Festileaks Festival Draft VIII

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
ZKUZMn6.png


Love will tear us apart, of liever deze keuze will tear you all apart; New Order!

reeds aangekondigd;

Billie Eilish - Jack White - The War On Drugs
New Order - The Smile - Charli XCX - Big Thief


@Paddy > @teunajax
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
I got something in motion
Something you can't see
It requires devotion
From those who truly believe
This is something you can't touch
This is something you feel
For some people its too much
For some people it heals
This music is my healing
This music is my healing
Lord knows I need some healing, yeah
'Cause when this world upsets me, this music sets me free, yeah, ah

E4DF9AC5-3DF2-440A-B603-5B7A926C65B5.jpeg

De bluesrock van Gary Clark jr. op het 🍀Paddy Powerfestival🍀!


@teunajax
@mattman
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Phoenix is helemaal terug. Met een nieuw album - met daarop onder andere een samenwerking met Vampire Weekend's Ezra Koenig - onderweg leek het de organisatie een uitstekend idee om deze Fransen te boeken voor Secret Beach Experience.


Rosalía | Patti Smith | Iggy Pop | LCD Soundsystem
Osees | Phoenix | At the Drive-In

@mattman @anderhalvemunt
 
Laatst bewerkt:

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Omfg, nog langer wachten. Dacht dat het zes was, maar we zitten zelfs nog maar in de eerste tien rondes, dus eigenlijk is het zelfs tien. Dacht dat zes gewoon de standaard was. Niet dus.

edit: en het is niet dat ik een probleem heb met wachten, heb al enkele rondes het gevoel dat het voor geen meter vooruit gaat. Eens drie, vier keuzes op een uur, dan weer een aantal uur wachten, dan één keuze, nog een aantal uur wachten, weer één à twee keuzes..

Tja als je iets te doen hebt, kan dat niet altijd e
Uren iets te doen hebben en geen enkel moment hebben om even je gsm erbij te nemen en in enkele seconden dit forum te checken om te zien of je al dan niet binnenkort aan de beurt bent dan wel getagd bent? Klinkt heavy.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Uren iets te doen hebben en geen enkel moment hebben om even je gsm erbij te nemen en in enkele seconden dit forum te checken om te zien of je al dan niet binnenkort aan de beurt bent dan wel getagd bent? Klinkt heavy.

Kan makkelijk. Elk willekeurig feest, gezellige middag met vrienden, een Lord of the Rings filmmarathon en meer van dat soort activiteiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Van mij mag de tijd naar 6 uur (en zelfs dat vind ik lang). Check op mijn telefoon sowieso regelmatig en je kunt je naam ook doorgeven aan iemand anders (zoals @wenteldave en @RubenFrusciante ook al eens hebben gedaan).
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Omfg, nog langer wachten. Dacht dat het zes was, maar we zitten zelfs nog maar in de eerste tien rondes, dus eigenlijk is het zelfs tien. Dacht dat zes gewoon de standaard was. Niet dus.

edit: en het is niet dat ik een probleem heb met wachten, heb al enkele rondes het gevoel dat het voor geen meter vooruit gaat. Eens drie, vier keuzes op een uur, dan weer een aantal uur wachten, dan één keuze, nog een aantal uur wachten, weer één à twee keuzes..


Uren iets te doen hebben en geen enkel moment hebben om even je gsm erbij te nemen en in enkele seconden dit forum te checken om te zien of je al dan niet binnenkort aan de beurt bent dan wel getagd bent? Klinkt heavy.
Als ik een match heb, kan ik toch een aantal uur niet online bvb
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken