Lowlands 2023

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Yes, mooi: The Haunted Youth, Snail Mail en Wunderhorse
Prima om mee te pakken: Merol, John Coffey en Nusantura Beat
Klinkt interessant maar moet ik nog verder luisteren (iemand tips/live ervaringen?): Mimi Webb, Baker, Bubliczki, eee gee (klinkt heel goed de eerste luisterbeurten!) en Amber Arcades.

De rest ken ik niet en vond ik iets minder interessant klinken.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Weer leuke nieuwe dingen. Veel om te ontdekken. Jon Coffey, leuk dat ze er weer staan. Meer verrast door Zulu (staan ook al op Jera), julie, Wunderhorse en dan The Haunted Youth….. ik lees die naam erg vaak. Ligt dan aan mij, maar wordt dan in mijn ogen teveel gehypet, maar ja toch een poging wagen. Betere drop dan op het eerste gezicht. Dank je programma commissie LL 🙏🏻🔥
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Weer leuke nieuwe dingen. Veel om te ontdekken. Jon Coffey, leuk dat ze er weer staan. Meer verrast door Zulu (staan ook al op Jera), julie, Wunderhorse en dan The Haunted Youth….. ik lees die naam erg vaak. Ligt dan aan mij, maar wordt dan in mijn ogen teveel gehypet, maar ja toch een poging wagen. Betere drop dan op het eerste gezicht. Dank je programma commissie LL 🙏🏻🔥
Staat ook werkelijk overal dit jaar, maar is wel echt een aanrader. Ik ga er weer zonder twijfel heen.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Bob105

Support act
18 jun 2021
765
886
Yes, mooi: The Haunted Youth, Snail Mail en Wunderhorse
Prima om mee te pakken: Merol, John Coffey en Nusantura Beat
Klinkt interessant maar moet ik nog verder luisteren (iemand tips/live ervaringen?): Mimi Webb, Baker, Bubliczki, eee gee (klinkt heel goed de eerste luisterbeurten!) en Amber Arcades.

De rest ken ik niet en vond ik iets minder interessant klinken.
Mimi Webb op Pinkpop vorig jaar was niet boeiend en te veel covers. "Tiktoksensatie" maar daar is het wat mij betreft wel mee gezegd. Zou ik lekker overslaan :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Bob105

Support act
18 jun 2021
765
886
Weer leuke nieuwe dingen. Veel om te ontdekken. Jon Coffey, leuk dat ze er weer staan. Meer verrast door Zulu (staan ook al op Jera), julie, Wunderhorse en dan The Haunted Youth….. ik lees die naam erg vaak. Ligt dan aan mij, maar wordt dan in mijn ogen teveel gehypet, maar ja toch een poging wagen. Betere drop dan op het eerste gezicht. Dank je programma commissie LL 🙏🏻🔥
Tja, teveel gehypet? Het is meer dat ze gewoon overal staan deze zomer denk ik. Dan word je automatisch veel genoemd.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Leuk dat Zulu hierboven vaak wordt genoemd als band die graag gezien wilt worden!
Ik heb ze vorig jaar in Rotterdam gezien en het optreden duurde nog geen half uur. In dat half uur gaat de X-ray wel volledig worden afgebroken worden, was heel hard en vet!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Heel jammer dat er elk jaar weer namen als Merol en de Jeugd staan. Maar je kunt toch niet alles zien.

The Haunted Youth mag misschien overal staan maar is wel rete goed!

Verder moet Ik even flink gaan inluisteren de komende dagen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Heel jammer dat er elk jaar weer namen als Merol en de Jeugd staan. Maar je kunt toch niet alles zien.

The Haunted Youth mag misschien overal staan maar is wel rete goed!

Verder moet Ik even flink gaan inluisteren de komende dagen.
De jeugd is een simpel reken sommetje.
+ Goedkoop
+ Volle Alpha
+ Garantie voor een een feestje
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
+ ook een makkelijke mensensprijder. Is dus tactisch een goede boeking. Hoogstwaarschijnlijk sta ik wel ergens anders
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke

anniek

Playlistbediener
13 jul 2020
23
40
Inmiddels de nieuwe drop wat meer geluisterd en verrassend positief. Snail mail, Bakar, Haunted Youth, Wunderhorse en Alewya wil ik wel mee pakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en davadude

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Bakar is echt een hele lekkere naam. Lijkt me heerlijk wakker worden op zondag ochtend!
 
  • Leuk
Waarderingen: anniek

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Gisteravond SZA gezien in de Ziggo Dome, ook echt een fantastische artiest om wie weet ooit op Lowlands te hebben
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
214
136
Kunnen we nog wat dikke ALPHA/ BRAVO namen verwachten of is alles al gelost?
Heb net ff naar pukkelpop gekeken en LL mist toch wel een paar namen die ik graag had willen zien.
The Killers
Dropkick Murphys
Reinier Zonneveld
 
  • Haha
Waarderingen: Benjamin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken