelukkig was het aanwezige publiek laaiend enthousiast. We beloven u dat ze op Rock Blomberghen niet te vroeg op de dag zullen staan, zodat dit laaiend enthousiaste publiek zich kan uitbreiden. Voor zij die still waiting zijn om Sum 41 te zien spelen. Komt dat zien!

Brakke kwaliteit, maar goed sfeerbeeld:

@HollandiaFCB @wenteldave
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
De volgende naam voor het metalstage! Dankzij de duodraft deze band leren kennen (hopelijk neem je me dit niet kwalijk @Koekdoos).

BLACK LABEL SOCIETY


@theblackmadness

Jammer dat ik ze zelf niet kan boeken natuurlijk, maar dat de duodraft dit heeft veroorzaakt, is natuurlijk alleen maar mooi!
Ik ben alleen maar dieper weggezakt in de duisternis die men metal noemt...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken