Festileaks Festival Draft VIII

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
Zouden festivalbazen daadwerkelijk veto's uitspreken met betrekking tot de setlist?

Ik heb van Fortarock wel eens begrepen dat toen Machine Head speelde ze het verzoek hadden gedaan om het nummer Davidian wel te spelen. Maar uiteindelijk beslist de band zelf en was tot het laatst onzeker of ze het zouden spelen. Nou spelen ze dit nummer eigenlijk altijd wel.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
De favoriete liveband van de organisatie? Dat is Godspeed You! Black Emperor. De muziek is weliswaar grotendeels instrumentaal, er zit een zeer uitgesproken politieke gedachte onder. Live is het van een onwaarschijnlijke, ongeëvenaarde schoonheid, waarmee het ongetwijfeld een van de hoogtepunten van de festivalzomer zal worden.


@Paddy @Yannick
Damn!!! Deze op het laatste moment vorige keuze niet genomen. Daar baal ik wel ff van
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.704
2.271
Eigenlijk verdient ze een grootsere aankondiging, maar verdrink vanavond even in het werk dus bij deze even snel; dé indie-revelatie en in de VS aan het groeien richting headliner en subregionen: Mitski!

@koekdoos denk ik?

Fuck. Dat was mijn volgende naam. Terug naar de tekentafel
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.476
Na de vorige ronde had ik er 3 in mijn hoofd op bij de volgende keuze te doen. Ik dacht dat die keuze wel voor mij gemaakt ging worden, maar ze zitten er alle 3 nog in. Dat wordt nog keuzestress zometeen :S
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.476
Giorgio.png


Dit is degene waarmee ik het minst lang durf te wachten.

Elke dag een legend slot. En dit er eentje hoor.


@royke > @Lion
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.259
Deze Britse punk rockband veroverde met nummers als Kitty Sucker, Lullaby, Devil Inside Me en I Hate You de harten op menig festival. Ook de speciale vrouwenmoshpit zal zeker in het optreden zitten heeft Frank Carter zelf beloofd. Ladies en gentleman, I present to you Frank Carter & The Rattlesnakes!!


@Lion
@wenteldave
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken