Pukkelpop 2023

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Enthousiast word ik er niet van.

3 namen, 3 popprinsessen. Billie Eilish mag je niet missen als festival, logische boeking. Ik ben wel fan van Angele, maar ik heb nu hetzelfde gevoel als in 2018 bij OATW: een headlinerspot krijgen wanneer de hype is gaan liggen. Ik durf niet te zeggen of dit succes gaat hebben. Anne-Marie is misschien dan wel populairder dan het forum denkt, maar speciaal is ze niet.

Ik ben zeer benieuwd naar morgen. Een combo F+TM en CDW zou ik maar koel ontvangen. Na het trio Slipknot/Tame Impala/Arctic Monkeys is er dan te weinig indie/rock aan de bovenkant van de affiche vind ik. Maar wie anders? Arcade Fire torst nog een schandaal mee en zou niet enthousiast onthaald worden. The Strokes is afgeschreven door Ken19, maar dezelfde Ken19 deed dat ook met Slipknot op de dag voor de bekendmaking van Slipknot. Placebo staat al in Lokeren. Op Nothing But Thieves zitten alleen aanstaande huisvrouwen op te wachten.

En dan begin ik niet over Lewis Capaldi.

Een combinatie The Killers/The Strokes en Bicep kan wel wat goed maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Hoezo is de hype voor Angèle gaan liggen? :p Ze deed afgelopen winter hier nog verschillende arena's aan? En nu ze ook internationaal gaat (Coachella oa).. Denk dat het The Killers wordt wel.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Hoezo is de hype voor Angèle gaan liggen? :p Ze deed afgelopen winter hier nog verschillende arena's aan? En nu ze ook internationaal gaat (Coachella oa).. Denk dat het The Killers wordt wel.
Geen idee, gewoon een gevoel. De tickets voor die tour zijn al een tijd geleden in verkoop gegaan. Heeft ze nog veel hits op de radio? Ik luister geen StuBru meer.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Want Nederlanders kunnen geen Frans. xoxo
Verplicht vak op de middelbare, kon het pas na 3 jaar laten vallen. Engels en Duits gaan me beter af, Frans altijd vervelend gevonden en ik gebruik het toch nauwlijks/niet. Dat is voor Belgen toch anders met het Vlaams en Waals.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Nothing but Thieves, Foals, Turnstile of King Gizzard als headliners in de Marquee kunnen toch mooi de 'alternatievere' namen zijn?
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Verplicht vak op de middelbare, kon het pas na 3 jaar laten vallen. Engels en Duits gaat me beter af, Frans altijd vervelend gevonden en ik gebruik het toch nauwlijks/niet. Dat is voor Belgen toch anders met het Vlaams en Waals.
Bwa, 8 jaar Frans gehad op lager/middelbaar, ik kan er bijna niks meer van.
Ook totaal geen interesse gehad, leerkrachten waren ook altijd krengen (toeval of niet?).
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
I
Hoezo is de hype voor Angèle gaan liggen? :p Ze deed afgelopen winter hier nog verschillende arena's aan? En nu ze ook internationaal gaat (Coachella oa).. Denk dat het The Killers wordt wel.
ik kende haar niet heel goed..nu wat muziek geluisterd en Damn dat klinkt toch echt goed!
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Nothing but Thieves, Foals, Turnstile of King Gizzard als headliners in de Marquee kunnen toch mooi de 'alternatievere' namen zijn?
Ik vind dat je van de 3 headliners en 3 subheadliners minimum 2 rock/indie moet hebben. Je kan veel mooie kleine namen hebben, maar het zijn uiteindelijk de grote namen die volk lokken. Meer volk voor de grote namen betekent ook veel volk in de Marquee/Club/Backyard, waardoor er een betere vibe hangt rond alles wat met dat genre te maken heeft.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Nothing but Thieves, Foals, Turnstile of King Gizzard als headliners in de Marquee kunnen toch mooi de 'alternatievere' namen zijn?
Weeral Nothing But Thieves? Stonden er vorig jaar nog. En King Gizzard lijkt me maar een kleine marqueeheadliner. Gingen voor hun cancel vorig jaar de Club doen.

Hoop dan vooral op de Yeah Yeah Yeahs in die categorie.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
The Killers doen voorlopig 3 festivals over het kanaal volgens hun site. Vooralsnog geen voet op europees vasteland. Ondanks dat er toch wel al wat bekendmakingen zijn voor die periode.
Toch een moeilijke.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Main: Yungblud > Billie Eilish > Charlotte De Witte / Amelie Lens / BICEP
Marquee: Loyle Carner > Foals

Main: Rema > Anne-Marie > Angèle
Marquee: Moderat

Main: Turnstile > YYY's > The Killers
Marquee: Steve Lacy > M83 / Bonobo?

Zoiets?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Main: Yungblud > Billie Eilish > Charlotte De Witte / Amelie Lens / BICEP
Marquee: Loyle Carner > Foals

Main: Rema > Anne-Marie > Angèle
Marquee: Moderat

Main: Turnstile > YYY's > The Killers
Marquee: Steve Lacy > M83 / Bonobo?

Zoiets?
Yungblud wel logische combo met Billie ergens. En M83 misschien voor Steve Lacy? Bonobo erna dan ja.

Hoop vurig dat we iets spannenders krijgen dan The Killers. Nee, geen idee wat. Of anders in combo met Florence?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Main: Yungblud > Billie Eilish > Charlotte De Witte / Amelie Lens / BICEP
Marquee: Loyle Carner > Foals

Main: Rema > Anne-Marie > Angèle
Marquee: Moderat

Main: Turnstile > YYY's > The Killers
Marquee: Steve Lacy > M83 / Bonobo?

Zoiets?
Lijkt me wel extreem hoog voor YYY. Laatste keer dat ze in België stonden (2013) was sub op Dour, de keer ervoor (2009) stonden ze om 16u in de Marquee op RW, om vervolgens bijna 10 jaar stil te blijven. Op Rock En Seine staan ze voorlopig ook pas als vijfde grootste act van hun dag, dus het is niet dat ze hoge eisen stellen.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
417
240
Sorry maar hoop toch stiekem dat ze Daan bekend maken voor Pukkelpop 2023 want heb geen tijd om naar de tot nu toe bekend gemaakte concerten van hem te gaan. victory for you and me we will see hope gives life
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Yungblud wel logische combo met Billie ergens. En M83 misschien voor Steve Lacy? Bonobo erna dan ja.

Hoop vurig dat we iets spannenders krijgen dan The Killers. Nee, geen idee wat. Of anders in combo met Florence?
Ik herhaal; Steve Lacy is écht niet zo groot, Matt. Ik schat 'm ergens qua plek à la Aurora of Jack Harlow.

edit: Maar komt Florence nu wel of niet, want zei @jimmywe nu niet net 4/5 grote namen zijn vrouwelijke acts? Billie, Angèle, Anne-Marie en..? Toch Florence?

Lijkt me wel extreem hoog voor YYY.
Hm, ik dacht dat hun ego groter was lol. Zet ze dan maar in als Marquee-head.

En in principe vergeet ik dan nog Lewis Capaldi die even goed zou kunnen subben (ipv YYY's dan op m'n lijstje).
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Enthousiast word ik er niet van.

3 namen, 3 popprinsessen. Billie Eilish mag je niet missen als festival, logische boeking. Ik ben wel fan van Angele, maar ik heb nu hetzelfde gevoel als in 2018 bij OATW: een headlinerspot krijgen wanneer de hype is gaan liggen. Ik durf niet te zeggen of dit succes gaat hebben. Anne-Marie is misschien dan wel populairder dan het forum denkt, maar speciaal is ze niet.

Ik ben zeer benieuwd naar morgen. Een combo F+TM en CDW zou ik maar koel ontvangen. Na het trio Slipknot/Tame Impala/Arctic Monkeys is er dan te weinig indie/rock aan de bovenkant van de affiche vind ik. Maar wie anders? Arcade Fire torst nog een schandaal mee en zou niet enthousiast onthaald worden. The Strokes is afgeschreven door Ken19, maar dezelfde Ken19 deed dat ook met Slipknot op de dag voor de bekendmaking van Slipknot. Placebo staat al in Lokeren. Op Nothing But Thieves zitten alleen aanstaande huisvrouwen op te wachten.

En dan begin ik niet over Lewis Capaldi.

Een combinatie The Killers/The Strokes en Bicep kan wel wat goed maken.
Wie is cdw? Gelieve wat meer volledige namen te gebruiken. bedankt
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Main: Yungblud > Billie Eilish > Charlotte De Witte / Amelie Lens / BICEP
Marquee: Loyle Carner > Foals

Main: Rema > Anne-Marie > Angèle
Marquee: Moderat

Main: Turnstile > YYY's > The Killers
Marquee: Steve Lacy > M83 / Bonobo?

Zoiets?
Billie sluit vrijdag gewoon af. Is ook zo gecommuniceerd door Pkp.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken