Festileaks Festival Draft VIII

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Black-Pumas.png


Dit wordt genieten met de hoofdletter G.


@royke > @Lion
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
724
1.454
wayne-coyne-bubble.jpg

Bevestigd: The Flaming Lips komen naar From The Lions Mouth.

De band onder leiding van Wayne Coyne heeft geweldige albums gemaakt zoals The Soft Bulletin en Yoshimi Battles the Pink Robots. Hun repertoire bevat geweldige psychedelische feelgood-anthems zoals "Do You Realize", "Race For The Prize" en vele anderen.

The Flaming Lips staat ook live bekend als een unieke gebeurtenis met alles erop en eraan. Deze act wil je komende zomer zeker niet missen!

Up Next:
@wenteldave@HollandiaFCB
 
Laatst bewerkt:

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.664
2.227
Bekijk bijlage 2419

Bevestigd: The Flaming Lips komen naar From The Lions Mouth.

De band onder leiding van Wayne Coyne heeft geweldige albums gemaakt zoals The Soft Bulletin en Yoshimi Battles the Pink Robots. Hun repertoire bevat geweldige psychedelische feelgood-anthems zoals "Do You Realize", "Race For The Prize" en vele anderen.

The Flaming Lips staat ook live bekend als een unieke gebeurtenis met alles erop en eraan. Deze act wil je komende zomer zeker niet missen!

Up Next:
@wenteldave@HollandiaFCB

Daar gaat mijn sub-headliner voor de zondag...
Teksten voor Charli en Flaming Lips stond letterlijk klaar voor de volgende ronde. Nu op zoek naar nieuwe subs voor zowel de vrijdag als zondag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
724
1.454
Daar gaat mijn sub-headliner voor de zondag...
Teksten voor Charli en Flaming Lips stond letterlijk klaar voor de volgende ronde. Nu op zoek naar nieuwe subs voor zowel de vrijdag als zondag.
Had de tekst voor Flaming Lips al klaar sinds de vorige ronde, maar toen dacht ik dat de kans groter was dat Weyes Blood eerder gestolen zou worden, dus koos ik eerst voor haar. Maar had geen ronde extra meer mogen wachten dus :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Love Charli en geen idee hoe groot de cap van je festival zal zijn, maar een sub is ze denk ik toch niet hoor.


Bovendien.. ruilen is toegestaan hè mensen. Als je een act weggesnipet ziet worden en je wilt die heel erg graag, stuur een dm'tje en misschien kun je een act van jou ervoor verruilen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.664
2.227
Love Charli en geen idee hoe groot de cap van je festival zal zijn, maar een sub is ze denk ik toch niet hoor.


Bovendien.. ruilen is toegestaan hè mensen. Als je een act weggesnipet ziet worden en je wilt die heel erg graag, stuur een dm'tje en misschien kun je een act van jou ervoor verruilen.

Ik denk dat wij op het eind redelijk wat van elkaars namen gekaapt hebben dus daar kom ik zeker op terug.

Verder is Charli inderdaad een vrij kleine sub maar ik verwacht dat ze de komende twee jaar richting uitverkopen AFAS gaat groeien. Bovendien gaat mijn festival ergens het midden houden tussen BKS en LGW qua concept, dus daarin is ze gewoon een grote naam.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.467
4.253
We wilden eigenlijk verder gaan op het elan van de vikingen, maar daar werd anders over besloten, gelukkig kunnen we nog wat heidense muziek uitnodigen om naar Rock Blomberghen te komen. Ze headlinen Alcatraz ´21, spelen een prachtset op GMM ´22 en nu zullen ze jullie meenemen op een heuse trip bij ons op de wei. Je zal je zo weer in de middeleeuwen voelen dankzij Heilung!


@Oasiss @Rikkie
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
St. V en Jorja, twee dames die er dacht veel te lang nog in zaten. Had ze eerder al eens, maar vielen imo wat laag. Heerlijke keuzes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken