Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
Ben niet zo'n fan van dingen vastleggen op een festival. Als het goed uitkomt, ben ik de eerste om gezellig samen wat te drinken en te ouwehoeren met elkaar.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Denk ook dat het een pauze van 5 minuten o.i.d. zal zijn. Veel langer zullen ze het niet stil leggen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Hey Dennis, je bent een gezellige gast met veel liefde voor jouw Pinkpop (ook al ga je nog niet zo gek lang). Chapeau! Samen een pint of iets speciaals drinken bij de Brand special beer bar. Lijkt me best ok.
Maar laten we het dan over andere zaken hebben dan muziek 😉.
wel, dat lijkt me een prima idee 👍🏻
wellicht komen we elkaar wel tegen 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Fijn dat ze hebben geluisterd naar de kritiek. 5 minuten lijkt me oké, als ik naar die plattegrond kijk. Die stages zijn naast elkaar. Gewoon een kwestie van strategisch opstellen bij Riverside en gelijk door naar de mainstage als ze klaar zijn. Helemaal prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Fijn dat ze hebben geluisterd naar de kritiek. 5 minuten lijkt me oké, als ik naar die plattegrond kijk. Die stages zijn naast elkaar. Gewoon een kwestie van strategisch opstellen bij Riverside en gelijk door naar de mainstage als ze klaar zijn. Helemaal prima.
Ja 5 minuten is meeer dan genoeg. Als je linkerkant tent staat ben je er in een minuut. 3 minuten als je ook bier wilt (is dat uberhaupt een vraag?) En ook nog een goed plekje wil
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
LIVE concert in Tivoli Utrecht met 62 Euro voor een kaartje is uitverkocht. Toch jammer dat ze geen volledige set spelen op Bospop. Al krijgen ze al langer dan ik verwacht had maar een half uurtje langer had van mij ook wel gemogen😂.
Benieuwd of Bospop nog afzeggingen gaat krijgen.. ik mag hopen van niet.
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Na lang wikken en wegen toch maar zaterdag tickets gekocht. Vorig jaar Porcupine Tree gemist vanwege vakantie, dit jaar gaan we ze wel zien!
Live en Riverside op dezelfde dag is dan heel erg mooi meegenomen, evenals The White Buffalo en Ray Wilson. Gaan ons ongetwijfeld vermaken!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Jamel

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik kijk er inmiddels ook wel enorm naar uit moet ik zeggen! Lekker alle drie de dagen weer op de wie in Weert. Zeker met het weer dat het nu telkens buiten is, zou dat weer een genot moeten worden.

LIVE concert in Tivoli Utrecht met 62 Euro voor een kaartje is uitverkocht. Toch jammer dat ze geen volledige set spelen op Bospop. Al krijgen ze al langer dan ik verwacht had maar een half uurtje langer had van mij ook wel gemogen😂.
Benieuwd of Bospop nog afzeggingen gaat krijgen.. ik mag hopen van niet.
Heb je dan ergens gezien dat voor Bospop geboekte acts optredens afzeggen?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Heb je dan ergens gezien dat voor Bospop geboekte acts optredens afzeggen?
Nee, ben nog niets tegen gekomen voor Bospop al is er recent links en rechts op andere festivals wel wat uitgevallen zag ik. Gelukkig nog geen headliners. Mag altijd hopen dat dat je festival voorbij gaat natuurlijk. Nog een keer zoals Sting hoefd van mij niet 😂
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Klopt, zie links en rechts inderdaad ook wel wat afzeggingen voorbij komen. Hopen dan dat het Bospop bespaard blijft en al helemaal zoals met Sting en Rag'n'Bone Man de vorige keren, dat het zo laat is dat een vervanging eigenlijk al niet meer te regelen is
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Ik zie dat de plattegrond op de website staat (onder informatie/route parkeren) , er zijn nu 2 ingangen en het 24-uursgebied is inderdaad niet meer toegankelijk zonder kaartje.
De tribute stage staat rechts langs de 24-uurstent.

Ik heb m'n rooster ook binnen, bij Träcksäck sta ik nog achter de bar tot 13.45u, dus ik kan helaas niet bij de meeting zijn (of de meeting komt naar mij 😉)
Het mooie is dat ik om 21.15u klaar ben voor die dag en PT dus van dichtbij kan beleven!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Toch wel het terrein ook wat omgegooid. De ingang van het reguliere festivalterrein is ook verplaatst. En schijn zal wel bedriegen, maar het terrein lijkt korter maar breder op de tekening heb ik het idee.

Weet alleen nog niet hoe dat werkt met mensen die vanaf de camping/parkeerplaats komen die het terrein op moeten. Daar staat nergens een ingang met ticketcontrole namelijk ingetekend...
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Ik zie dat de plattegrond op de website staat (onder informatie/route parkeren) , er zijn nu 2 ingangen en het 24-uursgebied is inderdaad niet meer toegankelijk zonder kaartje.
De tribute stage staat rechts langs de 24-uurstent.

Ik heb m'n rooster ook binnen, bij Träcksäck sta ik nog achter de bar tot 13.45u, dus ik kan helaas niet bij de meeting zijn (of de meeting komt naar mij 😉)
Het mooie is dat ik om 21.15u klaar ben voor die dag en PT dus van dichtbij kan beleven!!!
Als je even laat weten bij welke bar je dienst hebt, lijkt het mij een prima idee om bij jou tijdens de meeting een pint te komen kopen. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Cootje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken