Festileaks Festival Draft VIII

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
Sinds wanneer duren voetbalmatchen langer dan 6u, zo lang kunnen die mannen niet sjotten zenne. Voetballers zijn nog geen coureurs.

Schaken kan best lang duren. Tennis ook, dat is waarschijnlijk een iets meer standaard sport.

Edit: en zelfs in het geval van voetbal ben je toch gauw enkele uren kwijt inclusief de reis naar een wedstrijdlocatie, de voorbereiding etc.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Schaken kan best lang duren. Tennis ook, dat is waarschijnlijk een iets meer standaard sport.

Edit: en zelfs in het geval van voetbal ben je toch gauw enkele uren kwijt inclusief de reis naar een wedstrijdlocatie, de voorbereiding etc.
Voila, aankleden, kine, opwarmen, match zelf, maar duurt nu ook geen 8u zoals nu ;)
 

anderhalvemunt

Campingartiest
29 aug 2022
50
251
Tussen de bedrijven door kondigen we onze tweede 'nachtopener' aan. Caribou komt onze line-up wat elektronische body geven. Van klassiekers als sun en odessa naar lockdownfavorietje van ondergetekende, suddenly. Niet om 16.00 uur, maar gewoon lekker in de nacht. Looking at you EvE 👀


@mattman @teunajax (en @randyrw als ie nog in de buisiness zit natuurlijk 😉)
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Tussen de bedrijven door kondigen we onze tweede 'nachtopener' aan. Caribou komt onze line-up wat elektronische body geven. Van klassiekers als sun en odessa naar lockdownfavorietje van ondergetekende, suddenly. Niet om 16.00 uur, maar gewoon lekker in de nacht. Looking at you EvE 👀


@mattman @teunajax (en @randyrw als ie nog in de buisiness zit natuurlijk 😉)

Weer een nieuwe nachtopener zoeken maar ik ben blij dat iemand hem in ieder geval in de nacht neerzet.
 
  • Leuk
Waarderingen: anderhalvemunt

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
@randyrw heeft nog een dik uur, @Timmetje mag om 21u12. Als je ziet dat je bijnaaa aan de beurt bent, dan hou je 't forum toch wat in de gaten? Just me?
Dan ben ik blij dat ik gister niet was haha. 17 uur in touw geweest als barcoordinaror bij Baroeg Open Air. Dan heb je echt weinig tot geen tijd om even rustig het forum door te scrollen. Soms ben je gewoon echt even bezig :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
We zijn nu een weekje bezig en al in ronde 8. Vind het, helemaal met zoveel deelnemers, best vlot gaan. Voor mijn gevoel ging het de vorige draft veel langzamer. En in het weekend gaat het altijd wat langzamer. :)
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Public Castration Is a Good Idea aldus het livealbum dat deze band in de jaren '80 uitbracht. De shows zijn tegenwoordig niet meer zo intens als in die tijd maar de muziek heeft in de tussentijd ook zeker niet stilgestaan. Klassiekers als Soundtracks for the Blind en To Be Kind laten zien dat Swans onder de bezielende leiding van Michael Gira nog even relevant is altijd.

Voor Secret Beach Experience was er veel aangelegen deze extreem invloedrijke en tijdloze band te boeken. De show van Swans belooft een bijzonder interessante te worden.


Rosalía | Patti Smith | Iggy Pop | LCD Soundsystem
Osees | Phoenix | At the Drive-In | Swans

@Paddy @Yannick
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dan ben ik blij dat ik gister niet was haha. 17 uur in touw geweest als barcoordinaror bij Baroeg Open Air. Dan heb je echt weinig tot geen tijd om even rustig het forum door te scrollen. Soms ben je gewoon echt even bezig :)
Checken of je een melding hebt duurt echt twee seconden ofzo, en als je weet dat je druk gaat zijn kun je ook gewoon een naam of twee doorgeven. Ik begrijp het excuus niet zo.

En even is wel een understatement, 17u joh? Alles oké? 😵
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Checken of je een melding hebt duurt echt twee seconden ofzo, en als je weet dat je druk gaat zijn kun je ook gewoon een naam of twee doorgeven. Ik begrijp het excuus niet zo.

En even is wel een understatement, 17u joh? Alles oké? 😵

Laten we nou niet net doen alsof het spel langzaam verloopt ofzo. Met twintig personen één ronde per dag is netjes. Dat het dan af en toe even wat langer duurt, so be it. Dat is elke draft zo in het weekend. Er is ook geen klap aan als we er na een week doorheen zijn imo. Af en toe een beetje geduld opbrengen moet kunnen. ;)
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
We zullen de oude koeien van Gira maar laten liggen zeker. 😬😄

Lijkt me niet de meest sympathieke man nee, maar zover ik wist is die beschuldiging nooit echt bevestigd. Rewire en Le Guess Who hebben hem naderhand nog geboekt en dat lijken me festivals die dit over het algemeen vrij serieus nemen (ze hebben dit jaar nog iemand van de lineup gedonderd bij LGW).

Hoe dan ook ga ik niet iedere artiest doorlichten voor een spelletje. Dat ligt voor een echt festival anders.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Laten we nou niet net doen alsof het spel langzaam verloopt ofzo. Met twintig personen één ronde per dag is netjes. Dat het dan af en toe even wat langer duurt, so be it. Dat is elke draft zo in het weekend. Er is ook geen klap aan als we er na een week doorheen zijn imo. Af en toe een beetje geduld opbrengen moet kunnen. ;)

Op deze manier kan ik misschien alsnog Left of the Dial en LGW 2022 namen boeken. Dus helemaal goed wat mij betreft 😉 Of hoe stonden we daar tegenover? Die stemming was gestrand en over nog aan te kondigen namen was het vrij duidelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken