Pukkelpop 2023

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
461
250
Yes, apparently.
Helps that she is a cheap and Belgian option.

I love Pukkelpop but it's also a festival that booked Martin Solveig 3 out of 4 years and also Placebo a few years ago 2 years in a row as headliners.
 

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
36
28
Ik zie het echt nog gebeuren dat niet Charlotte De Witte maar wel Amelie Lens uit het niets een dance afsluiter spot krijgt op de main.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Gokje, vandaag Florence, als het dan toch aparte aankondigingen zijn. Beetje jammer dat we dan uiteindelijk maar drie namen gaan kennen. Zelfs voor de editie van 2018 was dat gewoon per twee ofzo, iirc.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.622
Gokje, vandaag Florence, als het dan toch aparte aankondigingen zijn. Beetje jammer dat we dan uiteindelijk maar drie namen gaan kennen. Zelfs voor de editie van 2018 was dat gewoon per twee ofzo, iirc.
Neem wel aan dat we iets meer gaan krijgen hoor. Om nu Charlotte De Witte en Florence & The Machine aan te kondigen om daarna pas in maart terug te keren lijkt me best vreemd.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Gokje, vandaag Florence, als het dan toch aparte aankondigingen zijn. Beetje jammer dat we dan uiteindelijk maar drie namen gaan kennen. Zelfs voor de editie van 2018 was dat gewoon per twee ofzo, iirc.

Ik had ergens toch begrepen dat er vandaag en/of morgen meerdere namen zouden komen.

"Op donderdag en vrijdag worden er op hetzelfde uur én op dezelfde locatie nog enkele belangrijke namen voor het festival aangekondigd."

Dat klinkt niet als één naam per dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik had ergens toch begrepen dat er vandaag en/of morgen meerdere namen zouden komen.

"Op donderdag en vrijdag worden er op hetzelfde uur én op dezelfde locatie nog enkele belangrijke namen voor het festival aangekondigd."

Dat klinkt niet als één naam per dag.
Denk gewoon de 2 grootsten per dag
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
403
90
Charlotte de Witte. Als ze terug komt zal ze niet voor dit weekend aangekondigd worden. Tis eerst haar event in Flanders Expo nu zaterdag, die ng niet uitverkocht is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Bwa. Maakt die dat veel uit voor haar dat dat nog niet uitverkocht is?

Florence, The Killers, Amelie Lens dan?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Als Charlotte een speciale eigen productie heeft voor deze zomer, lijkt het mij ook wel logisch dat ze Pkp zal goedmaken. En een andere avond Bicep die de main stage afsluiten na de headliner.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.622
En die Anne Marie blijft ook maar terugkeren, waar is dat goed voor
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Gebruikers die dit onderwerp bekijken