Pukkelpop 2023

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
Laatste dagen beetje de officiële Spotify playlist PKP aan het doornemen.
Overall toch een aardig affiche met namen die ik graag zou willen zien, zal wel de nodige clashes gaan opleveren..

Enigszins wel frustrerend op andere fora hier te lezen dat daar de voorpret al lekker bezig is en we op PKP nog even mogen wachten.

Ben wel benieuwd of er nog veel plekken in te vullen op het affiche, of dat het gaat om nog maar een aantal.
Pfoe, ben ook heel benieuwd naar de clashes, vooral op zaterdag kan het voor mij bijna niet goed gaan denk ik:
Limp Bizkit, JOJI, (Nothing but Thieves), Turnstile, Amyl and the Sniffers, Bombay Bicycle Club, (Dry Cleaning), High Vis, OSEES, (PEUK), Stick to your Guns, Wunderhorse.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
Bekijk bijlage 5194



Zullen nog wat namen volgen dus, maar aan het batterijtje te zien niet meer mega veel. Wel binnenkort dus. Aardig volle plaat ook al inderdaad.
Aah thanks, post niet voorbij zien komen. Duidelijker kunnen ze het bijna niet maken inderdaad.

Pfoe, ben ook heel benieuwd naar de clashes, vooral op zaterdag kan het voor mij bijna niet goed gaan denk ik:
Limp Bizkit, JOJI, (Nothing but Thieves), Turnstile, Amyl and the Sniffers, Bombay Bicycle Club, (Dry Cleaning), High Vis, OSEES, (PEUK), Stick to your Guns, Wunderhorse.
Dan gaan we die dag nagenoeg hetzelfde wandel schema krijgen denk ik. Op mijn lijstje voor die dag staan ook nog Joe Unknown, C&S en (Priceduifkes). Gaat mijn "drukste" dag van het weekend worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
Aah thanks, post niet voorbij zien komen. Duidelijker kunnen ze het bijna niet maken inderdaad.


Dan gaan we die dag nagenoeg hetzelfde wandel schema krijgen denk ik. Op mijn lijstje voor die dag staan ook nog Joe Unknown, C&S en (Priceduifkes). Gaat mijn "drukste" dag van het weekend worden.
Dat lijkt me ook, ik ga de namen die jij dropt dan ook zeker nog even checken!
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
zaterdag en zondag 19 en 20 augustus is sleep token trouwens nog beschikbaar, in geval van ongetwijfeld een aantal cancels kan deze wel eens tellen. ze hebben net wembley arena (12.5k tickets) in 10 minuten uitverkocht. uk blijft nog steeds thuisbasis maar een band met zo een hype kan niet onopgemerkt gaan voor livenation.
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
zaterdag en zondag 19 en 20 augustus is sleep token trouwens nog beschikbaar, in geval van ongetwijfeld een aantal cancels kan deze wel eens tellen. ze hebben net wembley arena (12.5k tickets) in 10 minuten uitverkocht. uk blijft nog steeds thuisbasis maar een band met zo een hype kan niet onopgemerkt gaan voor livenation.
Was ik ook al even aan het denken! Ik hoop er erg op maar zouden ze wachten met bekend maken tot nà Graspop?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Was ik ook al even aan het denken! Ik hoop er erg op maar zouden ze wachten met bekend maken tot nà Graspop?
na graspop zijn er altijd wel een paar namen die daar staan die plots ook op pukkelpop aangekondigd worden zoals fleddy melculy en while she sleeps vorig jaar. de kans zit er dus zeker in
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Sleep Token zou niet misstaan op PKP aangezien ze meer "poppier" zijn.

Doet me denken aan Ghost die in 2013 in de Shelter stond.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
na graspop zijn er altijd wel een paar namen die daar staan die plots ook op pukkelpop aangekondigd worden zoals fleddy melculy en while she sleeps vorig jaar. de kans zit er dus zeker in
Klopt inderdaad. Dit jaar dan sleep token en anti-flag?

Verdeling van de genre's vind ik wel lekker in balans dit jaar.
Wellicht kunnen de meer ervaren PKP'ers iets meer licht erop laten schijnen wat in de afgelopen decenia de boventoon heeft gehad?
 
Laatst bewerkt:

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
461
250
Klopt inderdaad. Dit jaar dan sleep token en anti-flag?

Verdeling van de genre's vind ik wel lekker in balans dit jaar.
Wellicht kunnen de meer ervaren PKP'ers iets meer licht erop laten schijnen wat in de afgelopen decenia de boventoon heeft gehad?
Ga al sinds 2009 naar Pukkelpop, wat voor mij ontbreekt in de undercard zijn bands als Eels, The Streets, Franz Ferdinand, Hot Chip enz. Het is geweldig om naar nieuwe muziek te luisteren, maar een paar meer bands met een beetje meer catalogus zouden goed, vooral voor de vrijdag. Plus headliners op zaterdag behoren tot de zwakste die ze ooit hebben geboekt. Daarom zijn mensen op efests niet zo enthousiast als op dit forum.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Ga al sinds 2009 naar Pukkelpop, wat voor mij ontbreekt in de undercard zijn bands als Eels, The Streets, Franz Ferdinand, Hot Chip enz. Het is geweldig om naar nieuwe muziek te luisteren, maar een paar meer bands met een beetje meer catalogus zouden goed, vooral voor de vrijdag. Plus headliners op zaterdag behoren tot de zwakste die ze ooit hebben geboekt. Daarom zijn mensen op efests niet zo enthousiast als op dit forum.
Maar Boygenius, Moderat en M83 vallen wel een beetje in die categorie niet?
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
461
250
Maar Boygenius, Moderat en M83 vallen wel een beetje in die categorie niet?
Niet voor mij, nee. Een grote hit tussen hen (Midnight City). Dat wil niet zeggen dat ze niet goed zijn, maar er zijn geen hits, niets om mee te zingen. Ik kan Elbow, Flaming Lips, the Gossip van eerdere line-ups toevoegen aan het soort bands dat ik bedoel.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Relax uitverkocht.

Aan de plattegrond te zien, niet zo'n grote prestatie.

Chill zou ook bijna uitverkocht zijn:

 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Nou, eens kijken of ik dit jaar ga.
Camping relax uitverkocht.
Geen luxe camping meer.
Camping Chill vind ik echt helemaal niets.
Geen airbnb of hotel meer te krijgen uiteraard of tegen belachelijke prijzen.
Line-up vind ik maar zozo.
Tja, wat ga ik doen.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
Nou, eens kijken of ik dit jaar ga.
Camping relax uitverkocht.
Geen luxe camping meer.
Camping Chill vind ik echt helemaal niets.
Geen airbnb of hotel meer te krijgen uiteraard of tegen belachelijke prijzen.
Line-up vind ik maar zozo.
Tja, wat ga ik doen.
Wat is het grote verschil tussen Chill en Relax? Vorig jaar zelf in principe goed kunnen toeven op camping Chill.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
Wij zijn van plan om met onze camper naar het festival te gaan. Tijd geleden stond nog op de website dat er plaatsen bij de sporthal Hasselt zouden zijn waar geparkeerd/ overnacht zou kunnen worden. Om er nu achter te komen dat het aangepast is naar;
  • Er is geen mogelijkheid om met je camper of mobilhome naar Pukkelpop te komen. We raden je aan om in de omgeving van Hasselt een aangepaste camping te zoeken.

Knap vervelend dat dit gewijzigd is.
Zijn er mensen die mij wat tips kunnen geven aan goede mogelijkheden kunnen geven over campings in de buurt?
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Wij zijn van plan om met onze camper naar het festival te gaan. Tijd geleden stond nog op de website dat er plaatsen bij de sporthal Hasselt zouden zijn waar geparkeerd/ overnacht zou kunnen worden. Om er nu achter te komen dat het aangepast is naar;
  • Er is geen mogelijkheid om met je camper of mobilhome naar Pukkelpop te komen. We raden je aan om in de omgeving van Hasselt een aangepaste camping te zoeken.

Knap vervelend dat dit gewijzigd is.
Zijn er mensen die mij wat tips kunnen geven aan goede mogelijkheden kunnen geven over campings in de buurt?
Heidestrand, Holsteenbron.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

Gebruikers die dit onderwerp bekijken