Festileaks Festival Draft VIII

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Echt blij dat ik mee doe.

Aankondiging Naam Zaterdag
Deze heren hebben de laatste jaren naam voor zichzelf gemaakt. Met succesalbum Glow On hebben ze de zalen, maar ook de festivals voor zich weten te winnen. Op Rock Werchter maakten de Amerikanen een grootste indruk op het hoofdpodium. Wie had gedacht dat hardcore-punk weer helemaal in de mode zou komen? Deze jongens!
Het is geen Mystery meer, Turnstile gaat in je Holiday zorgen voor een ware Blackout!


@Lion > @royke
Had ik niet zo vroeg verwacht, zeer pijnlijk. Fantastisch linkje ook, dat optreden heb ik echt platgespeeld in aanloop naar RW
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Had ik niet zo vroeg verwacht, zeer pijnlijk. Fantastisch linkje ook, dat optreden heb ik echt platgespeeld in aanloop naar RW
Ik zat een beetje in het midden. Wilde eigenlijk een andere doen, maar dacht dat die er nog niet uit zou gaan. Blijkbaar de goede keuze gemaakt, want anders ging ie er na mij uit.

En inderdaad, geniaal optreden! Maar ik moet de eerste slechte nog tegenkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Ik zat te twijfelen tussen Turnstile en een andere naam, omdat ik verwachtte dat Turnstile er snel uit zou gaan. Terecht dus.

Mijn longlist wordt zo wel heel snel een shortlist.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Buitengewoon moeilijke tijden voor festivalliefhebbers in Tilburg en omstreken met een voorliefde voor grote headliners. Dit is voor de organisatie echter een extra aanmoediging om verder te investeren in de undercard! Daar ligt een onuitputtelijke lijst voor klaar
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220905-172221~3.jpg
    Screenshot_20220905-172221~3.jpg
    41 KB · Weergaven: 22

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Als ik zeg Bristol, dan weet je het eigenlijk al. Hét thuis van de triphop. En wie beter te boeken dan de vaandeldragers ervan. Bristol is hun eerste huis, het podium het tweede. Tijd voor een oude bekende van de organisatie: Massive Attack!


@koekdoos -> @Yannick

Voor de tweede keer in een uur een nieuwe aankondiging schrijven. Als het straks wat langer duurt is het omdat ik het schrijven uitstel tot het laatste moment 🙃
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
In het begin hoef je niet meteen alle headliners en subheadliners eruit te knallen. Door het gehele weekend heen heb je uiteindelijk uiteraard verschillende knallende en unieke namen nodig. Daarom gaan we door met het dagprogramma met een unieke boeking helemaal uit Mongolië:

The Hu

Met een nieuw album op komst met wederom de muziekmix met de traditionele klanken en instrumenten uit Mongolië wordt het een groot feest bij ons op Baspop. Dus komt dat zien, komt dat zien! Wereldmuziek uit alle hoeken en gaten van de wereld.


@Yannick en daarna @Paddy

Hopelijk heb je je niet verbrand aan de kolen 🤪
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
In het begin hoef je niet meteen alle headliners en subheadliners eruit te knallen. Door het gehele weekend heen heb je uiteindelijk uiteraard verschillende knallende en unieke namen nodig. Daarom gaan we door met het dagprogramma met een unieke boeking helemaal uit Mongolië:

The Hu

Met een nieuw album op komst met wederom de muziekmix met de traditionele klanken en instrumenten uit Mongolië wordt het een groot feest bij ons op Baspop. Dus komt dat zien, komt dat zien! Wereldmuziek uit alle hoeken en gaten van de wereld.


@Yannick en daarna @Paddy

Hopelijk heb je je niet verbrand aan de kolen 🤪
Haha damn. Ook The Hu al na Turnstile. Daar gaat mijn middlecard
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
SAyRLjT.png


Zonder twijfel één van de beste concerten die ik heb gezien afgelopen zomer, blij ze dan ook binnen te kunnen hengelen voor mijn festival: The War On Drugs.

reeds aangekondigd;
Billie Eilish - The War On Drugs
The Smile

@Paddy > @teunajax
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Crap, the HU was mijn volgende naam geweest.

Anyway, mijn aankondiging komt binnen nu en 10 minuten!
 
  • Wow
Waarderingen: Koekdoos

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
This is a motherfuckin' invitation
The only one you could ever need
This is a motherfuckin' invitation

Zo’n festival samenstellen, is toch een beetje als het organiseren van een kinderfeestje. En wie kun je nou beter uitnodigen voor een kinderfeestje dan deze band?


Daarom ben ik errug blij om aan te kondigen dat Lamb of God op het 🍀Paddy Powerfestival🍀 staat! 👊


7ADABDE0-EFD7-41CA-822A-81B7CFC87DE8.jpeg

@teunajax >> @mattman
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
This is a motherfuckin' invitation
The only one you could ever need
This is a motherfuckin' invitation

Zo’n festival samenstellen, is toch een beetje als het organiseren van een kinderfeestje. En wie kun je nou beter uitnodigen voor een kinderfeestje dan deze band?


Daarom ben ik errug blij om aan te kondigen dat Lamb of God op het 🍀Paddy Powerfestival🍀 staat! 👊


Bekijk bijlage 2381

@teunajax >> @mattman
F woord
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken