Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.701
1.859
Ik begin een beetje te vrezen voor Bush met nog steeds geen enkele Europese datum op hun tourpagina. Voor enkel en alleen Bospop zullen ze de oversteek niet maken....
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Nee, die zullen denk ik niet meer komen. Ze hadden waarschijnlijk Europese tourplannen en hebben dat afgeblazen.

Ik heb wel mijn ticket inmiddels alweer binnen, dus ik ben er weer het hele weekend bij
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Mark_28

Playlistbediener
24 nov 2022
12
12
Voor die mensen die radio Veronica luisteren kun je deze week dag kaarten winnen voor Bospop
Mocht je twijfelen om te gaan kun je het altijd eens proberen om kaartjes te winnen
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Dan lijkt mij dit ook een mooie week voor Bospop om ook nog wat namen aan te kondigen. Bij de vorige aankondiging gaven ze al aan dat "binnenkort" meer zou volgen, dus lijkt me dat we snel wel weer wat mogen verwachten
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.701
1.859
Dan lijkt mij dit ook een mooie week voor Bospop om ook nog wat namen aan te kondigen. Bij de vorige aankondiging gaven ze al aan dat "binnenkort" meer zou volgen, dus lijkt me dat we snel wel weer wat mogen verwachten
Er zit misschien qua namen nog overlap met Rock Zottegem? Zelfde weekend en komen ook een dezer dagen met nieuws.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Wie weet, dat zou zomaar kunnen. Al moet ik zeggen dat Rock Zottegem vaak een line-up heeft van namen die ten alle tijden volgens mij wel of niet aangekondigd kunnen worden zonder dat dit verband hoeft te houden met tourschema's, andere bekendmakingen etc.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Ik begin een beetje te vrezen voor Bush met nog steeds geen enkele Europese datum op hun tourpagina. Voor enkel en alleen Bospop zullen ze de oversteek niet maken....
tja...

aan de andere kant, +LIVE+ lijkt ook alleen maar de oversteek te maken voor Bospop Weert en Tivoli Utrecht in een paar dagen
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
+Live+ is in die zin ook wel een beetje geval apart. Die zijn "wereldberoemd" in Nederland, maar daarbuiten zijn ze hooguit een middelmatige naam
 
  • Thinking
Waarderingen: Querulante Partij

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.701
1.859
+Live+ is in die zin ook wel een beetje geval apart. Die zijn "wereldberoemd" in Nederland, maar daarbuiten zijn ze hooguit een middelmatige naam
Klopt inderdaad. In Europa zijn vooral in Nederland heel erg populair en verkopen ze nog goed hun concerten uit. Ik zie ze trouwens nog wel ergens op een festival belanden in België in die periode. Rock Zottegem bv.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Nieuwe aankondiging van North Sea Jazz bevat op het eerste gezicht niet echt nieuwe namen om over te laten komen naar Bospop volgens mij. Nu wel benieuwd wanneer we vanuit Weert weer iets zullen horen
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Blijft angstvallig stil nog steeds in Weert. Hoop toch binnenkort nog wel op een worp.

Als we Rock Zottegem er even bij pakken en de namen die daar staan en ik eventueel wel naar Bospop door zie komen:
- Kaleo: is al vol dat weekend, dus dat gaat hem niet worden
- Two Door Cinema Club: is ook de rest van dat weekend al vol, dus die strepen we ook door
- Wolfmother: ik kan niet echt een eenvoudig tourschema vinden, maar gezien hun boekingen ook voor Zwarte Cross en Nirwana Tuinfeest lijkt het wel minder aannemelijk
- Soulfly: ook hier kom ik niet echt achter het volledige tourschema, maar valt ook wel erg buiten de rest van de huidige boekingen moet ik zeggen.

Overige namen zijn Goldband, Zwangere Guy (die ik beiden niet direct op Bospop zie) en kleine Belgische acts.
Ofwel, hier word ik niet bepaald wijzer van...
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
495
Misschien halen ze nog wat namen van Blues Peer? Michelle David & The True Tones (hebben nog ruimte tijdens het weekend van Bospop) en The Waterboys (staan in een uitverkochte Bosuil en hebben nog ruimte) bijvoorbeeld.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Misschien halen ze nog wat namen van Blues Peer? Michelle David & The True Tones (hebben nog ruimte tijdens het weekend van Bospop) en The Waterboys (staan in een uitverkochte Bosuil en hebben nog ruimte) bijvoorbeeld.
Normaal was dat best een goede gok want naar mijn weten was Blues Peer altijd een week na Bospop. Maar tegenwoordig is dat festival eind mei, dus enige overlap is dan eerder toeval denk ik als het gaat gebeuren.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Zou met de aankondiging in België op zaterdag Ben Harper misschien nog een optie zijn om de vrijdag aan te vullen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.669
Zou met de aankondiging in België op zaterdag Ben Harper misschien nog een optie zijn om de vrijdag aan te vullen?
Staan volgens mij wel 30 juni al in Tivoli. Die aankondiging zou al lang en breed geweest moeten zijn (17 maart), maar is er niet van gekomen. Misschien gewisseld, misschien gewoon uitgesteld?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken