Pukkelpop 2023

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Lijkt me wel extreem hoog voor YYY. Laatste keer dat ze in België stonden (2013) was sub op Dour, de keer ervoor (2009) stonden ze om 16u in de Marquee op RW, om vervolgens bijna 10 jaar stil te blijven. Op Rock En Seine staan ze voorlopig ook pas als vijfde grootste act van hun dag, dus het is niet dat ze hoge eisen stellen.
Bedoel je de yeah yeah yeahs? Is het hier een raadspelletje? :(
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Is dit een grap ofzo. Straks ga je nog vragen waar PKP voor staat.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Is dit een grap ofzo. Straks ga je nog vragen waar PKP voor staat.
Nee, dit is geen grap. Pukkelpop florence of als de afkorting al eerder in het bericht is verwezen zie ik nog door de vingers. Dat is in mijn ogen net zoals verwijzen naar hem of haar terwijl je niet weet wie hem of haar is.
Achter charlotte de witte was ik niet gekomen omdat ze er vorig jaar al stond.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Nee, dit is geen grap. Pukkelpop florence of als de afkorting al eerder in het bericht is verwezen zie ik nog door de vingers. Dat is in mijn ogen net zoals verwijzen naar hem of haar terwijl je niet weet wie hem of haar is.
Achter charlotte de witte was ik niet gekomen omdat ze er vorig jaar al stond.
Even puzzelen is altijd leuk 😉… voor mij was het duidelijk maar snap de verwarring.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.614
Wel mooi dat we niet echt weten wat we morgen krijgen. Toch Florence? Wel, ik wacht sowieso de undercard af vooraleer ik een kaartje koop
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
@Yannick

Deze was ook leuk geweest:

Vrijdag - Rosalia - Billie Eilish - Charlotte de Witte
Marque : Eefje de Visser

Zaterdag- Bad Gyal- Anne- Marie - Angèle
Marquee: Froukje

Zondag - Christine & The Queens - Florence and The Machine
Marquee: Merol - S10

😂😂 Oke Christine, Merol en Rosalia staan al op Werchter maar het was leuk geweest haha!
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
@Yannick

Deze was ook leuk geweest:

Vrijdag - Rosalia - Billie Eilish - Charlotte de Witte
Marque : Eefje de Visser

Zaterdag- Bad Gyal- Anne- Marie - Angèle
Marquee: Froukje

Zondag - Christine & The Queens - Florence and The Machine
Marquee: Merol - S10

😂😂 Oke Christine, Merol en Rosalia staan al op Werchter maar het was leuk geweest haha!
Als graspopper een beetje te poppy naar mijn goesting. Eerlijk is eerlijk: Er staan stiekem toch wel enkele namen tussen die ik echt wel wil zien.
Hint, ik ben voor als het rustig is moet het echt rustig zijn. Of het mag iets speciaals zijn.
bonus: Ik hoop op een heilung ofzo?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Als graspopper een beetje te poppy naar mijn goesting. Eerlijk is eerlijk: Er staan stiekem toch wel enkele namen tussen die ik echt wel wil zien.
Hint, ik ben voor als het rustig is moet het echt rustig zijn. Of het mag iets speciaals zijn.
bonus: Ik hoop op een heilung ofzo?
Ik denk ik maak eens een female only line up gewoon voor de leuk! Helaas stond Merol vorig jaar al op Pukkelpop en een Christine en Rosalia staan op Werchter maar goed brainstormen kan altijd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Als graspopper een beetje te poppy naar mijn goesting. Eerlijk is eerlijk: Er staan stiekem toch wel enkele namen tussen die ik echt wel wil zien.
Hint, ik ben voor als het rustig is moet het echt rustig zijn. Of het mag iets speciaals zijn.
bonus: Ik hoop op een heilung ofzo?
Maak jij nu de Pukkelpop - Graspop randje variant? Nu ben ik benieuwd!
 
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
vrijdag: avenged sevenfold - papa roach - beartooth
marquee: heilung - amenra - igorrr

zaterdag: evanescence - vv (=officiële afkorting van zanger van him ofzo)
marquee: devin townsend - ne obliviscaris - disillusion

zondag: aerosmith - alter bridge - megadetd
marquee: turnstile - kamelot

zaterdag marquee is mijn top 3 bands allertijden samen met heilung. Bloodywood staat er ook ergens tussen, maar die staan al op graspop.

Al deze bands touren voorlopig nog op geen enkel festival i België denk ik. Als hier één iemand van komt op beartooth, turnstile en heilung na ben ik versbaasd. Een igorrr of amenra zie ik ook nog gebeuren.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Mensen die oprecht proberen mee te praten maar niet uit alle afkortingen komen belachelijk maken, ja? Is dat de sfeer die jullie hier graag willen? Teleurstellend...
Mooi gezeegd. aan de andere kant had ik misschien een ander woord kunnen gebruiken dan "raadspelletje". Maargoed, als het aan mij ligt is het vergeten en vergeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Mensen die oprecht proberen mee te praten maar niet uit alle afkortingen komen belachelijk maken, ja? Is dat de sfeer die jullie hier graag willen? Teleurstellend...
Uit die opmerking kon ik niet opmaken of het serieus of ironisch bedoeld was tbh en is helemaal niet zo harsh bedoeld als jij het er nu opnieuw weer van maakt mbt bij mij.

Voorts, 35 pagina's ver en vorig jaar evenwel vrij actief hiero. Ik had érgens wel verwacht dat @Pauly Robin weet wie CDW wanneer er zo vaak over haar wordt gepraat.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Voor het gemak zijn al die afkortingen ook wel makkelijk natuurlijk. Maar ik herken de verwarring ook, ik kom op reddit bijvoorbeeld vaak zat discussies over muziek tegen waar ik geen touw aan vast kan knopen omdat er alleen maar in afkortingen aan albums gerefereerd wordt die ik echt niet kan plaatsen zonder context. Wilde maar even voorkomen dat het hier "not done" zou worden om om opheldering te vragen, dat is alles :)
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Uit die opmerking kon ik niet opmaken of het serieus of ironisch bedoeld was tbh en is helemaal niet zo harsh bedoeld als jij het er nu opnieuw weer van maakt mbt bij mij.

Voorts, 35 pagina's ver en vorig jaar evenwel vrij actief hiero. Ik had érgens wel verwacht dat @Pauly Robin weet wie CDW wanneer er zo vaak over haar wordt gepraat.
Ik begrijp je verbazing dat ik het niet wist. Maar zoals ik zei ik maak er geen probleem meer van. Er zijn wel acts als qotsa, oatw of nu cdw, yyy. Wrm doen we er niet een f+tm, a7x of soad aan vast en we hebben een hele line up.
Ok bij deze ben ik er maar mee aan het lachen. Typ wat je niet laten kunt. Maar er is dan een kleine kans dat ik eens moet vragen wie je bedoelt met die afkorting. En dat is voor niemand een ramp hé.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Voor het gemak zijn al die afkortingen ook wel makkelijk natuurlijk. Maar ik herken de verwarring ook, ik kom op reddit bijvoorbeeld vaak zat discussies over muziek tegen waar ik geen touw aan vast kan knopen omdat er alleen maar in afkortingen aan albums gerefereerd wordt die ik echt niet kan plaatsen zonder context. Wilde maar even voorkomen dat het hier "not done" zou worden om om opheldering te vragen, dat is alles :)
Jouw bericht lees ik pas na mijn laatste post. Dus ik liep een beetje achter. Bedankt.
Ik als metal fan moet niet veel zeggen want zoek maar eens metal logo's op en je staart je ziek naar het gokken welke letter wat is. haha
Enfin, ander onderwerp stel ik voor.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Al deze bands touren voorlopig nog op geen enkel festival i België denk ik. Als hier één iemand van komt op beartooth, turnstile en heilung na ben ik versbaasd. Een igorrr of amenra zie ik ook nog gebeuren.
Ik zie Turnstile gewoon hoog geboekt blijven op basis van die show op Rock Werchter. Moet nog al een show geweest zijn. Moet op PKP ook kunnen, vind ik.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en Pauly Robin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken