Lowlands 2023

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Besloten om samen met m'n zus (samen zijn we 100 ☺️) na 17 jr nog eens naar LL te gaan!!
Hopelijk kunnen we as zaterdag 'n kaartje bemachtigen.
Zal het snel uitverkopen?
Mijn gevoel zegt van wel, maar dat is omdat er nu meer mensen dan ooit in onze groep meegaan.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Als ik hier zo lees niet….. maar ik zit klaar met 2 laptops en mijn telefoon 😉 (I know zo creëren we de wachtrij). Geen idee of iedereen zo even 300,00 per kaartje kan ophoesten.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Tsja, ik denk dat de prijs wel meespeelt, maar uiteindelijk is en blijft het Lowlands en zal het wel weer storm lopen. Ik neem ook het zekere voor het onzekere met meerdere apparaten :censored:
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en eva84

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Tsja, ik denk dat de prijs wel meespeelt, maar uiteindelijk is en blijft het Lowlands en zal het wel weer storm lopen. Ik neem ook het zekere voor het onzekere met meerdere apparaten :censored:
Ik twijfel ook. Hier ook wat afvallers om me heen. Maar ergens blijft het Lowlands natuurlijk. Dan ben ik altijd op mij hoede. Kaarten kopen gaat bijna nooit zonder spanning
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Ik merk ook wel afvallers bij ons in de groep nav de prijs, of twijfelaars die volgend jaar naar BKS/DTRH willen ipv LL.
Ben benieuwd welke invloed de prijs heeft op de kaartverkoop, maar denk dat na 1 dag gewoon weer het bordje uitverkocht uithangt.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Na het beluisteren van de Llowcast denk ik echt dat er nog wel een andere vrijdagheadliner gaat komen.

Zoals gezegd wordt er duidelijk verteld dat Underworld en Charlotte twee opeenvolgende dagen afsluiten (vrijdag en zaterdag dus). Ze zeggen vrij expliciet dat het gaat om een techno-afsluiter in de nacht en dus geen headliner. Sterker nog, Erik zegt letterlijk dat wat hem betreft een headliner ook om 2 uur 's middags kan spelen en dat ze af willen van het idee dat die altijd de dag afsluit.

Daarnaast komt NBT helemaal niet eens voorbij. Er wordt letterlijk geen woord over gesproken, terwijl toch vrijwel alle andere grotere namen aan bod komen. Als die echt headlinen zou dat toch genoemd worden? Dat het een band is die in 2015 in de Charlie stond, daarna Alpha opener en nu headliner. Maar geen woord dus.

Dat NBT bij de bovenste rij namen op de website staat lijkt me eerder een teken dat zij subben voor Billie Eilish. Dan staan gewoon de grootste 2 namen van elke dag bovenaan de website. En heb je van de 6 grootste namen de kleinste en de grootste op dezelfde dag, voor de balans. Bovendien past NBT best wel bij het Eilish publiek.

Vr: ? - Underworld
Za: FatM - CdW
Zo: NBT - Billie
Ik denk dat we niet te veel hoop moeten hebben en dat dit het is.
Mocht er nog wel een laatste headliner bijkomen, dan zie ik die nog wel overkomen van NSJ. Dat Lizzo of Stormzy met korting 2 keer is geboekt.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
585
De poll op Reddit geeft toch ook wel een hoop afhakers aan. Ik sta zelf zeker in de rij maar het lijkt er zelfs op dat ik van mijn clubje de enige ben 😅Screenshot_20230203_065511.jpg
 
  • Thinking
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Hoewel ik deze week niet ontevreden ben over de lichting, hoop ik toch dat we nog iets in de volgende lichting gaan krijgen uit het rijtje: Aphex Twin, Yeah Yeah Yeahs, Wilco, The Walkmen, Glen Hansard, Explosions In The Sky, etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound en mattman

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
585
Ben ook benieuwd of het buitenspel zetten van TicketSwap invloed heeft op de vvk.
Voor de ticket ronselaars wel hoop ik. Er is een alternatief als je van je kaartje af wil dus voor mij zou dat geen belemmering zijn.

Ergens is het ook wel een voordeel dat je nu gegarandeerd een werkend/echt kaartje krijgt. Ik ben alleen geen voorstander van verplichte apps. Las wel dat je de kaartjes ook kan oproepen via de site dus de app zou je in theorie achterwege kunnen laten.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Voor de ticket ronselaars wel hoop ik. Er is een alternatief als je van je kaartje af wil dus voor mij zou dat geen belemmering zijn.

Ergens is het ook wel een voordeel dat je nu gegarandeerd een werkend/echt kaartje krijgt. Ik ben alleen geen voorstander van verplichte apps. Las wel dat je de kaartjes ook kan oproepen via de site dus de app zou je in theorie achterwege kunnen laten.
Ja, maar dan moet je dus een internetverbinding hebben.. Als je met 10.000 in een rij staat, is dat niet gegarandeerd. Screenshots of PDF's op je scherm mogen niet gescanned worden aldus Ticketmaster (de ticketmaster band moet bewegen)
blog-mobiele-tickets-banner.gif
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Ja, maar dan moet je dus een internetverbinding hebben.. Als je met 10.000 in een rij staat, is dat niet gegarandeerd. Screenshots of PDF's op je scherm mogen niet gescanned worden aldus Ticketmaster (de ticketmaster band moet bewegen)
blog-mobiele-tickets-banner.gif
GIF van maken? 😜
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Voor de ticket ronselaars wel hoop ik. Er is een alternatief als je van je kaartje af wil dus voor mij zou dat geen belemmering zijn.
Let er wel op dat Ticketmaster normaal gesproken de optie tot doorverkoop een paar dagen voor het event stopzet. Dus ben je ziek dan heb je pech.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Ja, maar dan moet je dus een internetverbinding hebben.. Als je met 10.000 in een rij staat, is dat niet gegarandeerd. Screenshots of PDF's op je scherm mogen niet gescanned worden aldus Ticketmaster (de ticketmaster band moet bewegen)
blog-mobiele-tickets-banner.gif

Ah super! Ik heb denk ik in die rij nog geen enkele keer internet gehad😂. Antenne aan de tas en gaan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken