Festileaks Festival Draft VIII

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Bekijk bijlage 2455

The Microphones!

De baanbrekende albums "It Was Hot, We Stayed in the Water" en "The Glow Pt. 2” zou respectievelijk in 2000 en 2001 worden uitgebracht en worden geprezen als baanbrekende werken in het lo-fi-genre. In 2003 bracht hij het album "Mount Eerie" uit, dat later de naam zou worden van zijn nieuwe opnameproject, waarmee hij zogenaamd The Microphones verliet. In 2020 kwam The Microphones terug met een laatste album en in 2023 staat hij op ons From The Lions Mouth!

Up Next:
@royke@Brian

Foo Fighters - Fleet Foxes - Kraftwerk
Queens of the Stone Age - John Fogerty - PJ Harvey - The Flaming Lips
Slowdive - The Microphones - Weyes Blood - Justice

Aaaaah nee
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik wil graag Wet Leg aankondigen!

Helaas zijn die al gekozen. Gelukkig zijn mijn andere 2 keuzes waar ik over twijfelde nog niet gekozen.

Spinvis.png


Beste Nederlandstalige teksten van de laatste tijd komen uit zijn pen.


@warriorandweirdo > @RubenFrusciante
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
De beste Nederlandstalige teksten? Joost hebben wij al geboekt he 😉
Ik heb dat filmpje dat jij erbij had gepost gekeken en dat was het eerste wat ik ooit van hem zag. Wel eens mensen over gehoord hier. Wat was dat joh? Als je erin meegaat is het live vast een feestje, maar ik pas als je het niet erg vindt ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en anderhalvemunt

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik veronderstel trouwens dat warriorandweirdo nog steeds vrij ziek in z'n bed ligt en in z'n laatst berichten aangaf dat we gewoon verder mochten gaan met de draft en dat ie wel zou kiezen wanneer ie kon, of herinner ik me dat verkeerd.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Ik veronderstel trouwens dat warriorandweirdo nog steeds vrij ziek in z'n bed ligt en in z'n laatst berichten aangaf dat we gewoon verder mochten gaan met de draft en dat ie wel zou kiezen wanneer ie kon, of herinner ik me dat verkeerd.

Hij was maandag ziek, en die naam volgens mij dezelfde dag nog ingehaald, gisteren ook gewoon een naam gekozen tijdens zijn beurt
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Excuseer voor het oponthoud iedereen!

De volgende naam die we mogen aankondigen voor Cabin In The Woods 2022 bezorgde ons op Pukkelpop 2022 één van de absolute hoogtepunten van de festivalzomer tijdens hun laatste show ooit. Speciaal voor ons publiek komen ze nog één allerlaatste keer samen voor een zinderend concert dat alles bevat wat jazz zo geweldig maakt: spelvreugde, intensiteit en passie! Dames en heren : Sons Of Kemet!


@RubenFrusciante
@koekdoos
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken