Festileaks Festival Draft VIII

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.220
Het is vooral dat de mensen die geen ticket kopen als het nummer wel wordt gespeeld, waarschijnlijk ook geen ticket kopen als het nummer niet wordt gespeeld 😅
Verschrikkelijke cover, terwijl ik anders wel geïnteresseerd ben in een kaartje voor je festival.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Zouden festivalbazen daadwerkelijk veto's uitspreken met betrekking tot de setlist?
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Goed gelachen, maar muzikaal wel een absoluut dieptepunt in de RW geschiedenis.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Zouden festivalbazen daadwerkelijk veto's uitspreken met betrekking tot de setlist?
Lijkt me niet dat een organisator inspraak heeft op de setlist, en een band verbieden om zijn populairste nummer te spelen zou ook zeer bijzonder zijn.
Mag dan wel een cover zijn, maar het nummer meer hits op youtube/spotify dan al de andere nummers. Waarschijnlijk is dit juist het nummer dat de bezoekers willen horen als ze op een festival staan.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.449
7.021
Ik mis nog wat popnamen, maar hey alles kan nog.

In het huidige concept zijn er in ieder geval twee stages ingericht met een thema los van metal. Er staan dan nog wel geen namen op en de vraag is hoeveel er richting het einde van de draft nog beschikbaar is, maar er wordt achter de schermen hard gewerkt aan een veelzijdig en divers aanbod
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken