Lowlands 2023

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Ik gok op iets van Billie Eilish - Blur - Moderat - Stormzy - Arcade Fire als mogelijke headliners tot nu toe (niet allemaal)
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Blur op Lowlands lijkt me best een goede match eigenlijk.
In ieder geval fijn dat ze nog op meerdere festivals in Nederland kanshebber zijn.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Is Billie inmiddels niet te groot voor LL? Sziget is wel logisch als je kijkt naar wat daar de afgelopen jaren heeft gestaan (lees Bieber, Robbie Williams, Rihanna)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman, daily en Bato_V

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Is Billie inmiddels niet te groot voor LL? Sziget is wel logisch als je kijkt naar wat daar de afgelopen jaren heeft gestaan (lees Bieber, Robbie Williams, Rihanna)
Ik zie Billie inderdaad ook best wel eens Benelux-exclusive op Rock Werchter zijn.

Voor Lowlands misschien eerder namen als The Strokes, Florence, Blur, Green Day
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Billie is natuurlijk de ultieme LL naam. Is gewoon een perfecte match.

Blur zou ik heel tof vinden Damon Albarn heeft natuurlijk met meerdere projecten de laatste jaren op Lowlands gestaan.

Ik denk dat Imagine Dragons ook goed past. Maar heeft absoluut niet mijn voorkeur. Florence past
Voor mijn gevoel minder goed. Maar zou ik juist wel leuk vinden!

Sam Fender mag van mij gewoon nog een keer. M83, Foals (Als bravo headliner) Jammie xx, M83, Moderat, Two Feet, Amyl en Frank Carter zijn allemaal zeer welkom!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Billie - Florence - Arcade Fire

Zoiets?
Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat ze Arcade Fire toch links laten liggen.
Heb zelf wel het gevoel dat Billie Eilish en FATM er sowieso zullen staan, zeker na de sziget aankondiging. Foals zal er ook wel staan, maar als headliner?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat ze Arcade Fire toch links laten liggen.
Heb zelf wel het gevoel dat Billie Eilish en FATM er sowieso zullen staan, zeker na de sziget aankondiging. Foals zal er ook wel staan, maar als headliner?
Billie Eilish is een beetje afwachten. Muzikaal een dikke match maar ik denk dat het inmiddels een heel, heel dure naam geworden is. Toch een van de grootste popsterren ter wereld. Gaat nog los over de prijs voor een AM gok ik…
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Billie Eilish is een beetje afwachten. Muzikaal een dikke match maar ik denk dat het inmiddels een heel, heel dure naam geworden is. Toch een van de grootste popsterren ter wereld. Gaat nog los over de prijs voor een AM gok ik…
Ja haar prijskaartje zal wellicht het enige obstakel zijn. Ze past 100%, zou ook een schitterende boeking zijn. Maar LL houdt niet zo van erg dure namen. Zo hebben ze Outkast destijds ook laten lopen. EvE zei letterlijk: te duur voor wat je ervoor terug krijgt.

Sziget (en Pukkelpop overigens ook wel) kiest wel regelmatig voor die duurdere namen. Heeft er misschien ook mee te maken dat je bij LL geen dagkaarten kunt kopen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Voor mij hoeft het niet echt. Maar goed voor een Lowlands zou dit gewoon een goede boeking zijn.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ja, hoe zit / zat dat? Bijna uitverkocht las ik net.
In principe kreeg iedereen die vorig jaar kaarten heeft gekocht een paar dagen pre sale de mogelijkheid 8 kaarten te kopen. Wat best bijzonder is want dan kan nooit iedereen aan de pre sale meedoen als velen 8 kaarten kopen 😅

Alleen bij groepstickets waren wat mensen die geen pre sale mail hebben ontvangen
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Down the rabbit hole 2022 - €220
DTRH 2023 - €245

Prijsstijging van zo’n 11%

Als Lowlands dat doortrekt worden de kaartjes afgerond €285,- (255 in 2022).
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Down the rabbit hole 2022 - €220
DTRH 2023 - €245

Prijsstijging van zo’n 11%

Als Lowlands dat doortrekt worden de kaartjes afgerond €285,- (255 in 2022).

Mijn god, toen de 200 euro grens een paar jaar geleden in zicht kwam vond ik het al heel duur. Maar goed, we hebben het er maar mee te doen...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
In principe kreeg iedereen die vorig jaar kaarten heeft gekocht een paar dagen pre sale de mogelijkheid 8 kaarten te kopen. Wat best bijzonder is want dan kan nooit iedereen aan de pre sale meedoen als velen 8 kaarten kopen 😅

Alleen bij groepstickets waren wat mensen die geen pre sale mail hebben ontvangen
Dat was vorig jaar i.v.m. corona / duurdere kaarten, maar ik verwacht dit jaar geen presale, maar ik hoop het wel.

Volgens mij geeft DTRH nu dus ook een presale. Ik was benieuwd hoe dat zat zeg maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Dat was vorig jaar i.v.m. corona / duurdere kaarten, maar ik verwacht dit jaar geen presale, maar ik hoop het wel.

Volgens mij geeft DTRH nu dus ook een presale. Ik was benieuwd hoe dat zat zeg maar.
DTRH heeft dit jaar dus wel een presale gehad.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken