Pukkelpop 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ken op Efestivals. Nuja, Imagine Dragons was al sowieso geen optie dus alleen maar bad news, want The Strokes lijken alweer niet in België te staan. Geen idee wat "a little longer" wil zeggen, hopen op een zaalshow in september?

Hoe dan ook, tot nu toe zie ik weinig headliners naast Billie die mij naar PkP gaan trekken.

Good and bad news…

good: no Forever Young cover

Bad: we have to wait again a little longer in Belgium to see that NYC band
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ken op Efestivals. Nuja, Imagine Dragons was al sowieso geen optie dus alleen maar bad news, want The Strokes lijken alweer niet in België te staan. Geen idee wat "a little longer" wil zeggen, hopen op een zaalshow in september?

Hoe dan ook, tot nu toe zie ik weinig headliners naast Billie die mij naar PkP gaan trekken.
Vrees eerder dat hij "hopelijk bij een volgende tour" bedoelt..

Florence en The Killers dan?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
110
95
Ken op Efestivals. Nuja, Imagine Dragons was al sowieso geen optie dus alleen maar bad news, want The Strokes lijken alweer niet in België te staan. Geen idee wat "a little longer" wil zeggen, hopen op een zaalshow in september?

Hoe dan ook, tot nu toe zie ik weinig headliners naast Billie die mij naar PkP gaan trekken.
Ik bespeur een deja-vu, Mattman, na een paar namen van Rock Werchter ging je zeker geen kaartje voor RW halen voor 2023 en daar is dat zure er bij jou inmiddels ook een beetje vanaf naar mijn idee... Ga je dat spelletje hier herhalen?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Hoe graag ik The Strokes ook heb. Als je die show op BKS zag en je koppelt dit aan ticketverkoop.
Ik zou ze als organisator ook niet boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Chiel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik bespeur een deja-vu, Mattman, na een paar namen van Rock Werchter ging je zeker geen kaartje voor RW halen voor 2023 en daar is dat zure er bij jou inmiddels ook een beetje vanaf naar mijn idee... Ga je dat spelletje hier herhalen?
Welk zure? Hij zegt gewoon dat hij het jammer vindt dat The Strokes niet komen en dat de headliners naast Eilish hem vermoedelijk niet gaan niet trekken. Kan toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik bespeur een deja-vu, Mattman, na een paar namen van Rock Werchter ging je zeker geen kaartje voor RW halen voor 2023 en daar is dat zure er bij jou inmiddels ook een beetje vanaf naar mijn idee... Ga je dat spelletje hier herhalen?
Hoezo spelletje? 😅 De eerste RW namen, de headliners dus, vielen mij enorm tegen maar dat werd rechtgetrokken door een goede lineup in de breedte. Zodanig dat ik er weer enthousiast van werd, wat toch net goed is niet?

Of dat weer het geval zal zijn weet ik nog niet. Billie is in ieder geval een fijnere eerste naam voor mij dan die eerste 4 Werchternamen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en Timmetje

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
110
95
Ach het is maar perceptie, maar zo komt het vaak op mij over bij jou. Eerst druipt de teleurstelling er wekenlang vanaf en dan valt het meestal allemaal toch weer mee. En dat jaar in jaar uit ;), omdat het zo voorspelbaar is lijkt het wel een soort spelletje voor je.

Het zure slaat trouwens op de opmerking 'Mja, beetje onnozele uitvlucht om het zo snel weer te boeken want het zal uiteindelijk wel dezelfde show zijn.'. Niet op het feit dat the Strokes niet komen, ik weet hoe graag hij/je die wilt zien...
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ach het is maar perceptie, maar zo komt het vaak op mij over bij jou. Eerst druipt de teleurstelling er wekenlang vanaf en dan valt het meestal allemaal toch weer mee. En dat jaar in jaar uit ;), omdat het zo voorspelbaar is lijkt het wel een soort spelletje voor je.

Het zure slaat trouwens op de opmerking 'Mja, beetje onnozele uitvlucht om het zo snel weer te boeken want het zal uiteindelijk wel dezelfde show zijn.'. Niet op het feit dat the Strokes niet komen, ik weet hoe graag hij/je die wilt zien...
Een headliner die alweer na een jaar op herhaling komt mag toch op een beetje kritiek rekenen?

En over die lineup van RW van vorig jaar heb ik niet gezegd dat uit uiteindelijk ‘wel meeviel’. Die vond ik voor mezelf ook echt niet de moeite om te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
293
220
Ach het is maar perceptie, maar zo komt het vaak op mij over bij jou. Eerst druipt de teleurstelling er wekenlang vanaf en dan valt het meestal allemaal toch weer mee. En dat jaar in jaar uit ;), omdat het zo voorspelbaar is lijkt het wel een soort spelletje voor je.
Is dat na enkele jaren niet het onvermijdelijke lot van elke serieuze muziekliefhebber die tegen beter weten in zijn hart verpand heeft aan de grote festivals? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: EngineNr9

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
458
523
Ken op Efestivals. Nuja, Imagine Dragons was al sowieso geen optie dus alleen maar bad news, want The Strokes lijken alweer niet in België te staan. Geen idee wat "a little longer" wil zeggen, hopen op een zaalshow in september?

Hoe dan ook, tot nu toe zie ik weinig headliners naast Billie die mij naar PkP gaan trekken.
Hopen dat ken Ken niet betrouwbaar genoeg is
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Qua headliners: Billie Eilish, The Strokes, Florence & The Machine lijkt me een mooi trio om op aan te vullen.

Underworld, Nothing But Thieves en Charlotte de Witte stonden er vorig jaar al dus die overlap is er gelukkig al niet.
Charlotte De Witte gaat er dit jaar opnieuw staan, enkel en alleen omdat ze technische problemen had!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken