Festileaks Festival Draft VIII

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
De organisatie zag zijn volgende act weggekaapt worden door @Oasiss . Gelukkig is er een grote vijver om in te vissen en werd er ditmaal een zware vis aan de haak geslagen. Er staan al enkele Nederlandse acts op het affiche maar een Belgische act kan natuurlijk ook niet uitblijven. Hij breekt alles af waar die optreedt met nummers als Gorik Pt. 1, Wie is Guy?, Waarom, Daarom en natuurlijk R.A.F.. Hierbij kondigen wij aan Zwangere Guy.


@Brian
@warriorandweirdo
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
De organisatie zag zijn volgende act weggekaapt worden door @Oasiss . Gelukkig is er een grote vijver om in te vissen en werd er ditmaal een zware vis aan de haak geslagen. Er staan al enkele Nederlandse acts op het affiche maar een Belgische act kan natuurlijk ook niet uitblijven. Hij breekt alles af waar die optreedt met nummers als Gorik Pt. 1, Wie is Guy?, Waarom, Daarom en natuurlijk R.A.F.. Hierbij kondigen wij aan Zwangere Guy.


@Brian
@warriorandweirdo
Ai, payback is a bitch ;).
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Royke en theblackmadness

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Aankondiging Naam Vrijdag
1995. Ik weet nog goed waar ik toen was toen ik hoorde dat deze Schotse band werd opgericht. Niet dat dat boeit. In ieder geval, ze gaan wat Happy Songs for Happy People spelen, dus dat wordt vast leuk. Mogwai!


Supersonic Lake IJssel Festival 2023
Björk | Nine Inch Nails
Mogwai | Turnstile | BadBadNotGood | Charlotte Gainsbourg
Arooj Aftab | Yves Tumor | Lianne La Havas
P.S.: Ik ben de tel een beetje kwijtgeraakt, maar ik denk dat dit ze allemaal zijn.


@Lion > @royke

Daar gaat ook gelijk mijn Slowdive back-up
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Ik wilde er eerst nog een ronde mee wachten maar ben nu heel blij dat ik dat niet gedaan heb hahaha.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Courtney-Barnett.png


Slacker gitaar met zeurderige zang maar dat allemaal op een positieve manier.


@warriorandweirdo > @RubenFrusciante
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454

Aangezien Weyes Blood kan worden bewonderd op From The Lions Mouth, even een korte aankondiging van een weergaloze nieuwe single, met tevens de bevestiging van een nieuw album.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Gehuld in een parka als een feniks herrezen uit de as van wat ooit 'Oasis' heette. Na het uiteenvallen leek het definitief over en uit voor de frontman uit Manchester. In de afgelopen 5 jaar herpakte hij zich. 'Herpakte', de man heeft 2 keer Knebworth uitverkocht in luttele minuten. Zijn broer inmiddels ruimschoots voorbijgestreefd qua populariteit blijkt de man zelf ook prima nummers te kunnen schrjiven. Maar we zullen er niet over liegen, de nummers van de grootste Britpop-act doen het nog altijd het beste live. Met een tamboerijn of een paar sambalballen vast of zijn handen op z'n rug in die karakteristieke pose, de microfoon alleen beroerend met zijn bovenlip is hij één van de laatste echte rock & roll sterren. Maak je op voor een set met bangers als 'Supersonic', 'Once', 'Champagne Supernova', 'Live Forever' en ja ook 'Wonderwall'. Biblical, Rasta, Icon, Celestial, Omnipresent, C'mon you know. Liam Gallagher.


@koekdoos -> @Yannick
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
De volgende naam voor Secret Beach Experience is Fevery Ray. Optredens van deze artiest zijn zeer zeldzaam, maar de weinige optredens die ze geeft zijn heel bijzonder. Reden om dit voormalig The Knife lid en begenadigd solo artiest te boeken.


Rosalía | Patti Smith | Iggy Pop | LCD Soundsystem
Osees | Phoenix | At the Drive-In | Fever Ray | Swans

@mattman @anderhalvemunt
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken