Lowlands 2023

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
The Killers zullen niet snel naar Lowlands komen, budget technisch denk ik. (edit, 18 aug staan ze ook op een ander festival, planningstechnisch kan het ook nog wel eens zijn)
Anders heeft LL wel een grote laten schieten.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Misschien nog een middag Alpha of bravo naam. Maar de echte klappers hebben we gehad!
Ik ben het met je eens dat Pukkelpop iets grotere namen heeft.
 

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
63
104
Er zijn echt nog wel wat namen, die bijvoorbeeld in hetzelfde weekend op PP staan of die net een tof nieuw album hebben en die geloof ik ook niet zo extreem duur zijn, waarvan ik denk, dat zou echt een perfecte Lowlands boeking zijn. Bijvoorbeeld: Skin on Skin, Sophie Straat, Dropkick Murphys, Joji, Aitch, Spinvis of Sef. Letten we een beetje op @Lowlands??
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
182
327
Er zijn echt nog wel wat namen, die bijvoorbeeld in hetzelfde weekend op PP staan of die net een tof nieuw album hebben en die geloof ik ook niet zo extreem duur zijn, waarvan ik denk, dat zou echt een perfecte Lowlands boeking zijn. Bijvoorbeeld: Skin on Skin, Sophie Straat, Dropkick Murphys, Joji, Aitch, Spinvis of Sef. Letten we een beetje op @Lowlands??
Er zijn nog wel wat PP namen die ook op LL mogen komen. Ben benieuwd wat er nog bij komt, zelf hoop ik nog een beetje (tevergeefs) op wat grotere artiesten maar heb m’n twijfels
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Er zijn echt nog wel wat namen, die bijvoorbeeld in hetzelfde weekend op PP staan of die net een tof nieuw album hebben en die geloof ik ook niet zo extreem duur zijn, waarvan ik denk, dat zou echt een perfecte Lowlands boeking zijn. Bijvoorbeeld: Skin on Skin, Sophie Straat, Dropkick Murphys, Joji, Aitch, Spinvis of Sef. Letten we een beetje op @Lowlands??
Er is wel al een hoop uit je rijtje dat of op DTRH of op BKS staat.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
182
327
Welke PP namen dan?
Een Joji, Ben Bohmer of Bonobo zou leuk zijn. Qua grootte mooie aanvulling en ze lijken te kunnen. Wel sterk m’n twijfels over of LL het zelf nog nodig vindt

Denk dat mijn verwachtingen qua nieuwe namen te hoog liggen, maar we gaan het nog zien
 
  • Leuk
Waarderingen: smearsel

Bob105

Support act
18 jun 2021
765
886
Een Joji, Ben Bohmer of Bonobo zou leuk zijn. Qua grootte mooie aanvulling en ze lijken te kunnen. Wel sterk m’n twijfels over of LL het zelf nog nodig vindt

Denk dat mijn verwachtingen qua nieuwe namen te hoog liggen, maar we gaan het nog zien
Is al eerder gezegd, maar namen zoals Joji of 1 maatje kleiner zelfs hoef ie inderdaad niet meer te verwachten. Alle hoge spots lijken vergeven.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Ik heb Charlotte gisteren gezien op 909, maar zonder productie hoor. Was wel echt heerlijk om in deze setting haar te zien, ipv met dat telefoonpubliek op Tommorowland etc.

Edit: ah ik zie dat ze die Overdrive producties meeneemt naar de grote majors. Die ziet er wel dik uit ja. Gisteren alleen haar gear maar spreekwoordelijke dak ging er ook gewoon af hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke

Ploegie

Playlistbediener
23 feb 2015
28
17
Zojuist Turnstile gezien in 013, publiek ging compleet uit z’n dak en de band is enorm gegroeid sinds dat ik ze in de X-Ray heb gezien. Ben benieuwd wat de op Lowlands gaan brengen dit jaar!
 

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Je programmeert ze toch naar de Nederlandse Markt, niet naar de plek op de US posters.. Op wat voor podia zouden ze hier spelen..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken