Pukkelpop 2023

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Wat is het grote verschil tussen Chill en Relax? Vorig jaar zelf in principe goed kunnen toeven op camping Chill.
Ik ben 45 en vind Chill vooral een drukke camping, met name leuk voor jongeren. Veel lawaai ook vergeleken met de andere campings.

Jammer dat ze de luxe camping en nu ook de campercamping zo maar hebben geschrapt.

Ben inderdaad benieuwd wat er gebeurt als de camping volzet is.
Misschien toch weer richting het oude Relaxterrein?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
871
Ik ga dit jaar voor één dag (vrijdag) en hoopte daarna een nachttrein terug naar huis te kunnen nemen, met de camping als backup voor als er geen nachttreinen zouden zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee ? Waren er in het verleden steeds nachttreinen en kun je daarmee de headliner van de dag nog helemaal meepikken ?
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Ik ga dit jaar voor één dag (vrijdag) en hoopte daarna een nachttrein terug naar huis te kunnen nemen, met de camping als backup voor als er geen nachttreinen zouden zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee ? Waren er in het verleden steeds nachttreinen en kun je daarmee de headliner van de dag nog helemaal meepikken ?
Ik vrees enkel nachtreinen na de laatste festivaldag. Normaal wel nachtbussen naar de meeste gemeentes in Limburg.
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
223
316
Ik ga dit jaar voor één dag (vrijdag) en hoopte daarna een nachttrein terug naar huis te kunnen nemen, met de camping als backup voor als er geen nachttreinen zouden zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee ? Waren er in het verleden steeds nachttreinen en kun je daarmee de headliner van de dag nog helemaal meepikken ?

Ik heb mij hier een aantal jaar geleden hard in vergist. De nachttreinen rijden alleen op de laatste nacht (dus zondag -> maandag), en de andere dagen stopt de treinverbinding erg vroeg (destijds kon ik om 23:00 geen trein meer krijgen). Ik zou direct inplannen dat je een nacht op de camping slaapt, en niet zoals ik in het midden van de nacht een taxi en hotel moet zien te vinden.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
871
Ik heb mij hier een aantal jaar geleden hard in vergist. De nachttreinen rijden alleen op de laatste nacht (dus zondag -> maandag), en de andere dagen stopt de treinverbinding erg vroeg (destijds kon ik om 23:00 geen trein meer krijgen). Ik zou direct inplannen dat je een nacht op de camping slaapt, en niet zoals ik in het midden van de nacht een taxi en hotel moet zien te vinden.
Shit.
Dat wordt dus met de auto gaan en geen pintjes drinken. :(
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
Camping Chill it is.

De alternatieven voor de camper, sporthal en camperparkeerplaats, zijn zonder faciliteiten toch minder aantrekkelijk.
Ik ben 45 en vind Chill vooral een drukke camping, met name leuk voor jongeren. Veel lawaai ook vergeleken met de andere campings.

Jammer dat ze de luxe camping en nu ook de campercamping zo maar hebben geschrapt.

Ben inderdaad benieuwd wat er gebeurt als de camping volzet is.
Misschien toch weer richting het oude Relaxterrein?
Stiekem is het toch best leuk, een lawaaierige camping met constant wat te doen.
Wellicht minder voor de nachtrust, maar dat is toch al niet ideaal op een festival.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
Camping Chill it is.

De alternatieven voor de camper, sporthal en camperparkeerplaats, zijn zonder faciliteiten toch minder aantrekkelijk.

Stiekem is het toch best leuk, een lawaaierige camping met constant wat te doen.
Wellicht minder voor de nachtrust, maar dat is toch al niet ideaal op een festival.
Vorig jaar kwamen wij op vrijdag aan op Camping Chill, we zaten relatief ver naar achter op het festivalterrein, maar het was eigenlijk echt heel rustig waar wij stonden (nagenoeg stil tussen 2 en 9). Benieuwd hoe het dit jaar gaat zijn. Tickets sinds gister binnen!
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
417
240
Hopelijk krijgen we vandaag nieuwe namen met aankondiging datum timetable, maar alleen nieuwe namen is ook goed.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
Zo nieuwsgierig naar de timetable, vorig jaar was deze ergens midden/eind Juli dacht ik.
Dan kan het puzzelen beginnen 🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
PkP bericht, op woensdag, om 11uur. Ik was al enthousiast om weer wat nieuwe namen te checken.
Geen namen, wel Roblox..
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
417
240
De meeste namen zijn all bekend gemaakt dus verwacht in juli terug namen, hopelijk volgende week de timetable 🙏
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Volgens een insider van Efests wordt Anti-Flag nog aangekondigd, maar dit mag pas vanaf midden juni, want ze staan volgende week nog op GMM.
Vorig jaar kregen we nog een batch namen op de donderdag van GMM.
Wie weet dus volgende week, tenzij we nog op Werchter moeten wachten voor een Werchternaam.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Die zaterdag zijn wij toch aan het overwegen. Moet die dag geen headliner zien (al zou Angèle geen straf zijn), maar er valt een mooi parcours uit te stippelen. Een beetje zoals de vrijdag van 2017, maar dan had je met PJ Harvey, Interpol, Moderat, Mac DeMarco, Solange ... toch wat meer gewicht in de schaal, in die zin van dat de ticketprijs wat meer te rechtvaardigen viel toen.

Een beetje hetzelfde wat ik dit jaar met BKS heb. Vorig jaar daar het rijtje Froukje - dEUS - Big Thief - Fontaines DC - Metronomy - The Strokes - Beach House kunnen zien. Ik weet wel dat het bij festivals als Pukkelpop en BKS om meer draait, maar ook hier dit jaar toch een stuk minder voor je geld vind ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave en EdsjeFCB

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
toch wat meer gewicht in de schaal, in die zin van dat de ticketprijs wat meer te rechtvaardigen viel toen.
Ben ik het met je eens. Daarentegen is de undercard wel heel sterk, veel dingen om te ontdekken en namen waarbij je het idee gaat hebben dat ze wel eens verder kunnen komen dan 1 zomer touren en vervolgens niks meer van ze gaat horen. We will see.

De voorpret mag van mij wel weer aangewakkerd worden met informatie vanuit PkP, maakt niet uit wat.
Om dat op dit forum te vergroten, wat verwachten jullie dat de pareltjes gaan worden van PkP '23?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Gebruikers die dit onderwerp bekijken